Turhinta paskaa vain tähän turhaan ketjuun

  • 26 646
  • 198

Nötkötti

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
vittun kendo pellet! urheilu on ihan paskaa ja SOPUPELIÄ ja veikkausvilppiä täynnä. mutta Suomalaisessa huippuurheilussa on yksi asia vielä hyvin se on TUOMARIPELI ootte vaan tyhmiä KENDO PELLEJÄ!!!!! :DDDDDDDD

ps kaveri kerto että saipa on tehny sopimuksen glaude kirouksin kanssa. se on mun iskän intti kaveri!!!!!!""!!1111
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Vessampaperi, vessampönttö ja jugulurtti

Muut oli Ismoja, Aino Seppo
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Toiset miettivät lopetanko, Rami Alanko.

Muut tilasivat maksaa, Jussi Pernaa.

Hehehehehehehehehe!!!
 
Ooko siis sitä mieltä että meillä täällä ei olisi oikeutta kertoa mieli pidettä ! ! ! ? Taidat olla vaan kateellinen kun ei sulla oo mitään elämää??? No suomalsiista ymmärtää Suomalaiset on kateellista kansaa onneksi itse asun RUotsissa ! !
Vitun hurri walroosi volvo kuski ole hilijoo et tiedä mistään mitään. Mieli piteitä on erilaisia mutta eri mieltä olevat ovat vääräsä!!1 vie sinne pajalle se kone vikainen pappa saappisi tai osta kunnon auto esim. mersu tai audi äläkä ole tien tukkona kun vastuun tuntuiset veron maksajat liikkuu tiellä.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Martti Suosaloa kehoitettiin juuri hetki sitten palaamaan Diorin myyntipisteelle Helsingin keskustan Stockmannilla.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
sNekin hurrrri perkele!! issäm maam peturi. miltä tuntu hävitä SUOMELLe 6- 1. kävisit saatanan hurrrri elämänkovan koulun!!!!111!!1 työ mies se sinunki tuet maksaaa. herrojen metkujja

Nimierkillä kokemusta on

Vitun hurri walroosi volvo kuski ole hilijoo et tiedä mistään mitään. Mieli piteitä on erilaisia mutta eri mieltä olevat ovat vääräsä!!1 vie sinne pajalle se kone vikainen pappa saappisi tai osta kunnon auto esim. mersu tai audi äläkä ole tien tukkona kun vastuun tuntuiset veron maksajat liikkuu tiellä.

En oo kuulkaa ehtiny vastaan kun on ollut sellainen juttu tässsä välissä kuin ELÄMÄ ! ! ! Sellaisestahan te BABULONIN LAMPAAT ette voi mitään tietää ! ! ! ! Meillä ihan on BIMMERI kuulakaa auto tallissa siinä emännän kartano volvo kauppa kassin kanssa! ! ! ! ! ! !
 

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Jos on kolme karhua ja kaksi menee pois niin mitä jää jäljelle? -Jääkarhu

Ehhehehehee.
 
En oo kuulkaa ehtiny vastaan kun on ollut sellainen juttu tässsä välissä kuin ELÄMÄ ! ! ! Sellaisestahan te BABULONIN LAMPAAT ette voi mitään tietää ! ! ! ! Meillä ihan on BIMMERI kuulakaa auto tallissa siinä emännän kartano volvo kauppa kassin kanssa! ! ! ! ! ! !
Ei tarvitse HUUTAA noin agresiivisesti . Melko erikoinen tapa tulla leuhkimaan rahoiila ja autotalleilla kun suuri osa kansasta näkeepi näklöö ja duunari joutuu ajamaan riisi kipolla niniku Tojota tai joku vtun Datsuni. Vaa sehä se on herrojen tapa että saapi vähenpi arvoset kyykkyyn!!!11!!
 

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Tämä ketju on saanu kaikki jatkoajan lievästi hullut liikkeelle, kuinka iloista! Hihiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ding dong.
 
En oo kuulkaa ehtiny vastaan kun on ollut sellainen juttu tässsä välissä kuin ELÄMÄ ! ! ! Sellaisestahan te BABULONIN LAMPAAT ette voi mitään tietää ! ! ! ! Meillä ihan on BIMMERI kuulakaa auto tallissa siinä emännän kartano volvo kauppa kassin kanssa! ! ! ! ! ! !
Sitä paitsi tuo hitlerin paskassa RUPELIKEULASSA on hirviät huoltokustannukset esim. kannen tiivisteet menee vaihtoon veli pojalla oli kutos-sarjalainen ja enämpi oli huollosa ku tien päälä. Tyyppi vikasia romuja ja kannattaa ollakki se POHJOISMAALAINEN vaihto ehto autotallissa kun SAKEMANNI on pukkien päälä krojaamolla.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ei tarvitse HUUTAA noin agresiivisesti . Melko erikoinen tapa tulla leuhkimaan rahoiila ja autotalleilla kun suuri osa kansasta näkeepi näklöö ja duunari joutuu ajamaan riisi kipolla niniku Tojota tai joku vtun Datsuni. Vaa sehä se on herrojen tapa että saapi vähenpi arvoset kyykkyyn!!!11!!

Minulla on oikeus mieli piteeseeni ! ! ! minä asun vapaassa sanan vapaus maassa toisin kuin te suomi pellet ! ! ! Kateelliset suomi pelle kommunistit ! ! ! Osuinko arkaan paikkaan ? ? ? Ei tarvitse vastata ;) Asukaa vaan siellä JUNTTILOIDEN JA ERKIN JUNTTILOIDEN kanssa toista on täällä klause witzsien ja Surran grobien ja kuningaallisten maassa ! ! !

Tämä ketju on saanu kaikki jatkoajan lievästi hullut liikkeelle, kuinka iloista! Hihiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ding dong.

Taitaa olla itsesi mielen terveys ongelmainen siihen koira älähtää missä kalikka kalahtaa kyllä ei näin on ! ! ! ! !
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Sitä paitsi tuo hitlerin paskassa RUPELIKEULASSA on hirviät huoltokustannukset esim. kannen tiivisteet menee vaihtoon veli pojalla oli kutos-sarjalainen ja enämpi oli huollosa ku tien päälä. Tyyppi vikasia romuja ja kannattaa ollakki se POHJOISMAALAINEN vaihto ehto autotallissa kun SAKEMANNI on pukkien päälä krojaamolla.

etkö pysty muusta puhuun ! ! ! `sama levy pyörii kokoajan ! ! ! BIMMERI aiheuttaa kateellisuuta tietän ! ! ! KERRAN oon joutunu vaihtaan hehku sytytys tulpat kun neljä pilkku kaheksan litrasen virta avain oli jääny hehku asentoon ja akku kengät oli johtanu eeliä väärään suuntaan ! ! ! Maksohan se 100000 tuhatta kruunua SUN VUOSI PALKKAS PELLE ! ! ! ! !
 
KKENELLÄHÄN SE LEVY PYÖRII. Raha sitä raha tätä. PERINTÖ veron kiertäjät mutuaa Ruåttinmaalle hyvä niilä rahoilla on ostaa. Hyvinvointi valtion hyväksi käyttäjät nauraa paskasesti kun vanhuksilta jää vaipat vaihtamata. LAITTASIT sinäkin kruunu porvari vaikka HYVÄNTEKE VÄISYYTEEN . EN ole kateellinen vaan vaajin oikeuven muakaisuutta! Kaikki me ollaan lopun perin saman arvosia olipa rikkaasta perheestä tai köyhästä. Mikä oikeus SULLA on tulla ilkkumaan mee sinne rapukesteille. TÄÄLLÄ Suomesa ei sentään elätetä kuningaallisia ihmisiä vero euroilla. KÄTEINEN ja STUBBI antaakin rahat Euroopan tuhlari valtioille ja maahn muutajille ja mitä tekkee OIKEUSKANSLERI???!! KYSYNPÄ VAAN? EI puutu vääryyveen vaan Kieltää suvi virren kouluista. VIKEÄÄ SITTEN TUHAKATKIN PESÄSTÄSTANA!!!!!
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eliteprospects.com - Francis Prevel

Tulevaisuuden kiekkolupaus. Kuka ehtii viemään?

