Tuurisi?

  • 4 572
  • 41

Minkälainen tuurisi/onnesi on?

  • Tuurini on parempi kuin keskimäärin ihmisillä

    Ääniä: 36 15,5%
  • Tuurini on melko keskivertoa

    Ääniä: 101 43,5%
  • Tuurini on huonompi kuin keskimäärin ihmisillä

    Ääniä: 95 40,9%

  • Äänestäjiä
    232

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Itselläni koen olevan helvetin huono tuuri. Sen verran paljon ikäviä asioita on tullut koettua, ettei minua voi kovin hyväonniseksikaan sanoa. :-) Onhan tuota hyvääkin tuuria ollut matkassa, mutta todella vähän verrattuna siihen kuinka paljon epäonnea olen kokenut elämäni aikana.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Tämä on kyllä vaikea kysymys. Kuten enemmistö täälläkin, perstuntuma on kyllä se että eihän sitä tuuria ole sitten laisinkaan. Ainakaan niissä "pienissä asioissa".

Toisaalta sain aikoinaan loistavan opiskelija-asunnon aivan puun takaa, joka on varmasti nostanut elämänlaatua menneiden viiden vuoden aikana huimasti. Samoiten sain nyt keväällä mahtavan työpaikan, ilman että edes hain sitä. Sitten taas kääntäen naistahan en saa koskaan. Vai pitäisikö flaksi ja tuuri sitten erotella tässä vertailussa...

Sanotaan nyt sitten keskiverto. Faktathan on kuitenkin niin, että onni pitää ansaita, mutta elämässä, niinkuin urheilussa, ei voi ansaita mitään.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vastoinkäymisiä ollut kohtuu paljon (mm. jouduttu leikkaamaan kuusi kertaa), mutta myös onnenpotkujakin on aina silloin tällöin tullut (mm. pari tervettä lasta, kerran lotossa 6 oikein ja neljä kertaa jokerissa neljä oikein) . Eli eiköhän tuo keskivertoa ole.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Minulla ei ole Vesa Keskisen kanssa mitään yhteistä.

Käyköön tämä sekä mukahauskana että nokkelana sanaleikkinä vastauksesta.

Tuo tosiaankin on mukahauskaa, koska Veskun Tuuri on erisnimi, siinä missä hyvää onnea tarkoittava tuuri ei ole erisnimi. Hmph.

Minulla on ihan helvetin paska tuuri. Tulosvedot kusee aina tolppiin - miten mukahauskaa! - verikokeet näyttävät ikäviä totuuksia elintasostani, karsea geeniperimä (migreeni, verenpainetauti, bipo...), satunnaiset kaatuilut kun nilkka yhtäkkiä muljahtaa, törmäykset Prisman pyöriviin oviin, auton pakitukset aitoihin, puihin, toisiin autoihin, parkkipirkkojen sissi-iskut, Suomen tappiot jääkiekon arvokisafinaaleissa.

Mutta lykästääkihän sitä joskus, ja etenkin tärkeissä asioissa. Tuuria: Internet-bingosta tuli kerran 2500 € ja valitsemamme partacollie on hyvin erikoinen tapaus myönteisessä mielessä ja pysynyt sekin terveenä.

Onnea: löysin mahtavan vaimon 10 v. sitten nuorna poikana, läheiset suht' terveitä, olen säilynyt hengissä huonon tuurin aiheuttamista hengenvaarallisista tilanteista. Kärppä-dynastia. Proge-laulajuus.

Tuuria ei juuri ole, mutta onnea sitäkin enemmän. Pitääpä koputtaa puuta, eli tätä tietokonepöytää eikä kliseisesti päätä. Siitä tulisi kuitenkin migreenikohtaus.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Sanoisin, että tuurini on melko keskivertoa... Välillä asiat onnistuu ja välillä taas kaikki menee päin persettä. Ikinä en ole kuitenkaan voittanut pitkävedosta.. ;) Tosin sekin on vähän pelaajasta kiinni..
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Tuo tosiaankin on mukahauskaa, koska Veskun Tuuri on erisnimi, siinä missä hyvää onnea tarkoittava tuuri ei ole erisnimi. Hmph.

Voitko tietää otsikon perusteella kummasta on kyse? Ja kun ollaan Jatkoajassa, harvoin luetaan sitä pidemmälle, tekstintuottamisessakin enemmän kuin kaksi lausetta tekee yleensä tiukkaa. Nytkin...uuh, voimat.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Tiedä tuuristani noin isona kysymyksenä, mutta vähän pienempänä voisi ottaa esille kaksi edellistä viikonloppua salibandyturnauksissa maalivahtina.

Ensimmäisessä pelasimme kolme peliä, niistä kahteen mahtui yhteensä 5 tolppaosumaa ja 1 ylärima takanani. Viime viikonloppuna 4 pelistä kahdessa tuli yhteensä 2 tolppakutia.

Semmosia.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Pienempänä sukulaisilla oli tapana osallistua arvontoihin meikäläisen nimellä kun näytti aina napsahtavan arpajaisvoitot kohdalleen. Nykyään kyllä tuuria tunnu olevan lainkaan ja pelikoneista, arvonnoista ja vedoissa en usein voita. Lisäksi lätkässä tuntuu aina vain osuvan kiekot tolppiin vaikka siinä maaliverkossakin on aika paljon enemmän pinta-alaa.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Pienempänä sukulaisilla oli tapana osallistua arvontoihin meikäläisen nimellä kun näytti aina napsahtavan arpajaisvoitot kohdalleen. Nykyään kyllä tuuria tunnu olevan lainkaan ja pelikoneista, arvonnoista ja vedoissa en usein voita. Lisäksi lätkässä tuntuu aina vain osuvan kiekot tolppiin vaikka siinä maaliverkossakin on aika paljon enemmän pinta-alaa.

Pitkälti sama homma. Nuorempana voitin useiden tuhansien markkojen edestä palkintoja, mutta näin vanhempana ei käy tuuri edes kortinpeluussa.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Valitettavasti aika monessa jutussa kaikki, mikä vain voi pieleen mennä, on myös mennyt. Onneksi sentään koirat säästyneet meteoriitin osumalta.
 

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
Vastasin tähän kysymykseen että keskiverto on tuurini. Kyllähän se on niin että kun se tuuri loppuu niin makaat mullan alla.

Olen minä silti joskus jotain voittanutkin onnenpeleissä. Jos tuossa olisi ollut keskiverron ja hyvän väliltä vaihtoehto niin ehkä se sitten.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No jopas. Vastasin kysymykseen" huono tuuri" parisen viikkoa sitten. Mutta lauantaina ostin eräässä tilaisuudessa 3 arpaa,ja kahdella voitin! Toinen oli pääpalkinto. Ensimmäiset arpajaisvoittoni koskaan. Josko se tuuri kääntyisi vanhemmiten? Tai sitten olin ainut arvan ostaja...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös