ipa rules kirjoitti:Kukas se toinen sitten on ollut?
Teresa niminen opettaja, Helillä ja Teresalla oli ihan suhde ja sittenhän T päätti jättää Helin toisen naikkosen takia. Näinhän se jotenkin meni? Ei tuo Teresakaan ollut mikään karmea naaras.
ipa rules kirjoitti:Kukas se toinen sitten on ollut?
-Niks- kirjoitti:Teresa niminen opettaja, Helillä ja Teresalla oli ihan suhde ja sittenhän T päätti jättää Helin toisen naikkosen takia. Näinhän se jotenkin meni? Ei tuo Teresakaan ollut mikään karmea naaras.
Vakio kirjoitti:Siis onko Teresasta alastonkuvia netissä? Sitä ymmärtääkseni ipa tarkoitti kysymyksellään.
#68 kirjoitti:ite oon nähny salkkari teresasta alaston kuvan ku se oli juontanut joissain festareissa bändin lavalle alasti
Tarja Omenaisesta on kyllä netissä alastonkuvia, samoin myös Piitu Uskista. Ilosaarirokin alastoman juontajan muistan, muuta en osannut yhdistää sitä Salkkareiden Teresaan. Totuuden nimissä myönnettävä, että Sanna-Jude Hyde on huomattavasti edukseen vaatteet päällä.vilperi kirjoitti:Pätkiikö muistini pahemman kerran vai eikös Tarja Omenaisesta jo aikoinaan ollut alastonkuvia netissä? Tätä minä tarkoitin tällä toisella. Teresasta minulla ei ollut tietoa.
Jatketaan runkkulinjalla: Katri oli saunassa!peno kirjoitti:Mikäs perkeleen onanointiketju tästä on tullut?!
Koala kirjoitti:Nyt on taas tullut katsottua tätä loistavaa sarjaa.
Onko horkkahunks kellistänyt MILF:in jo? En ole sen vertaa seurannut. Ainakin tuo timanttien lunastus kanista viittaisi mahdolliseen lipitykseen.
Lunasti. Ippe oli juuri antamassa ämmälleen uusia korviksia kun Ossi paukki paikalle ja antoi Tanjalle vanhat korvakorut takaisin. Akka siihen kyselemään jotta mistäs vitusta nämä löysit jolloin hunksi suurin piirtein sanoi että kysy Ismolta, Ismo tietää.#3 kirjoitti:Multa meni osa jaksosta ohi. Lunastiko hunksi ne korut kanista?
Jarner kirjoitti:Nyt loppuu Ismon lento. Häviää kuitenki reippaasti, eikä pysty maksaa takas. Se on nouto lähellä!
purkki_paa kirjoitti:Missasin tämän illan jakson, joten jos joku voisi kertoa mitä tänään tapahtui?