Minulla ei ole Vesa Keskisen kanssa mitään yhteistä.
Käyköön tämä sekä mukahauskana että nokkelana sanaleikkinä vastauksesta.
Tuo tosiaankin on mukahauskaa, koska Veskun Tuuri on erisnimi, siinä missä hyvää onnea tarkoittava tuuri ei ole erisnimi. Hmph.
Minulla on ihan helvetin paska tuuri. Tulosvedot kusee aina tolppiin - miten mukahauskaa! - verikokeet näyttävät ikäviä totuuksia elintasostani, karsea geeniperimä (migreeni, verenpainetauti, bipo...), satunnaiset kaatuilut kun nilkka yhtäkkiä muljahtaa, törmäykset Prisman pyöriviin oviin, auton pakitukset aitoihin, puihin, toisiin autoihin, parkkipirkkojen sissi-iskut, Suomen tappiot jääkiekon arvokisafinaaleissa.
Mutta lykästääkihän sitä joskus, ja etenkin tärkeissä asioissa. Tuuria: Internet-bingosta tuli kerran 2500 € ja valitsemamme partacollie on hyvin erikoinen tapaus myönteisessä mielessä ja pysynyt sekin terveenä.
Onnea: löysin mahtavan vaimon 10 v. sitten nuorna poikana, läheiset suht' terveitä, olen säilynyt hengissä huonon tuurin aiheuttamista hengenvaarallisista tilanteista. Kärppä-dynastia. Proge-laulajuus.
Tuuria ei juuri ole, mutta onnea sitäkin enemmän. Pitääpä koputtaa puuta, eli tätä tietokonepöytää eikä kliseisesti päätä. Siitä tulisi kuitenkin migreenikohtaus.