Sekä Fontzylle että Tieksolalla täysin ansaitut minuutit. Ovat viime aikojen esityksillä näyttäneet että pystyvät ja haluavat olla kärkiukkoja. Suorastaan rakastan tällaisia kauden aikana tapahtuvia isoja tasoloikkia. Toivottavasti jatkuu samalla tavalla.Kellotti hyökkääjistä toiseksi eniten peliaikaa 21.43 vain Fontaine pelasi enemmän 24.24
Kerran olisi mennyt viälä mut antoi Tarmolle... :DSekä Fontzylle että Tieksolalla täysin ansaitut minuutit. Ovat viime aikojen esityksillä näyttäneet että pystyvät ja haluavat olla kärkiukkoja. Suorastaan rakastan tällaisia kauden aikana tapahtuvia isoja tasoloikkia. Toivottavasti jatkuu samalla tavalla.
Sytyin kyllä sille Tieksolan 3. erän "Tenkratmaiselle" maalin kiertämiselle. Kaveri taisi kiertää kiekko hallussa kolmesti peräkkäin vastustajan maalin ympäri :D
Sytyin kyllä sille Tieksolan 3. erän "Tenkratmaiselle" maalin kiertämiselle. Kaveri taisi kiertää kiekko hallussa kolmesti peräkkäin vastustajan maalin ympäri :D
Et ole ainut. Meitä taitaa olla aika paljon. En nähnyt tämän tulevan ja ihmettelin että Lämsä peluutti itsepäisesti Tieksolaa aika isoillakin minuuteilla. Käännän myös takkini, kuten käännän Fontainen kanssakin.Itse olin vielä 1-2 kk sitten sitä mieltä, että tämä mies on kadotettu sielu. Mutta pirun mieluusti käännän takkini nyt.
Fonzy keskelle takas ni ei oo montaa kertaa pettäny.Et ole ainut. Meitä taitaa olla aika paljon. En nähnyt tämän tulevan ja ihmettelin että Lämsä peluutti itsepäisesti Tieksolaa aika isoillakin minuuteilla. Käännän myös takkini, kuten käännän Fontainen kanssakin.
Siitä tuli mieleen se kevään 2019 ensimmäinen säälipleijaripeli JYPiä vastaan. Silloinkin joku Lukon pelaaja kiersi samalla tavalla maalia ja muutenkin koko pyöritys JYPin päädyssä taisi kestää minuuttitolkulla ilman pelikatkoa.Sytyin kyllä sille Tieksolan 3. erän "Tenkratmaiselle" maalin kiertämiselle. Kaveri taisi kiertää kiekko hallussa kolmesti peräkkäin vastustajan maalin ympäri :D
Mulla on vähän sellainen tunne, että ei kuulu Canesin suunnitelmiin nyt sopparin päättyessä ja Keisarilta löytyy jo kassakaapista jatkopaperi tälle kiekkotaiturille. Nyt, kun on alkanut luopumaan kiekosta ajoissa, niin tulos näkyy taululla. Pelisilmä on huomattu jo aikaa sitten, oikeiden ukkojen rinnalla on taito alkanut realisoitumaan tulokseksi. Hienon kolmikon on Lämsä kasannut, jossa kaikki pelaavat kauden parasta peliään.Todella hyvä peli tänään. Näytti kärkilaiturilta ja otti roolia, kun sitä piti ottaa. Jos jatkaa samaan malliin niin ehdottomasti sopparia ensi kaudeksi. Onneksi ei palstan tuomion mukaan pistetty pihalle.
Muistaakseni Ville Heinola.Siitä tuli mieleen se kevään 2019 ensimmäinen säälipleijaripeli JYPiä vastaan. Silloinkin joku Lukon pelaaja kiersi samalla tavalla maalia ja muutenkin koko pyöritys JYPin päädyssä taisi kestää minuuttitolkulla ilman pelikatkoa.
Hienosti on Tuukka viime aikoina vastannut huutoon.
Joo, no mä kuulun siihen toiseen äärilaitaan, joka olisi ollut valmis lähettämään Tuukan takaisin Carolinan vaivaksi vielä reilu kuukausi sitten ja silloin tosiaan tuli laskeskeltua esim. kuinka usein kiekko on vastustajalla sen jälkeen kun Tieksola sen sai. Mut tämä Tieksola joka nyt on viimeisen kuukauden kentällä ollut on se mitä itse odotin näkeväni ja nyt nuo mun kitinät ovat turhia ja näyttävät varmasti typeriltä. Ja hyvä niin.Itse en ole kritisoinut Tuukan otteita, vaikka välillä on näyttänyt puskemiselta. Tuo kosketus kiekkoon on se, joka on antanut mulle mahdollisuuden toivoa parempaa ja nyt se alkaa vissiin realisoitua.
Sama ku äijäl.Joo, no mä kuulun siihen toiseen äärilaitaan, joka olisi ollut valmis lähettämään Tuukan takaisin Carolinan vaivaksi vielä reilu kuukausi sitten ja silloin tosiaan tuli laskeskeltua esim. kuinka usein kiekko on vastustajalla sen jälkeen kun Tieksola sen sai. Mut tämä Tieksola joka nyt on viimeisen kuukauden kentällä ollut on se mitä itse odotin näkeväni ja nyt nuo mun kitinät ovat turhia ja näyttävät varmasti typeriltä. Ja hyvä niin.
Tämä kannattaisi muistaa aina kaikkien kohdalla. Valmennus tietää aika paljon enemmän pelaajien kunnosta, terveydestä ja potentiaalista kuin me katsojat pelkkien peliesitysten perusteella.Voihan se olla, että Tuukka on ollut ihan ylikylän ukko harjoituksissa ja Lämsä peluuttanut sen takia, koska tiennyt / aavistellut että Tuukka tulee vielä.