Juu, niitä pelaajauutisia voisikin tulla ja varmasti tiedotellaan niitä omistusjuttuja.
Heitän nyt minun oma Dream Team tänne ennen kuin seura tiedottaa jotain. Ja muistakaa nyt että tämä on vain Dream Team. Katellaan sitten mihin rahat riittää.
1. Jarmo Jokila – Tommi Laine – Markku Vuorisalo
Atte Valli – Mikko Heiskanen
2. Joni Lindlöf – Toni Jalo – Arttu Niskakangas
Miro Rahkola – Markus Laine
3. Lauri Aaltonen – Lassi Kokkala/Veikko Karppinen – Antti Pehkonen/Henri Kivioja
Otto Linke – Niko Karhu
4. Solomon McCann – Jordan Chong – Martin Tuominen
Ville Raittio/Simo Pasonen
1.MV Hankinta
(Petri Koivisto, Juho Santanen, Mika Norja, Tommi Nikkilä, Aleksis Ahlqvist, Juha Pitkämäki)
2.MV Eero Purtsi
3.MV A-junnu
Toivottavasti lähdetään siitä että kasataan neljä suht tasaista kenttää missä ykkös- ja kakkoskentät ovat hitusen verran parempia kuin kolmos- ja neloskentät. Toivon myös että viime kaudesta opittiin ja että puolustus on paljon varmempi ja että maalivahti on helkkarin paljon parempi. Minun mielestä maalivahti on Mestiksessä A ja O.
Keskushyökkääjien on pakko olla hyviä ja jokerina tässä olisi Lämäreiden Jordan Chong joka loppukaudesta muodosti Solomon McCannin kanssa oikean tehokaksikon. Mestis kutsuu! Heidän viereen vielä ikitaisteilija Martään Tuominen.
Kolmoskenttä olisi perusvarma Mestis-ketju jonka johtaisi Kokkala tai Karppinen (mielummin Kokkala). Aaltoselle on pakko antaa jatkopahvin. Luulen että hän tekee ensi kaudella todellisen läpimurron Mestiksessä. Oikeaan laitaan vielä perussuorittaja, ja minä olen nyt löytänyt Pehkosen ja Kiviojan. Voi tietysti olla joku muu. Linke ja Karhu kolmospakkiparina.
Kakkosketju alkaa jo olla mallia märkä unelma. Lindlöf on minun joukkueessa aina tervetullut ja Tonille ja Artulle jatkopahvit. Jalo nousee ensi kaudella Mestiksen eliittiin ja lähtee ensi kauden jälkeen Liigaan. Arttu vaan parantaa kokoajan ja on samanlainen ikitaistelija kuin Martään. Viime kaudella Arttukin löysi maalijyvän ja uskon että 19 häkkiä menee ensikaudella helposti rikki. Mötölle jatkopahvin ja hänen viereen Miro Rahkola.
Ykköskenttä olisi se toinen märkä unelma missä Tommi Laine jatkaa ja comebackit tekevät Jarmo Jokila ja Marre. Uskon että Laine tosta vielä parantaa kunhan saa olla terve, ja hän sitten syöttää Jarmolle ja Marelle tekopaikkoja. Suht yksinkertainen resepti. Valli-Heiskanen ykköspakkiparina.
Maalivahdiksi minulla on kuusi ehdokasta. Mieluiten näkisin Koiviston tai Santasen maalinsuulla. Nikkilä tai Pitkämäki toisivat kokemusta roppakaupalla. Norja ja Ahlqvist olisivat myös Mestiksessä kova sana. Ilman Norjaa KiVa ei olisi päässyt playoffeihin.
Täydennystä sitten a-junnuista, ja seitsemäs puolustaja voisi olla joko Raittio tai Pasonen.
Mielipiteitä?