Mainos

Turhin urheilulaji?

• 4 064
  • 60

Turhin urheilulaji näistä vaihtoehdoista?

• Curling

Ääniä: 52 34,9%
  • Käsipallo

Ääniä: 27 18,1%
  • Lentopallo

Ääniä: 9 6,0%
  • Pesäpallo

Ääniä: 51 34,2%
  • Mäkihyppy

Ääniä: 10 6,7%

• Äänestäjiä
    149

Huuhaa

Jäsen
Tarkoituksella ei ole "Joku muu" -vaihtoehtoa, sillä kehissä ovat tarkoituksella juuri nuo 5 vaihtoehtoa.

Äänestän mäkihyppyä. Tylsää, ja liian suuressa arvossa ainakin Suomen TV:ssä=YLE ja MTV3....

Aiemminhan "suosikkilajini" oli sopupallo=pesäpallo, mutta sitä mäkihyppyä tulee niin liikaa TV:stä ja useimmiten ennen kiekkoraportteja urheiluruuduissa yms., että on tajunnut kuinka totaalisen tylsä laji se on. Yleensäkin mäkihyppy, formulat, hiihto, ampumahiihto ja ralli saavat liikaa aikaa TV:ssä, etenkin Urheiluruudussa ja Tulosruudussa.

Viimeksi muokattu:

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
En vastannut äänestykseen lainkaan,koska tykkään katsoa televisiosta gurlingia,mäkihyppyä ja käsipalloakin.

Lentopalloa ja pasäpalloa en jaksa televisiosta seurata,mutta niitä on taas hieno pelata itse.

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Kuviokellunta, sekä Suomen Urheilun Syöpä: Pesäpallo.

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Curling

Miehessä on jotain vikaa jos hän heiluu harjan kanssa vapaaehtoisesti tai karjuu kiven perään:D

Raikkujen laji.

Hazlewood

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Noista vaihtoehdoista ehkä Curling, mutta ei noista yksikään nyt täysin turha laji ole.

Oma suosikki turhimmaksi lajiksi on kyllä tämä Tractor pulling (vai miksi sitä sanotaan). Aivan järjetöntä touhua...

n0lla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Espoon Oilers
Curling on noista turhin. En ainakaan itse nää siinä mitään sellaista joka vaikuttaisi siihen, että en näkisi sitä turhana.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Armoisa Curling, aivan turhaa, harjaisivat pihoja ennemmin, saahan sielläkin liukua jäällä.

Pesäpallo tulee hyvänä kakkosena.

Tibor

Jäsen
Mikä siitä pesäpallosta tekee niin turhan? Ok, sopupelit on sopupelejä, mutta niitä pelataan joka päivä joka lajissa. Valaiskaa miestä joka itse pitää pesistä todella monipuolisena lajina, jossa tarvitaan myös yläpäätä.

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Mitenkä suu sitten pannaan kun curlingista tulee se Suomen ainoa kultamitali? Tai ainakin mitalimahdollisuudet lajissa on olemassa. Paremmat kuin miesten jääkiekossa.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Itse olen hieman curlingia pelannut, ja se on kyllä ihan mukavaa ajanvietettä, ammattilaistasolla varmasti urheilua. Ei vaadi pakosti sitä kovinta fysiikkaa, mutta taitoa, peliälyä ja riskinottokykyä.

Crick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sotkamon Jymy, Ducks ja FC Barcelona.
Viestin lähetti Tibor
Mikä siitä pesäpallosta tekee niin turhan? Ok, sopupelit on sopupelejä, mutta niitä pelataan joka päivä joka lajissa. Valaiskaa miestä joka itse pitää pesistä todella monipuolisena lajina, jossa tarvitaan myös yläpäätä.
Toi on totta! Jalkapallossa ja jääkiekossakin pelataan sopupelejä, mutta ne eivät vaan tule esille. Pesäpallo on todella hieno peli, joten ääneni meni curlingille.

jepujee

Jäsen
Suosikkijoukkue
PK-seudun joukkueet
Curling, puhtaasti urheilullisin perustein. Kurlinki on eniten samassa kategoriassa esim. shakin, petankin, tikanheiton yms. kanssa. Curlingia on kuitenkin ihan mukava katsella, koskaan en ole itse tosin kokeillut.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti vilpertti
Itse olen hieman curlingia pelannut, ja se on kyllä ihan mukavaa ajanvietettä, ammattilaistasolla varmasti urheilua. Ei vaadi pakosti sitä kovinta fysiikkaa, mutta taitoa, peliälyä ja riskinottokykyä.

Curling on varmasti mukavaa ajanvietettä, kuten tikanheito, shakki yms, mutta olympialajiksi ja urheiluksi kyseistä seurapeliä en miellä.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Se onkin sinun ongelma, KOK on sen mieltänyt ja heillä on varmaan asioista sinua laajempi tietopohja.

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti vilpertti
Se onkin sinun ongelma, KOK on sen mieltänyt ja heillä on varmaan asioista sinua laajempi tietopohja.

Niinpä kumarrus Kok:lle

Hienoa työtä ovat tehneet, mukava kaveri porukka, puhtaita jauhoja pussi täynnä. Ongelmaa tuosta ei aiheudu, olympialaisten arvostus korkeintaan vähenee, ellei KOK sotkuillaan ole sitä jo tarpeeksi alas saanut.

Ihan vapaasti curlingia saa pitää urheiluna siinä missä dartsiakin.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Jengihän on ihan halkoja. Curling on erittäin hieno tv-laji ja onkin mukavaa, että Suomi on siinä ruvennut pärjäämään. Aion katsoa joka kerta kun sitä tulee.

Mä valitsin pesäpallon kuitenkin turhimmaksi lajiksi, koska sitä se on. Rupeaisivat pelaamaan jalkapalloa.

Laahaus tulee talvilajien paskimpana, koska sekin on tyhmää. Tylsää dopingurheilua. Rupeaisivat pelaamaan jääkiekkoa.

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Vaikka sovusta tykkäänkin, niin en silti pesäpallosta.

Aksu

Jäsen
Pesäpallo. Laji häpäisi itsensä taannoisessa sopupelijupakassa oikein vimosen päälle. Samanlaisia tunteita herättää nykyisin hiihto, joka ei jaksa kaikenmaailman touhuineen enää kiinnostaa. Kaikki on niin harmaata...

md17

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä se on "kävely"

Ei minkään valtakunnan järkeä. Yritetään mennä kovaa kuitenkaan juoksematta, ja tuloksena on käsittämätöntä perseen vetkutusta. Ei voi järjettömämpää ja turhempaa "urheilulajia" maailmasta löytyä. Ei millään.

Muksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä boikotoin koko äänestystä

En suostu äänestämällä tukemaan tätä projektia, koska lentopallo oli yhtenä vaihtoehtona. Naisten lentopallo on yksi kaikkein tärkeimmistä urheilulajeista mm. naisten pituus- ja korkeushypyn ohella. Häpeä, keskustelunavaaja!

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
turhimmat

1. Pesäpallo
2. Käsipallo
3. Mäkihyppy

Noita muita sentään pystyy katsomaan televisiosta voimatta pahoin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy