Miten muuten se punatukkainen reagoi, kun ehdit sanomaan lähetyksessä, että ohjelmaan ei kannata soittaa, kyseessä kusetus?
Tämä siis pe-la yönä, kun sain puhelun tulla mukaan suoraan lähetykseen kesken karsintapuheluni.
Minä: "Ai niin tää on se ohjelma missä kuoressa on järkyttävän vaikea vastaus. Älkää vaan soittako tähän ohjelmaan, ei kannata. Tästä ei kukaan voita yhtään mitään".
Sitten meni linjat kiinni.
Juontaja Julia: "Kyllä täältä ikävä kyllä... ikävä kyllä, kyllä täältä voittaa eli tuo ei ollut oikea vastaus. Me ei ystävä rakas oltais täällä ruudussa, tää on kolmas vuosi, kun me ollaan täällä joka ikinen yö. Me ollaan Suomessa eikä missään Ghettossa. Kyllä täältä ihan oikeasti jotain voittaa. Jos sä oisit katsonut aikaisempia lähetyksiä niin olisit huomannut, että viime kerran kun autopeliä pelattiin viime maanantaina niin täältä lähti 2500 euroa. Elikkä ihan oikeesti.
Hyvä argumentti sinänsä, mutta mitä ihmettä tehtäisiin Maikkarilla ja Subilla joka ikinen... anteeksi kuusi yötä viikossa vuosien ajan jos täältä kukaan ei mitään voita.
Eihän tossa argumentissa ole mitään järkeä! No mutta mielipiteensä kullakin. Hyvä, että tuhlasit kuitenkin rahaa ja tulit kertomaan meille mielipiteesi (taputtaa samalla käsiään)".
Lopuksi kauhea selitys siitä, että kuoressa on jotain vaikka sehän ei missään vaiheessa ollut edes mun epäilys. "Kuules herra, jääpä valvomaan ohjelmaan loppuun asti niin näet, että jos oikeaa vastausta ei löydy niin kuori avataan ja siellä oikeasti on jotain".
Tänä aamuna kun heräsin niin aamupalaa tehdessä pistin telkkarin ja Subin päälle. Mitäköhän olisi mennyt, vartti vähintään, jopa 20-25 minuuttia, kun yhtään puhelua ei tullut lähetykseen. Kertauksena, tämähän siis johtuu siitä, että uusia soittajia ei soita karsintalinjalle ja niitä jotka pommittaa siellä useita kertoja sen jälkeen, kun ovat lähetykseen kerran päässeet, näille ei enää soiteta. No otinpa puhelimen käteen, soitto tuttuun numeroon ja sieltähän se puhelu tuli studiosta kesken mun karsintapuhelun. Olen varmaan historian ainoa osallistuja joka on painanut punaista luuria niiden puheluun : ) Mietin pari sekuntia, että heittäiskö jotain läppää taas lähetykseen, mutta kun ei ollut valmiiksi mitään nerokasta mielessä niin jätin väliin. Mutta samalla tuli todettua se, että ei niillä ainakaan ole mitään estolistaa "ikävien soittajien" osalta käytössä.
Edit. Perkeles taas mä keksin hyvän jutun liian myöhään. Olisi pitänyt mennä mukaan lähetykseen ja kysyä juontajalta, että miten mä olin kierroksen nopein ja paras pelaaja, kun en ehtinyt edes vastata annettuun kysymykseen karsintalinjalla : )