TV-sarja: Salatut elämät

  • 7 936 575
  • 24 809

ditrim

Jäsen
Lasse ja Lentäjä ovat kyllä ihan hiiriä yhden viljakäärmeen edessä. Saisi Ritva käydä tekemässä nahanvaihdon löysä-Lassen aamumuroihin...
 
Jokohan Lasse ens jaksossa kaivaa metsästys kamppeet esiin ja päivystää haulikon kanssa talon viemäreiden äärellä? Juoni kuviot vajonneet kyllä äärettömän alasa jos tätä käärme episodia vielä yhtään pitempään jatketaan.
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokohan Lasse ens jaksossa kaivaa metsästys kamppeet esiin ja päivystää haulikon kanssa talon viemäreiden äärellä? Juoni kuviot vajonneet kyllä äärettömän alasa jos tätä käärme episodia vielä yhtään pitempään jatketaan.

Jos juonikuvioiden hyvyyttä mitataan katsojien suosiolla, niin tilanne on kyllä ihan päinvastoin. Ritva-käärmeen Facebookin fanisivuilla jo yli 2200 fania ja määrä kasvaa koko ajan. Vertailun vuoksi, se on jo yli puolet Ismon Facebook-fanimäärästä.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Käsittämätöntä paskaa tällä hetkellä.

Kaksoset, nopeesti vaihtoon. Huonompia kuin Robo-Niko aikanaan.

Katariina, miten voi sössöttää noin rasittavasti.

Korisjengi, mitä? Välillä jengi suunnittelee NBAhan liittymistä, välillä treeneissä kaks tyyppiä. Muutama loistavan surkea pelitilannekohtaus pitänyt toki saada mukaan.

Sporakohtaus med Cindy ja Tuukka(?), voi saatana. Olin varma, että nyt tuli huonoin salkkarikohtaus ikinä. Tämä on paljon, koska hetki takaperin oli ollut Plussan ja Ressun junalaulumeiningit.

No, saatiinhan me käärme, kaksoset ja kellari-kohtaus, joka tällä hetkellä kyllä keikkuu listalla hyvin korkealla.


Sitten eniten itseäni ärsyttävä asia. Kuvanlaatu. Mitä on tapahtunut sen uuden tunnarin tultua? Kuva aaltoilee ja värit ja muut on ihan päin helvettiä. Kamerat liikkuu saatanan ärsyttävästi edestakas.

Ei maikkari näin. Teidän katsotuin sarja näyttää kännykkäkameralla kuvatulta.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Eikös ne muuttanut jotenkin sitä kuvasuhdetta tai jotain muuta mukavaa? Se nyt on sivuseikka tällä hetkellä.

Tosiaan täälläkin tuotu ilmi karin lähdön jälkeinen suorastaan karmaiseva suvanto. Kukaan ei pääse johtamaan nyt orkesteria ja Lassellekin kirjoitettu nyt joku sydänvika, eihän herran jumala voi tähän paikkaan Lasselle kirjoittaa ongelmia terveyden kanssa perhana.

Stuban käärme karkuteillä on jo saavuttanut melkoiset sfäärit, mutta lähinnä vain koska koko tilanne on vittumaisesti tehty. Kaksosia ei tarvitse näyttää, kukaan ei voita siinä yhtään mitään, pelkästään häviää.

Katariinaa olen haukkunut ennenkin, nyt valitettavasti vaikuttaa siltä, että tuo lääkesekoilu tuo vielä enemmän esiintymisaikaa ja syytä olla siinä pirun kamerassa. Nyt Ossin ja Ismon pitää saada ruutuaikaa, ei kukaan tätä kohta enää katso.

Ja se Heidi, ai helvetti kun on inhottava ihminen. Sampon kanssa voisi teljetä johonkin pieneen purkkiin ja 7 isompaa ja häijympää Ritvaa sekaan. Sillä se selviäisi. Toivottavasti kunnon Ritva, eli Rintalan Ritva pääsee Heidin kurimuksesta toteuttamaan itseään kunnolla. Mieluummin kuitenkin jätetään Sebastian näistä kuvioista hieman syrjään.

Nyt olisi tilausta kunnon juhlille, jossa ryypättäisiin vaikka taloyhtiön uuden puheenjohtajan kunniaksi. Lasse ja Sebastian kunnon kännissä, mukaan tietenkin myös Ismo, Seppo, Panu, Ossi ja Joonatan. Sampo voi mennä vaikka tyttöjen ja Miikan kanssa amandaan juomaan minttuteetä.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Kyseinen näyttelijä on syntynyt 1984, mikä oli kyllä yllätys, koska olin ihan varma, että hän on 70-luvulla syntynyt. Jotenkin olemus on ikäistään vähän vanhemman naisen. No, näin ne ulkomuodot hämää.

Luinpa itsekin jo aiemmin minkä ikäinen Jasmin Hamid on, ja pakko sanoa että on nimenomaan väärällä tavalla itseään vanhemman näköinen. En nyt sanoisi että rupsahtanut, mutta jotenkin liian "keski-ikäisen" näköinen ja oloinen ollakseen 25v. Tässäkin tapauksessa henkilö toki esittää itseään palttiarallaa kymmenen vuotta vanhempaa hahmoa..

Mutta Cindyn näyttelijän nuoruus todella yllätti, sillä verratkaapa syntymävuosia: Heidin näyttelijä (-90) ja Pepin (-91). Nämä esittävät teinejä, ja mitättömät kolme vuotta vanhempi esittää kolmekymppistä aikuista (Cindyn on pakko olla sitä luokkaa, koska hänellä on ollut Sebastianiinkin suhde jo "vuosia sitten"). Tosin Cindy ei muutenkaan ole pätkääkään nainen minun makuuni, ensinnäkin näyttää olevan valtavan pitkä, ja sattuneesta syystä minä pidän lyhyistä naisista

T: PataJaska, 171cm
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Ritva-käärmeen Facebookin fanisivuilla jo yli 2200 fania ja määrä kasvaa koko ajan. Vertailun vuoksi, se on jo yli puolet Ismon Facebook-fanimäärästä.

Ritva vaan vetää puoleensa väkeä, nyt jo yli 4600 fania ja määrä kasvaa vaan kohisten.
Salkkarit kyllä todellakin kyntää nyt ja syvällä. Aika väsynyttä tää käärme ja katarinan lääkesekoilujuttu. Mikään yllätyshän ei ollut, että Helena "antaa" ( okei Amanda -päivästä ne tulee ) Ismolle ne rahat siihen Deliin...
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Käsittämätöntä paskaa tällä hetkellä.


Ei maikkari näin. Teidän katsotuin sarja näyttää kännykkäkameralla kuvatulta.
Veikkaan että sama 900000 katsojaa sarjalla olisi joka arki-ilta, vaikka kuvaisivat sen vanhalla kaitafilmitekniikalla ja näyttelijät olisi pestattu Keravan kansanlaisopiston näytelmäkerhosta. Ja prime-time lähetysaika takaa sen, että kansa katsoisi jopa maalin kuivumista seinällä, kunhan sen otsikkona on Salatut Elämät.
 
Katariinasta ja Cindystä ei tosiaan uskoisi että ovat niinkin nuoria. Kuvittelin että molemmat ovat itseäni vanhempia, olkoonkin että Katariina ei kovin paljon minua nuorempi ole. Ja myöskin minua ärsyttää kyseisten naisten puhetapa. Ja jotenkin myös Tuukan puhetapa. Toivottavasti Heidi lopettaa sen inisemisen Pepille, ei sitäkään jaksaisi kuunnella. Onneksi ainakin toistaiseksi tekivät sovun.

Tuo käärmejuttu on tosiaan aika naurettava. Tai lähinnä ne mittasuhteet.
Tuosta sarjan naiskauneudesta on ollut puhetta. Itsehän luonnollisesti en laittaisi hanttiin jos mukaan tulisi joku oikeasti komea mieshenkilö. Nyt sieltä ei sellaista valitettavasti löydy muita kuin Ossi. (joka saisi tosin ajaa sen partansa aina välillä) Ihan ok näköisiä ovat myös Miika ja Joonatan, jälkimmäinen toki melko nuori minun makuun. Vaikka itse näyttelijä onkin pari vuotta rooliaan vanhempi.
 

Haske

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ihmekaksoset ne saavat käärmeen helposti kuriin. Hohhoijjaa mitä touhua, toivottavasti Amandan juhlissa tapahtuu jotain kunnollista.

Arvauksia koristurnauksen voittajista?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ismolla oli hyvä kommentti tänää: "No, mutta enhän mä osaa soittaa huuliharppua!" Sopivan tollo ilme. Tulee ihan mieleen jotkut Peteliuksen ja Ruonansuun sketsit.

Huomionarvoista oli Isabellan suhteellisen hyvin esillä ollut tissivako. Muutenkin keinuva kävely. Muodot kohdallaan, sanoisin.

Meinaakohan nuo ipanat nyt omia Ritvan itselleen?

Pepin kirja tosiaan katosi taas. Oma veikkaus, että Sampo on onnistunut nyysimään sen ja laittaa sen Nikon tavaroitten sekaan, yrittäen lavastaa Nikon varkaaksi. On sen verran nilkki tuo Sampo, että voisi hyvinkin tehdä noin. Miten voikin olla noin niljakas kaveri. Ritvakaan ei ole niin matelija kuin Sampo. Sietäisi joutua vaikka käärmeen kuristettavaksi.

P.S. Lassen kommentit on harvinaisen urpoja liittyen tuohon käärmeeseen.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Uskomaton moka tämä Lassen rooli tässä käärme hässäkässä. "Noku noku se on niin myrkyllinen ja plaa plaa".

Sarjassa ei ole enään yhtään "äijää" ja Lassekin pitää tuolla tavalla haudata suuren massan joukkoon. Kyllä pistää vihaksi.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Pepin kirja tosiaan katosi taas. Oma veikkaus, että Sampo on onnistunut nyysimään sen ja laittaa sen Nikon tavaroitten sekaan, yrittäen lavastaa Nikon varkaaksi. On sen verran nilkki tuo Sampo, että voisi hyvinkin tehdä noin. Miten voikin olla noin niljakas kaveri. Ritvakaan ei ole niin matelija kuin Sampo. Sietäisi joutua vaikka käärmeen kuristettavaksi.

Itsellä kävi heti sama mielessä. Itse asiassa kukaan muu ei sitä olisi voinutkaan viedä. Sampo sopivasti kuuli että Pepillä on se päiväkirja mukanaan. No Peppiähän tietenkin syyttää heti Nikoa tästä joka vetää herneen nenään. Sampo virnuilee tietenkin ja olettaa että pääsee muka Pepin suosioon tjsp.
Ärsyttävä kaveri oikeasti, ja jaksaa "syyllistää" edelleen Heliä siitä kun piti vähän kivaa Iiriksen kanssa.
No eiköhän se tavalla tai toisella jää kiinni
 

Ostrich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Toimiiko muilla MTV3:n Katsomo vieläkään? Itseltäni on noin viikon jaksot jäänyt näkemättä, kun en omista telkkaria, eikä tuo Katsomo ainakaan itselläni toimi.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itsellä kävi heti sama mielessä. Itse asiassa kukaan muu ei sitä olisi voinutkaan viedä. Sampo sopivasti kuuli että Pepillä on se päiväkirja mukanaan. No Peppiähän tietenkin syyttää heti Nikoa tästä joka vetää herneen nenään. Sampo virnuilee tietenkin ja olettaa että pääsee muka Pepin suosioon tjsp.
Ärsyttävä kaveri oikeasti, ja jaksaa "syyllistää" edelleen Heliä siitä kun piti vähän kivaa Iiriksen kanssa.
No eiköhän se tavalla tai toisella jää kiinni

Kyllä Sampo ihan varmasti kiinni jää. Tätä juttua varmastikkin kyllä saadaan seurata kauankin vielä, ennenkuin Sampo jää kiinni. Tai sitten jää pikimmiten jo kiinni ja saadaan (joudutaan) seuraamaan Sampon koottuja selityksiä.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
"Teillä on jo koreografiat valmiina, en mä niitä opi näin nopeasti"

Puoliväkisin iltamyöhällä kehitetty kolmen naikkosen cheerleader-ryhmä ja seuraavana aamuna oli jo koreografiat suunniteltu joita Jenni ei oppisi. Jep jep, missäköhän välissä ne kolme naikkosta ne koreografiat suunnitteli saati harjoitteli. On muuten erinomaista unilääkettä flunssaiselle katsoa puoli kahden aikaan yöllä Salkkarit kovalevyltä...
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Jep, koristurnaus ja cheerleaderit.. Hmm.

Onko milloin viimeksi ollut taso näin pohjamudissa?

Näitä koriksen ympärille rakennettuja juttuja katsoessa itse joudun suuren myötähäpeän valtaan. Uskottavuus puhdas 0. Kaikki ei ole edes näyttelijöiden syytä, vaan kyllä aivoriihikin näissä koomailee ja pahasti.

Ja tosiaan Cheereleaderit. Heidi sanoo jotakuinkin, että "cheerleaderit on maailman eniten perseestä, enkä ikimaailmassa lähtisi itse sellaiseen mukaan".

Tuukka sanoo, "älä viitsi Heidi" ja avot, Heidistä tuli cheerleader!

Jep..

Tästä on vaan yksi suunta. Ja Amanda-päiväkin on jo käynnissä, josko se aloittaisi voittoputken..
 

Isaa

Jäsen
Tästä on vaan yksi suunta. Ja Amanda-päiväkin on jo käynnissä, josko se aloittaisi voittoputken..
Tämän päivän jakson nähneenä voin kyllä sen enempää spoilaamatta sanoa, että reilu 10-1 voitto sieltä on tulossa. Cheerleadereiden takia meni yksi omiin, mutta koko muu joukkue pelasin paremmin kuin aikoihin.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Tämän päivän jakson nähneenä voin kyllä sen enempää spoilaamatta sanoa, että reilu 10-1 voitto sieltä on tulossa. Cheerleadereiden takia meni yksi omiin, mutta koko muu joukkue pelasin paremmin kuin aikoihin.

Loistavia uutisia. Pakko se on luottaa, kun olet warm-uppia päässyt vakoilemaan.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Tämän päivän jakson nähneenä voin kyllä sen enempää spoilaamatta sanoa, että reilu 10-1 voitto sieltä on tulossa. Cheerleadereiden takia meni yksi omiin, mutta koko muu joukkue pelasin paremmin kuin aikoihin.
Itse väittäisin myös Sampon iskeneen yhden omiin tavalliseen tapaansa, mutta muu joukkue tosiaan oli vireessä ja etenkin ykköskenttä esiintyi hienosti.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Helvetti mitä myötähäpeää. Nimittäin tuo Ossin ja Toukan huuto, sekä cheerleaderit... Vielä tulee varmaan jatkoa.

Toivottavasti Ismo ja karaoke pelastaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös