Kupittaa kestää
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TuTo
Sen sijaan 47- vuotias Igor Tuljakov Kuusamon Pallo-Karhuista vaan raa`asti TUTOon. Olisi ehkä sellainen väriläiskä että ainakin väkeä tulisi katsomoon.
Hyvin mahdollista, tasoero sarjojen välillä on kuitenkin melkoinen. En keksi yhtään syytä miksi Reponen pelaisi Mestistä ensi kaudella, joten Ketterä voi hyvinkin saada tehotykkinsä takaisin.
Muistakaa nyt kumminkin että Reponen allekirjoitti kaksivuotisen sopimuksen ja on siten TUTO-mies myös ensi kaudella.
TuTo täydensi miehistöään - uutiset - Mestis - www.jatkoaika.com
No niinpä näkyy. Huokaus, sitten pitää vain toivoa että syksyyn mennessä tapahtuu kehitystä.
Pasi Nielikäisen ura jatkuu sitten TuTossa. Kova luu ja mielenkiinnolla odotan, miten käy, kun mies kohtaa jäällä Forsbackan. :)
Linkki.
Erittäin hieno homma tuo Pasin siirto. Nostaa sekä Mestiksen että TUTOn kiinnostavuutta monta pykälää. Hänhän on tällä kaudella esiintynyt Forssan lisäksi myös Salon Kiekkohaiden riveissä, jossa taisi syntyä pisteitä lähes kahden pisteen ottelutahdilla.
Nyt sitten vain Nielikäinen nelosen tai kolmosen vasempaan laitaan rymistelemään!
Kyllä minä pistäisin Pasin Famularen ja Marren ketjuun, ja Halme sitten neloseen Pelkosen ja Reivosen kanssa. Mielenkiinnolla odotan keskiviikon ottelua.
Mielenkiintoinen homma että TUTO ei ole noteeranut sopimusta Nielikäisen kanssa millään tavalla. Ei naamakirjassa eikä nettisivuillaan. Surkeaa!
Johtuisiko siitä, että tiedotustilaisuus on huomenna?
Taitaa olla tällä kertaa turkulainen missi kiikarissa.
Jaahas, mitäs luulette? Tekeekö toimisto vielä joku viime hetken hankinta? Minä uskon että meidän hankinnat oli Nielikäisen myötä siinä. Nyt kun Betonikin on taas pelikunnossa niin eiköhän me näillä mennään.
Jaahas, mitäs luulette? Tekeekö toimisto vielä joku viime hetken hankinta? Minä uskon että meidän hankinnat oli Nielikäisen myötä siinä. Nyt kun Betonikin on taas pelikunnossa niin eiköhän me näillä mennään.
Klo 15 julkaistaan tuore hankinta.