Eikö tuota perkeleen Samia millään hengiltä? Miksi häntä pitää aina tulla jokin tai joku ulkopuolinen suojelemaan? "I killed a White Walker" alkaa tuntua yhtä tylsältä sloganilta kuin "Lannister always pays his debts" tai "Winter is coming". Ser Alliser taitaa jakaa antipatiani Samia kohtaan ja myönnän hymyilleeni leveästi, kun hän totesi Samille, että kaverit kuolevat ympäriltä.
Olipa onneton taisteluareena khaleesilla. Yleisöäkin oli paikalla lähes yhtä paljon kuin Jokereiden kotiotteluissa parhaimmillaan ja tunnelma sen mukainen. Mr. Friendzone pääsi sentään murjomaan taistelutovereitaan maahan (aivan liian helposti, josta herää kysymys: mitä helvettiä on tapahtunut sarjan kaksintaistelukoordinaattoreille? Ei kahtena ensimmäisenä sarjassa näytetty näin surkeaa kaksintaistelukohtausta) ja paljastamaan ihastukselleen entistäkin ahavoituneemman pärstänsä. Häviävän lyhyen hetken (toisin sanoen sen ajan, kun khaleesi katsoi häntä kuin paskaa kengänpohjassa ja käski alaistensa ukko jorpakkoon) ajan tunsin sielunveljeyttä Jorahin kanssa. Tuttu asema minulle, ei naiset vaan arvosta.
Yllättävän hyvät ja kauniit tissit oli Tyenellä. Kieltämättä tunsin myös tässä sielunveljeyttä Bronnin kanssa. Voisihan sitä pahempaakin näkyyn melkein kuolla.
Theon ei vieläkään noussut isäntäänsä vastaan. Tuleekohan amazoni ensi jaksossa pelastamaan Sansan? Veikkaan, että ei, koska on niin paljon kivempaa antaa Sansan vaipua vieläkin pahempaan tilaan kuin hän nyt on. Ramsay on kyllä paljon pelottavampi tapaus kuin Joffrey. Hänen maaninen hymynsä ja sairas luonteensa tekevät jokaisesta kohtauksesta mielenkiintoisemman. Ilman häntä minua ei voisi vähempää kiinnostaa Theonin tai Sansan kohtalo.
Loppuhuipennuksena sarjan veemäisin ämmä sai vihdoin tuta oikeutta. Jes! Tätä on odotettu.
Vähän toivoin kanssa että Sam listitää ja Gilly pannaan uudestaan paksuksi. Toisaalta heidän herkkä heti oli ihan hieno. "Voi pojat"
Taisteluareena oli tosissaan Jokereiden harkkahalli vaan. Tykkäsin kans tosta hetkestä kun katsoivat toisiaan, Jorahilla vimmattu epätoivo ja Danyllä just niin vastenmielisyydestä kertova ilme kun voi vaan olla. Huikeeta!
Tisseistä samaa mieltä, samoin Ramsaysta. Oon koittanu miettiä et miten se on niin helvetin pelottavan ja hullun olonen, joku siinä katseessa tekee sen, ja siinä vahamaisessa ihossa. Tässä sarjassa ollaan kyllä hyviä näitten hullujen kanssa.