... Danylta tulee kylla oikeus valtaistuimeen, mutta tarviiko tuo miehen silti? Ja jos tarvii niin sukunimi vaihtuu myos?
Dany vaikuttaa sellaiselta naiselta, että homma menee juuri niin kuin hän sanoo, eli eiköhän mahdollisia pykäliä taivuteta. Muistetaan nyt myös se, että vallan takeena on armeijan ja suuren kannattajajoukon lisäksi kolme aikamoista monsteria, kunhan Dany ne saa taltutettua. En yhtään epäile, etteikö jossain vaiheessa saa.
Dany on muuten siitä harvinainen tv-sankari, että aika harvoin ainakaan itse olen löytänyt suosikkihahmoani naisroolista, aina on tullut joku ritari tai riitapukari, joka on vienyt huomioni. Mutta tämä Danyn kasvutarina Westerosin valtiaaksi on kyllä ollut mielenkiintoinen ja jatkoa seuraa.
Dany on muuten sen sortin nainen, että mitenköhän mahtaisivat palstan naisasia-ketjun peräkammaristit häneen suhtautua. Dany ei vaikuta sellaiselta, joka vain tiskaa ja pyykkää vailla omaa päätäntävaltaa ;)
Edit. Mielenkiintoisia nuo sinun pohdintasi mahdollisesta puolisosta! En siis ole itse lukenut kirjoja riviäkään, joten ihan puhtaasti omaa spekulaatiota, mutta enpä kyllä lähtisi hakemaan puolisoa ainakaan Danyn tämänhetkisistä omista joukoista, vaan katse kääntyy Westerosiin *salamyhkäinen hymiö*...