Straight Edge
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko, Leafs, Jokerit
Miten se näkyy?Tieksolaa ei olla vaihtamas mihinkään, sen verran hyvä prospecti.
Miten se näkyy?Tieksolaa ei olla vaihtamas mihinkään, sen verran hyvä prospecti.
Tammela pysykööt poissa. Eikä minun mielestäni ole tarvis Tieksolaa vaihtaa yhtään kehenkään varsinkaan yhteenkään saipalaiseenTieksola SaiPaan ja Morand/Tammela Lukkoon. Olisi oikein mukava vaihtokauppa.
Tieksolaa ei olla vaihtamas mihinkään, sen verran hyvä prospecti.
Vaikka ei kentällä mitn saakaan aikaan. Nyt.
Tää on jotenkin jännä. Sen verran on kuitenkin prospektia että sopimusjoukkue ei ole Rauman Lukko vaan Carolina Hurricanes. Ehkä ne sit vaan ei tajuu.22-v, eikä suurempaa kehitystä ole tullut. Ei minusta mikään iso prospekti. Liigassa paljon lupaavampia pelimiehiä.
Tää on jotenkin jännä. Sen verran on kuitenkin prospektia että sopimusjoukkue ei ole Rauman Lukko vaan Carolina Hurricanes. Ehkä ne sit vaan ei tajuu.
Näinkin joo, mutta paino sanalla prospekti. Carolinalla tuskin on SUURIA suunnitelmia Tuukan varalle mutta sen verran potentiaalisena näkevät kuitenkin että sopimuksen tekivät. Ei niitä ammattilaisorganisaatiot huvikseen tee. Onhan noita late bloomereita ennenkin nähty.4. kierroksen varaus vuodelta 2019. Sen jälkeen taitaa olla lähinnä taantunut. Tietysti isot lonkkaleikkaukset taustalla. Tuskin Carolinalla on suuria suunnitelmia Tieksolan varalle.
Nyt siellä mm Hämäläinen odottaa takana saumaa.
Koska tuo sopimus on tehty, entä montako vuotta sitä on vielä jäljellä?Näinkin joo, mutta paino sanalla prospekti. Carolinalla tuskin on SUURIA suunnitelmia Tuukan varalle mutta sen verran potentiaalisena näkevät kuitenkin että sopimuksen tekivät. Ei niitä ammattilaisorganisaatiot huvikseen tee. Onhan noita late bloomereita ennenkin nähty.
On ollut parempaa tekemistä Tieksolalta. Mutta edelleen taso on liian heikko johtavan kentän pelaajaksi.Ja kun minun mielestä Tieksola on juuri viimeisimmät kaksi-kolme peliä pelannut oikein hyvin.
Tietysti täällä kotona kuvaruudun välityksellä kaikki näyttää erilaiselta.
Kukaan tuskin näkee Tuukkaa NHL-pelaajana tällä hetkellä. NHL-sopimus kertoo vain ja ainoastaan potentiaalista. Nykyisillä esityksillä on haastavaa saada hyvä sopimus edes Euroopasta. Potentiaalia kuitenkin minun mielestäni on olla laatupelaaja liigan kriteereillä ja siksi en nyt ihan vielä dumaisi. Tuukalla nyt kuitenkin on se NHL-sopimus, niin joku muukin on sitä mieltä että sitä potentiaalia on.Vaikka näkivätkin jotain Carolinassa eivät taatusti näe enää. Matka NHL-pelaajaksi on…no, kukin voi keksiä vertauksen itse. Alle voi listailla Tieksolan niitä vahvuuksia, joilla on mahikset päästä änäriin. Voin aloittaa:
-
-
-
- ihan näppärä kiekollisena hetkittäin
-
- taitavahko luistelija
Oliko se Tieksola vai kuka kun meinasi toisessa erässä maalinkin tehdä ja vähän niinkuin jo tuulettikin?