Musta Nuoli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Shane Falco kirjoitti:Juu, kyllä yleisöä soisi olevan enemmänkin, mutta tuosta suohon laulamisesta olen hiukan eri mieltä. On ihan totta, että taas oli niitä "suoraan kirkosta"- hetkiä, mutta en itse ainakaan sinne Palmbergin kulmaan kuullut hekiläisistä kuin ajoittaista vaimeaa rummun pauketta. Toisaalta, taidan myös olla puolikuuro. Jotain mitä Kupittaalla ei ole pitkään aikaan kuultu kuitenkin kuulin. Ajoittaiset "Tuu-To, Tuu-To" huudot ja jopa "hei-hei-heit" ovat olleet harvinaista herkkua. Pieni sekin ryhmä oli, mutta kunnia siinä silti oli olla mukana. Toivottavasti Jukureita vastaan saadaan isompaa möykkää aikaan, puhumattakaan Sportista, mikäli sellainen sarja vielä tällä kaudella eteen tulee.
Kolmannen erän kannustus olikin jo selvästi parempaa, lähinnä tarkoitin pelin aiempia vaiheita. Toisaalta itse vaihdoin kakkoserän ajaksi istumapaikkaa toiseen päätyyn (lähdin optimistisesti siihen päähän johon "maalit tulevat", eli sinne päähän jota kohti TuTo hyökkää), ja sijainti turhankin lähellä HeKin faneja saattoi lisätä vaikutelmaa.
Pitäisi miettiä vielä tätä sijoittumista - onko parempi, että joka puolella kenttää on pieni TuTon faniryhmä (nyt toisessa päädyssä oli fanimatkaltakin tuttuja kannustajia pelipaidoissaan, Palmbergin kulmassa on oma ryhmänsä (itsekin olen usein näillä main, ainakin 1. ja 3. erässä ja vastakkaisilla puolilla ovat omat aktiivisemmat kannattajansa), vai että koko lössi kokoontuisi tiettyyn pisteeseen?
Makunsa tietysti kullakin, riippuen siitä mistä tykkää peliä itse katsoa. Itse olen Kupittaalla viehättynyt paikasta vastustajan päädyssä, laidan vieressä alemmilla penkkiriveillä. Ylivoimakuviot ja taklaukset näkee kristallinkirkkaasti, vaikkakaan ei aina näe toisen pään joka nurkkaa. Toiset taas pitävät paikasta keskemmällä, ja osa nauttii pelistä päädyssä, lähellä pubikatsomon tukea ja turvaa. Pääasia tietysti on, että TuTo kannustetaan voittoon!
Yllättävän maltilla Lehkonen suhtautui muuten Syväsalmen saamaan päähän kohdistuneeseen taklaukseen, siinä olisi voinut käydä todella pahasti. Onneksi ei käynyt, ja HeKin valmentajakin pyysi anteeksi tapahtunutta. Onneksi Syvis lienee kunnossa, ja toivottavasti T. Pelkonenkin saadaan ensi perjantaiksi kuntoon.