Minulle tuli heti mieleen tuosta lohikäärmeiden kahlitsemisesta, että olipa melko kohtalokas virhe. Mitä kahlittuna olleet orjat tekivät isännilleen päästyään vapaaksi? Sarjan luonteeseen sopisi, että Daenerys kokee koko sarjan brutaaleimman kuoleman. HBO mässäilee vielä oikein kunnolla ja käyttää kymmeniä miljoonia dollareita erikoistehosteisiin lohikäärmeiden repiessä raajoja irti. Näin mää veikkaan. Toivottavasti olen väärässä.
Olen varmaan outo, mutta mielestäni kaksi viimeistä jaksoa olivat jopa tämän loistavan kauden heikointa antia. Viimeisestä jaksosta oli tehty aivan liian ähkyn eeppinen. Liian paljon kaikkea ja myös nuo Tedin mainitsemat kliseiset täpärät pelastumiset häirisivät. Yhdeksäs jakso oli ihan mukavaa kertakäyttöviihdettä, mutta ehkä ainoa jakso sarjan tähän astisessa historiassa jota ei kovin suuresti tee mieli katsoa uudestaan.
Olen varmaan outo, mutta mielestäni kaksi viimeistä jaksoa olivat jopa tämän loistavan kauden heikointa antia. Viimeisestä jaksosta oli tehty aivan liian ähkyn eeppinen. Liian paljon kaikkea ja myös nuo Tedin mainitsemat kliseiset täpärät pelastumiset häirisivät. Yhdeksäs jakso oli ihan mukavaa kertakäyttöviihdettä, mutta ehkä ainoa jakso sarjan tähän astisessa historiassa jota ei kovin suuresti tee mieli katsoa uudestaan.