Mielestäni ei ole ollut puhetta. Mielenkiintoista se, että heterokenraali Lasse S. ei ole ollut tuon asian suhteen moksiskaan. Tosin Lassehan taisi Paulaa paremmin suhtautua Helin lesbouteen, eli ehkä hän ei sitten olekaan ihan niin jäykkäniskainen.Eihän Joonatanin isän homoudesta aiemmin ole puhuttu? Multa ainakin on mennyt täysin ohi.
Mielestäni ei ole ollut puhetta. Mielenkiintoista se, että heterokenraali Lasse S. ei ole ollut tuon asian suhteen moksiskaan.
Joonatanin äidin elämänkumppani, tai jotain. Ojanne kertoi viime syksynä Uusi Rauma -lehdessä vierailustaan kyseisessä saippuasarjassa.
Ja mielenkiintoista sekin että molemmat, sekä homoksi paljastuminen että kuolema sattui saman jakson aikana. Salkkareiden tyyliin tuosta homopaljastuksesta olisi saatu vielä kunnon riita aikaiseksi, mutta se kortti jätettiin käyttämättä.
Saa nähdä sitten miten kuoli, AIDSiin, ampumiseen vai mihin. Ei tuo homma kuitenkaan tähän jää, se on varma.
Mikä kuoli mihin kuka mitä? Kenen kuolemasta tänään puhuttiin? Homous kerrottiin, Ispe sai pimperoa ja Pepin pikkupusu tallentui kameralle, mutta toi kuolema on mennyt nyt tältä illalta ihan kokonaan ohi.
Niin, tuossa lopussahan Joonatanin mutsi ja Joonantanin isän kumppani tulivat EeroAaron ja Paulan luokse ja kertoivat että Leo on viskannut lusikan nurkaan.
"Mä en tiennytkään että sä osaat tanssia nuin hyvin". En tiedä onko tasajalkaa hyppiminen tanssia pääkaupunkiseudulla, ei ole nimittäin ainakaan täällä pohojoosessa :D
Itse kun olen aina luullut olevani huono tanssia.. Perkele jos Stadissa saa naisen innostumaan tuolla tavalla niin nokka kohti etelää vaan. Kunto voisi kestää hetken eikä tarvitsisi nolata itseään, jos muut vetäisivät samaa settiä.Hah, meinasin itsekin pastea tuon lausahduksen tänne. Kyllä tuli välitön naurunpyrähdys kun tuon kuulin ja sitä ennen kerkesin jo arvostella bileitä ja ennenkaikkea tanssilattialla tapahtuvaa actionia. Tyhmän näköiset bileet kaikenkaikkiaan.
Itse kun olen aina luullut olevani huono tanssia.. Perkele jos Stadissa saa naisen innostumaan tuolla tavalla niin nokka kohti etelää vaan. Kunto voisi kestää hetken eikä tarvitsisi nolata itseään, jos muut vetäisivät samaa settiä.
Tyhmän näköiset bileet kaikenkaikkiaan.
Äläs nyt. Ismohan on ohjelman suosituin mies naisten keskuudessa. Ainakin jos lukumäärää katsoo. Ja plussahan sen eilisessä jaksossa sanoi "edes villihevoset eivät voisi pitää minua erossa sinusta".Siis Plussapallolla ja Ismolla on suhde?! Kyllähän se kierrätys on aina ohjelmaan kuulunut mutta tuo nyt jo meni aika epäuskottavaksi
Ihanaa, että Ispe sai vihdoinkin naista. Harmi kun ei näytetty sitä miten Ismon vatsa kohtaa Sallan vastaavan...
Kari saa aivan varmasti tuheroa Isabellalta. Kyllä tuo on pedatttu sen verran hyvin.
Äläs nyt. Ismohan on ohjelman suosituin mies naisten keskuudessa. Ainakin jos lukumäärää katsoo.
Kyllä mä luulen että ipi ajoi sen "vanhan mopomiehen" elkein, vai miksi hän itseään kutsuikaan?On se Ismo vahva mies kun saa kannettua painavan kevarin rappuset ylös.
Eikös tuo mainittu jo tuossa jaksossa. Sen mukaan sydänkohtaus vei miehen.Saa nähdä sitten miten kuoli, AIDSiin, ampumiseen vai mihin. Ei tuo homma kuitenkaan tähän jää, se on varma.
Näinhän se menee. Taisi Karin kiihkeä suudelma jäädä miehenkipeätä rouvaa hieman kaihertamaan, niin, että uusintaa pitäisi saada ja korkojen kera. Tiedä vaikka Kari Taalasmaan työmiehen meisselikin olisi siinä hissimatkalla hellästi sipaissut juuri "oikeista paikoista."Veikkaanpa että Isabella vetää yllärikortin hihasta ja siirtyykin Talotaikurien puoleen, syystä jota ihmetellään ja puidaan sitten ainakin viikko.
Tuo tai sitten se mystinen puhelu vaikutti asiaan joka Isabella "oli pakko ottaa". No, joka tapauksessa uskon että mielenkiintoinen Salkkari viikko on tulossa.Näinhän se menee. Taisi Karin kiihkeä suudelma jäädä miehenkipeätä rouvaa hieman kaihertamaan, niin, että uusintaa pitäisi saada ja korkojen kera.