pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Sampo pääsi maistaan Pepin huulia.
Ei ollut ensimmäinen kerta.
Sampo pääsi maistaan Pepin huulia.
Ei ollut ensimmäinen kerta.
Eikä viimeinen. Sairasta insestiä salkkareissakin aletaan näyttämään, vaikka epänormaalit suhteet onkin vissiin pienehkö muoti-ilmiö. Ainakin juuri vähän aikaan sitten tuli dokkari sisarus pariskunnista.
Eli ei se loppujen lopuksi niin sairasta ole, kylläkin vähän epänormaalia ja mä katsoisin kieroon, jos tollasen parin tuntisin.
Olen lähes varma, että aikuisia ei katsottaisi kieroon, jos jotkut vaikka 17-vuotiaat seurustelisivat keskenään ja heidän eronneet vanhempansa tapaisivat sitä kautta.
Onko joku jotain muuta tässä ketjussa väittänyt?Ei se kyllä lain mukaan olisi millään lailla rikos, etenkään jos nuo "sisarukset" eivät ole mitään verisukua keskenään.
Onko joku jotain muuta tässä ketjussa väittänyt?
Satuin juuri katsomaan maikkari aamulähetystä ja kas kas haastattelussa oli mm. Ismo, Seppo, Tanja, Lasse ja Paula.
Onko tarkka kellonaika siis ennen 8.30 uutisia? Minulla on tvkaista.fi käytössä, joten sieltä pääsen kätevästi etsimään ko. pätkän. Tuollainen ei taida edes niin helposti päätyä YouTubeen, koska useimmat eivät varmaankaan tallenna aamulähetystä.
En ole koskaan laittanut YouTubeen mitään, olisiko nyt hetki aloittaa.
En ole koskaan laittanut YouTubeen mitään, olisiko nyt hetki aloittaa.
Tyylikkään äijämäisesti Lasse tylytti kaiken mistä Eero piti, tuli oikein naurettua ääneen.. taas kerran ihan helmi kohtaus =)
Kuravettä. Aikamoista tykitystä Lasselta. Mielenkiinnolla odotelen Paulan, Eeron ja Lassen reaktiota kun paljastuu Paulan uuden lapsen oikea isä.Lasse taisi todeta Paulalle, että hommaa oikea mies tjsp. Lasse torpedoi hyvin sen marimekkotelkkarin ja Eeroon valkoinen tee oli jotain kuraa =)
Lyhyesti ja ytimekkäästi: Olisi. Nyt kun tuosta mainitsit, on sinulla jopa moraalinen velvollisuus palstan salkkarifaneja kohtaan uppia tuo pätkä Tubeen.
Kirosin syksyllä tätä uusperhettä ja sen liian seesteistä perhe-elämää ja tylsyyttä, mutta niin vain onkin Panun ja Veeran välinen kriisi tällä hetkellä mielenkiintoisin soppa tässä sarjassa. Olen kuitenkin aika varma, että Panu antaa Veeralle anteeksi ennen pitkää ja uusperhe on taas koossa. Syy: Pepin ja Sampon välinen orastava suhde on paljon mehukkaampi tapaus, kun se tapahtuu koossa olevan perheen sisällä eikä nykyisessä tilanteessa, jossa se olisi taas vain yksi tavallinen teinisuhde muiden jatkoksi.
Tätä samaa kaavaa jatkaen, Stuba onkin oikeasti jättänyt rikollisen elämän taakseen ja se onkin Kari, ketä narahtaa jostakin kiinni.
Eikös Stuba hakattu posessa? Ehkä naama vaihtoi muotoaan siinä rytäkässä.
No, se olikin läppä. =)Tuskin on tehty kauneusleikkausta, sillä Seppohan tunnisti miehen heti ja oli saada sydärin ja jarruvanat boxsereihin.
Karihan se varmaan tulee olemaan. Toinen vaihtoehto voisi olla Jarkko.Jahas, veikkauksia kuka pelastaa Isabellan pulasta vai pelastaako kukaan? Itse veikkaan Karin tulevan sattumalta paikalle ja antaa kyytiä tuolle juopolle.