Nyt se nimittäin loppui. Saulin tarina, ja varmaankin myös koko Breaking Bad -maailman tarina. Vankilan pihamaalla ammuttuihin sormipyssyihin. Sauli muuntuikin takaisin Jimmyksi, 7 vuotta muuttui 86 vuodeksi, mutta yhteys Kimiin palasi. Kim sai myös selkärankansa takaisin, palasi lakihommiin ja toivottavasti jätti Yep-äijän Floridaan. Ja yhteisen tupakan tulipäähän syttyi väri. Hieno.
Katumushommista juteltiin, Mike katui päivää jolloin otti ekan kerran lahjuksia. Mikähän se toinen päivämäärä olikaan sitten, olikohan se se kun Mattyn kanssa puhelimessa huusivat ja sen jälkeen Mattykin sortui lahjushommiin, ja kuoli silti? Waltteri Torikka katui Gray Matterista lähtöään, Sauli ei oikein mitään. Rahaa vain kiinnosti aina tehdä lisää, kunnes sitten ihan lopussa jostain oivalsi että Kim on suurempi kuin raha ja vapaus ja kikkakeisarina elely.
Kiva myös että Chuck piipahti vielä mestoilla, ja oli hauska nähdä Mariekin. Skylar ja Waltteri Torikka Junior jäivät pimentoon, oisin tykännyt jonkun vinkin saada että oliko Maria niiden kanssa vielä jotenkin tekosissa, vai oliko niillä mennyt Waltteri-hommien jäljiltä välit totaalisesti. Ja Howardin hautapaikkaa ei ilmeisesti kukaan saanut selville sittenkään, luulin jo että Sauli jotenkin ois osannut sen päätellä, ja se olisi ollut se sitä hienoa uutta Howard-tietoa mistä se meuhasi, mutta ei mitään sellaista sitten vissiin ollutkaan, se oli vain jotain satuilua vissiin jotta sai Kimin oikeussaliin kuuntelemaan tunnustuksiaan.
Kummallisen onnellisen lopun tavallaan saivat kuitenkin sitten tähän ommeltua, Jimmy taisi kai oivaltaa että elämä on paskaa jos ei ole ketään jonka kanssa sitä jakaa. Parempi ottaa 86 vuotta Jimmynä ja välit Kimin kanssa kuosiin, kuin 7 vuotta Saulina ja sen jälkeen taas yksinäisenä kikkakeisarina elelyä. Tosin vankilabussissa kun kaikki huusi Saulia, Jimmy hymyili vain, ja vankilassa se taas olikin sitten kaikille Saul. En mä saatana tiedä, muuttuiko se sitten taas kuitenkin takas Sauliksi siellä? Vai hyväksyikö Jimmy siinä jotenkin että joopajoo, oonhan mä Saulkin, oon sekotus, Slippin Jimmy-Saul-Gene-Kevin McGill-Goodman-Takovic-Kostner.
Röökinpolttokohtauksen ja tulipään värin lisäksi yksi hieno jutska, jonka itse osasin bongata, oli oikeussalissa hetkeksi vaihtunut kuvakulma särisevän EXIT-kyltin taakse, kun Jimmy puhui Chuckista.
Mitä mä nyt sitten teen aina tiistaisin klo 10?