Turkulaiset sporttibaarit ja juottolat

  • 28 213
  • 61

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
O’learysissä käydään välillä katsomassa vieraspeli ja syömässä samalla. Missä muualla muuten voi syödä ja katsoa matsia?
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Näyttikö Surutoin pelejä myös?

Surkassa olen tainnut itse erän tai pari seurata muuten. Eli joo, ainakin näytti.

Entäs laidempana Bar Koivu? Sporttia mainostavat, mutta en mitään kovin hyviä tarkennuksia löydä. Joo, olen asettunut hyvin hankalaan tyhjiöön näköjään. Nyt pyhät vielä pistää miettimään ajankäyttöä tarkemmin.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Entä Bar Toimisto

En uskalla kirjoittaa kyseisestä paikasta mitään, kun viimeksi sain parin viikon banaanin kun mainitsin Toimiston halvat hinnat, anteliaat peliautomaatit, kauniit naiset ja maittavat hampurilaiset.

Epäilen, että joka päivä klo 19 alkava Karaoke on yksi syy, miksi Toimistoon ei kannata peliä katsomaan mennä, vaikka se siellä näkyisi. Tämän performanssitaiteen jatkuvuuden takia en osaa sanoa, että näyttävätkö pelejä.
 

Vode

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Proud Mary ja Edisson näyttää ainakin keskustassa pelit. Edissonissa kävin itse katsomassa ratkaisevan Ilves pelin pari kautta sitten sekä muutaman Sumómen MM-kisapelin. Proud Mary kuuluu taas niihin paikkoihin, joissa voi syödä samalla kun katsoo peliä.
 

Slaigard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mottipäisillä pelaavat
Suosittelen Mallaskukkoa. Iso screeni, ihan hyvin paikkoja ja jos olut maistuu, eikä pelkkää peruskarjalaa halua litkiä, niin olutvalikoima on hanoissakin varsin kattava, joskin vähän tyyris.

Edit: ja näyttävät Tepsin pelit kyllä aina muutenkin, joten eiköhän tämänkin illan peli siellä näy.
Tähän vielä, jos se jollekin turkulaiselle tai ulkopaikkakuntalaiselle tulee uutisena, että Mallaskukossa on oikeasti tunnelmaa näin keväisin. Paikka on aivan tiineenä ja tavan tasalakkien seassa voi usein bongata myös TPS-legendoja, kuten vaikkapa Jalosen Kartsaa tänä keväänä. Minusta hallin jälkeen the place to be Olkun lisäksi, jos kalja + screeni on se tavoiteltu kombo.
 

Veijari

Jäsen
Ja mikä parasta, Mallaskukossa ei soi humppa eikä disko. Mukava puheen sorina säestää tätä baaria. Voit kaveriporukassa jutella normaalisti eikä tarvitse huutaa kenenkään korvaan diskopopin metelin yli. Yksi parhaista baareista Turussa. Pieni miinus siitä ettei täällä saa ruokaa.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Pieni miinus siitä ettei täällä saa ruokaa.

Eikä aivan vierustalla paikkoja, joiden kanssa olisi kätevä sopia jotain. Tämä tosiaan Mallaskukon miinus. Muuten tuo kyllä hyvä paikka ihan vaan istuskeluunkin. Henkilökunta oppi minutkin tuntemaan nopeaan ja heihin oli hauska törmäillä sitten muuallakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös