Mainos

TUTO Hockey 2024–2025

• 114 915
  • 528

Knipexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku, Kupittaan puoli.
Toivottavasti tämä on se peli, joka määrittää suunnan tulevaksi kevääksi. Oven on pakko käydä, jotta saa edes pienen heräämisen. Yksittäiset voitot on valitettavasti pelkkää tekohengitystä ja pelkkä tunnekin siitä, että joka neljäs peli voitetaan, on ahdistava.

Mitään radikaalia muutosta enää ei saa aikaiseksi, mutta jos edes jotain pientä. Viisainta olisi toki varmistaa pysyminen sarjassa ja alkaa suunnittelemaan seuraavalle kaudelle joukkuetta eri päävalmentajan kanssa. Nykyinen sijoitus takaa myös sen, että mitään mestarijengiä ei ensi kaudella nähdä, vaikka tämän joukkueen piti toimarin mukaan olla sellainen jo (:D).

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Onko teillä muilla alkanut olla niin, että kun TUTO:lle tulee hyvä tai vaikkapa loistavakin maalipaikka, niin päähän tulee ajatus, että ei onnistu?

Ihan uutta mulle. Onhan sitä aina silloin tällöin sortunut pessimismiin, mutta kun nyt ei edes jännitä maalipaikoissa.

Onko se viimeistely niin paskaa, että tuollaisen hiipiminen alitajuntaan on oikeutettua? Kun siis ihan oikeasti, ainoastaan jos on Ronkainen tekopaikassa, niin pieni toivo herää.

Oadie

Jäsen
Onko teillä muilla alkanut olla niin, että kun TUTO:lle tulee hyvä tai vaikkapa loistavakin maalipaikka, niin päähän tulee ajatus, että ei onnistu?

Ihan uutta mulle. Onhan sitä aina silloin tällöin sortunut pessimismiin, mutta kun nyt ei edes jännitä maalipaikoissa.

Onko se viimeistely niin paskaa, että tuollaisen hiipiminen alitajuntaan on oikeutettua? Kun siis ihan oikeasti, ainoastaan jos on Ronkainen tekopaikassa, niin pieni toivo herää.

En tiedä onko tuo niin surkeaa kuin omaan silmään näyttää. Syöttöjä ei saada pidettyä lavassa vaan ne tuntuvat aina karkaavan. Kiekko tuntuu myös jatkuvasti kuljetettaessa pomppivan lavasta jonnekin vaikka kuinka helppo tilanne olisi. Meneväthän ne syötötkin vähän minne sattuu. Tuollainen fiilis tuosta tulee vaikka miten katsoisi. En oikein Ronkaistakaan positiivisessa merkityksessä tahdo enää löytää. Kai kannattaja on sitten myös joukkueen tasolla. Kaikki tuntuvat vähän odottavan, koska joku saa potkut?

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Niin kun jotenkin on sellainen olo, että kenkää pitäisi antaa enemmän vähemmän kaikille. En mä ainakaan millään kykene tuuppaamaan kaikkea sontaa koutsin syliin.

En tiedä, täällä ihan kauden alussa kyselinkin, että onko kenttäpelaajista paria lukuunottamatta ketään viime kauden joukkueesta. Ajatus siinä takana mulla oli, että hiukan liikaa on sieltä täältä vaan kauhottu pelaajia. Ja kun omaan silmään muutamaa pelaajaa lukuunottamatta ihan nobody-osaston äijiä.

Eli, voiko edes hyvää tulla kun koko joukkue kerätään mistä sattuu ja pelaajat on mitä sattuu?

Kertokaa omia näkemyksiä. Onko kenelläkään samoja? Vai onko joukkueessa hyviäkin pelaajia, jotka vaan alisuorittavat?

On tämä kyllä paskaa. Peli rullaa tuossa tabletissa, mutta kännykän näpyttely kiinnostaa enemmän.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy