En usko tuuriin enkä onneen.Äänestin silti keskivertoa.
Eipäs voi. Kussakin tilanteessa voi käydä vain jollain tietyllä tavalla. Jos olosuhteet muuttuvat, niin sitten voi käydä jollain toisella tavalla. Esimerkiksi jos lippikseni lentää tuulen mukana vesilätäkköön, niin se lentää sinne sen takia, koska tuuli oli juuri sellainen, että lippis kulkeutui ilmanpyörteiden mukana juuri vesilätäkköön. Jos tuuli olisi toisenlainen, niin sitten lippis lentäisi jonnekin muualle, mutta olosuhteet ja tilanne eivät olisi enää samat.Elämässä tulee kuitenkin jatkuvasti tilanteita missä voi käydä miten tahansa. Hyvin tai huonosti.
Esimerkiksi jos lippikseni lentää tuulen mukana vesilätäkköön, niin se lentää sinne sen takia, koska tuuli oli juuri sellainen, että lippis kulkeutui ilmanpyörteiden mukana juuri vesilätäkköön.
Mutta mikä osa tässä on tuuria? Onko tässä kohtaa huonoa tuuria se, että se vesilätäkkö sattui olemaan juuri siinä taikka sitten se, että lippis sattui putoamaan juuri siinä kohtaa.
Niin tuuriahan ei ole olemassakaan, kuten joku jo sanoi.
Google sanoo 396000 tulosta hakusanalle "tuuri". On se siis olemassa. Ensimmäisenä löytyy joku kyläkauppa.
Eikös se ole Tuuri? Siis se mesta missä se kyläkauppa sijaitsee. Ei siis tuuri.
Toisaalta Google on muutenkin hieman kyseenalainen mittari, sillä tuurin lisäksi kyseinen palvelu näyttää osumia myös Väinämöiselle, Zeukselle, Shivalle, Juggernautille ja Ressu Redfordille, joiden olemassaolon kanssa on vähän niin ja näin.
Mä taas olen tähän mennessä tainnut vedellä pelkällä tuurilla sillä minulla on kyllä selkeästi sellainen fiilis, että keskivertoa parempi tuuri minulle on suotu. Totta kai jossakin pitkävedossa ja vastaavissa silloin tällöin pohtii, että miten voi olla niinkin huono tuuri, mutta jos isoja asioita ajattelee niin eipä tule paljon sellaisia mieleen, jotka olisivat menneet pieleen huonon tuurin vuoksi.Vittu mä en tuurilla vetele, vaan taidolla!
Vittu mä en tuurilla vetele, vaan taidolla!
Minä en oikeastaan usko mihinkään yliluonnolliseen tai uskontoon, mutta sweduilla käy kyllä ehdottomasti helvetin hyvä tuuri. Uskoisin, että tuuria ohjaa hankaussähkö.Onko täällä ketään, joka ei usko mihinkään uskontoon tms. yliluonnolliseen mutta uskoo silti, että itsellä/naapurilla, Ruotsilla/Suomella on ennaltamäärätty hyvä/huono tuuri? Jos on, minkä voiman uskot ohjaavan tätä tuuria?