Oho! Olen työnpuolesta ajanut Francisia vastaan kartingia monen monta hehtometriä. Näin ulkomuistista Prevel heitti 12-13 kaudella 28 peliin tehot 5+14=19, 16 jäähyminuuttia, ja jos oikein muistan niin playoffeissa vielä 11 peliin 0+7=7, ja 8min. Ja tosiaan sitten midgettisarjassa vielä 53 5 22 27 28 .
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
KKENELLÄHÄN SE LEVY PYÖRII. Raha sitä raha tätä. PERINTÖ veron kiertäjät mutuaa Ruåttinmaalle hyvä niilä rahoilla on ostaa. Hyvinvointi valtion hyväksi käyttäjät nauraa paskasesti kun vanhuksilta jää vaipat vaihtamata. LAITTASIT sinäkin kruunu porvari vaikka HYVÄNTEKE VÄISYYTEEN . EN ole kateellinen vaan vaajin oikeuven muakaisuutta! Kaikki me ollaan lopun perin saman arvosia olipa rikkaasta perheestä tai köyhästä. Mikä oikeus SULLA on tulla ilkkumaan mee sinne rapukesteille. TÄÄLLÄ Suomesa ei sentään elätetä kuningaallisia ihmisiä vero euroilla. KÄTEINEN ja STUBBI antaakin rahat Euroopan tuhlari valtioille ja maahn muutajille ja mitä tekkee OIKEUSKANSLERI???!! KYSYNPÄ VAAN? EI puutu vääryyveen vaan Kieltää suvi virren kouluista. VIKEÄÄ SITTEN TUHAKATKIN PESÄSTÄSTANA!!!!!

Kuule urheilu ministeri ootko sä se sama jätkä joka joi Shotsissa suomen veron maksajien rahat lennättämällä heli kopterilla karjala bulkki olutta venäjälle ? ? ? että en tulis kertoon muille vero rahojen väärin käytöstä ! ! ! mä kuule maksan veroja KUU KAUDESSA enemmän kuin SÄ 10:nessä vuodessa ! ! ! Mun rahoilla maksetaan esim Slussenille sammuvien suomalais pellejen putka reissut ja burker kingiin oksentavien suomi juntiien siivous kulut ! ! ! jotka muuten suomaliset siivoojat siivoo ne oksennus kulut ! ! ! ! oikeus kanserlista en tiedä mutta eiköhän senkin palkka oo ihan valtion maksama eikä vero rahoista ! ! ! ota asioista selvää ennen kuin TUUT TÄNNE VINKUUn ! ! ! ! Rapu kestejä oon joo nähny aika paljon joten luulen että oon pikkusen parempi ihminen puhuun niistä kui+n sä pelle. Suvi virttä laulettiin mekin pudas järven ja taival kosken kansa koulun ala luokilla ja tukki keksillä painettiin hommia ii joella ! ! ! tai ainakin isä paino hommia ! ! ! Isä sentään oli työ mies siellä juntti suomessa ja jätti hyvän perinnon TOISIN KUIN SUN ISÄS ! ! ! !
 
Kuule urheilu ministeri ootko sä se sama jätkä joka joi Shotsissa suomen veron maksajien rahat lennättämällä heli kopterilla karjala bulkki olutta venäjälle ? ? ? että en tulis kertoon muille vero rahojen väärin käytöstä ! ! ! mä kuule maksan veroja KUU KAUDESSA enemmän kuin SÄ 10:nessä vuodessa ! ! ! Mun rahoilla maksetaan esim Slussenille sammuvien suomalais pellejen putka reissut ja burker kingiin oksentavien suomi juntiien siivous kulut ! ! ! jotka muuten suomaliset siivoojat siivoo ne oksennus kulut ! ! ! ! oikeus kanserlista en tiedä mutta eiköhän senkin palkka oo ihan valtion maksama eikä vero rahoista ! ! ! ota asioista selvää ennen kuin TUUT TÄNNE VINKUUn ! ! ! ! Rapu kestejä oon joo nähny aika paljon joten luulen että oon pikkusen parempi ihminen puhuun niistä kui+n sä pelle. Suvi virttä laulettiin mekin pudas järven ja taival kosken kansa koulun ala luokilla ja tukki keksillä painettiin hommia ii joella ! ! ! tai ainakin isä paino hommia ! ! ! Isä sentään oli työ mies siellä juntti suomessa ja jätti hyvän perinnon TOISIN KUIN SUN ISÄS ! ! ! !
HAH HAH etkö pöljä tiiä että tämä on pelkkä nimi merkki en halua henkilö-kohtaisesti olla politiikkoherrojen kanssa missään tekemisissä! :D:D:D TIIÄN SUN ISÄS se oli maakunnan kuulu JUOPPO TUKKIJÄTKÄ HUORIPUKKI!!! äitiski oli kuulemma kokkina savotassa. OMA ISÄ UKKO kävi koulunsa kunnolla ja oli kansa koulun opettaja eikä tarvinnut sotkea käsiään paskasilla parkkuu lansseilla pihkaan ja turpeeseen eikä tarvinnut laittaa etes vaimoa töihin!! KUNNIALLINEN SUOMALAINEN MIES joka makso veronsa UKK.:lle eikä kalle kustaa korkille!!!!!!!.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
HAH HAH etkö pöljä tiiä että tämä on pelkkä nimi merkki en halua henkilö-kohtaisesti olla politiikkoherrojen kanssa missään tekemisissä! :D:D:D TIIÄN SUN ISÄS se oli maakunnan kuulu JUOPPO TUKKIJÄTKÄ HUORIPUKKI!!! äitiski oli kuulemma kokkina savotassa. OMA ISÄ UKKO kävi koulunsa kunnolla ja oli kansa koulun opettaja eikä tarvinnut sotkea käsiään paskasilla parkkuu lansseilla pihkaan ja turpeeseen eikä tarvinnut laittaa etes vaimoa töihin!! KUNNIALLINEN SUOMALAINEN MIES joka makso veronsa UKK.:lle eikä kalle kustaa korkille!!!!!!!.

HEH JOO ! ! ! Näkee sun kirjotuksesta että ei oo isäs ollu kansan kynttilä edes kierto koulussa ! ! ! ! Kaarl gustav on 100:a kertaa hienompi mies kuin joku kalju päinen keskusta kepu puolueen LAHTARI ! ! ! Osuinko taas arkaan paikkaan, ei tarvitte vastata tiiän että osui :) Kyllä ei on parkkuu lanssilla työn tekeminen paljon kunniallisempaa kuin istuma työ jossakin skoolissa ! !! ! opettajien työ aika on vain 10:nestä 2:hteen ja VÄLI TUNNIT PÄÄLLE ! ! ! että vaikka sun isäs oiski ollut opettaja niin sitä työtä en arvosta ja kesä lomatkin niillä on niin pitkiä että yhteis kunnan yllä pitäjien kesä ja talvi lomien rinnalla lääraret vain vetää lonkkaa riippu keinussa ! ! ! ! minä kuule täällä sini verisessä Ruotsissa maksan vero rahani paljon mielummin aatelis hoville kuin edus kunnalle jossa perus suomalais (MIKÄ VITSI ! !! ) juntit naurattaa meillä aika paljon :D eläkä kompeile yhtään noilla TUKKI TYÖ MAA KOKKI ASIOILLA ! ! ! serkku poika oli UKKO HERRANA kaaliks joella ja jätti kunnon perinnön TOISIN KUN SUN SERKKUS ! ! !
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
YRTTÄKKÄÄ YMMÄTRÄÄ ETÄ NEO HERROJEN METKUJA RIISTÄVÄT PERKELE iSÄN MAAN TKUI PILARITA. pHYI KÄTEINEN PERKELE PAKENEE VASTUUTA kYLLLÄ KANASA TITÄÄ HEERAT OERKELE RÖYSTÄILEE PENZEILLÄ JA KOLFFEILLA TYÖ MIEHEN AUTO ON AHKRAN JAPANIN POJAN TEKOO PRKEL VERO MAKSAJEN RAHOILA KÄY HERAT RUÅTSISSA JA TIÄS MISSÄ ULKO MAILA MEIRÄN KYLILTÄKKII KERaN KÄVI JOKU RySSÄ JA SILÄ OLI JOTAI REHVELEITÄ MITÄ SE SÖI. tYÖN PUOLESTA SANO NIITÄ TUOVANSA
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös