Höpö höpö. Kyllä Heluna sen rahoittaa jotenkin pohjattomasta lompakostaan.Ismon Deli taitaa kusta ja kunnolla, pankista ei taida helpolla irrota rahaa jotta Deli saadaan pystyyn...
Höpö höpö. Kyllä Heluna sen rahoittaa jotenkin pohjattomasta lompakostaan.
Itse veikkaisin samaa kuin jotkut tällä aiemmin. Eiköhän se Ulla tuon liikkeen rahoita, kun sarjaan palaa. Ei tuolle come backille oikein muuta järkevää syytä keksi.
Ismon Deli taitaa kusta ja kunnolla, pankista ei taida helpolla irrota rahaa jotta Deli saadaan pystyyn...
On. Jokin siellä pätkii. Toisinaan kolmannella kerralla pätkä näkyy hyvin noin 60% alusta jonka jälkeen käy pätkimään. En ole Salkkareita tuolta katsonut, mutta muissa pätkissä olen tänään havainnut tämän ongelman.Onkos jollain muulla ongelmia MTV3:n Katsomon kanssa? Ite oon tuolta jaksot kattonu, mut nyt ei ainakaan itellä toimi.
onko koskaan ollut näin paljon naiskauneutta ollut kentällä yhtä aikaa??? Isabella, Katariina, Cindy, Heidi, Peppi (tietyin varauksin) ja Helikin on tullut muutaman vuoden Parisiin komennuksen jälkeen ihan kauniiksi nuoreksi naiseksi. Korjatkaa toki jos olen väärässä tai olette eri mieltä
Ja itseäni ainakin mielyttävät pullottavat ryntäät ja piukat perät.
mutta mietin myös, että onko koskaan ollut näin paljon naiskauneutta ollut kentällä yhtä aikaa??? Isabella, Katariina, Cindy, Heidi, Peppi (tietyin varauksin) ja Helikin on tullut muutaman vuoden Parisiin komennuksen jälkeen ihan kauniiksi nuoreksi naiseksi. Korjatkaa toki jos olen väärässä tai olette eri mieltä, mutta kyllä nyt silmäniloa riittää eri tavalla kun ennen... This is my opinion :)
Paskat. Lapsen kenkiin jäänyt ärsyttävä itkijä, jonka munienkin paikalla saattaa olla jotain aivan muuta. Ei muuta.Kuinkakohan pitkälle tuo Sampon touhu oikein lopulta menee? Saadaanko kaverista kenties vielä uusi Aaro Vaalanne?
Aivan varmuudella tekijä on Sampo. Hän kyllä tietää Pepin maineesta koulussa. Onhan hän silloin kun vielä leikkivät kotia tukenut Peppiä juuri tuosta syystä. Nyt tuon paikan on vienyt Niko. Sampo ei tietenkään asiaa sulata ja turvautuu juuri tuollaisiin känkkäränkkä ratkaisuihin.Eikä myöskään tiedetä varmuudella, että tekijä on Sampo, joka siis koulun taululle kävi heittämässä tekstit. Tietääkö Sampo edes Pepin "horon" maineesta? Jos se olikin Niko, jolloin pystyisi olemaan Pepin tukena yms.
Aivan varmuudella tekijä on Sampo.
Ihmeellistä muuten miten omaan korvaan särähtää että Heli puhuisi vähän kuin tulisi Keski-Suomesta. Eikös Sieviset Hesan kasvatteja ole?
MACK
Tosin toivon jotain extreme-ratkaisua. Jos sen olisikin tehnyt Dr.Love, joka haluaa tarjota Pepille olkapäätä? Tai entä jos sen tekikin jokin todellinen yllätysratkaisu kuten vaikkapa Panu Kaukovaara taikka Cindy :O
Eikä myöskään tiedetä varmuudella, että tekijä on Sampo, joka siis koulun taululle kävi heittämässä tekstit.