Vanhasen Matti Wikin mukaan nokittaa kahdella sentillä!!Mietaa Kurikasta.
Heinäluoma Kalevan mukaan saman verran.
Eli kaksi mainitsemaani on 198cm, Mietaa vain 196cm.
Vanhasen Matti Wikin mukaan nokittaa kahdella sentillä!!Mietaa Kurikasta.
Se pisin onkin Ville Kaunisto, 205cm.Vanhasen Matti Wikin mukaan nokittaa kahdella sentillä!!
Vanhasen Matti Wikin mukaan nokittaa kahdella sentillä!!
Heinäluoma Kalevan mukaan saman verran.
Eli kaksi mainitsemaani on 198cm, Mietaa vain 196cm.
Lipposella 48 numeron kenkä. Turhaa tietoa tämäkin.Se pisin onkin Ville Kaunisto, 205cm.
Mietaalla 51.Lipposella 48 numeron kenkä. Turhaa tietoa tämäkin.
Toihan on lasten koko. Mulla on 44-45.Mun kengännumero on 43-44!!
Mielenkiintoinen tapa pitää vasenta jalkaa. Onkohan automaatissa sit jalka kaasun ja jarrun välissä?Toihan on lasten koko. Mulla on 44-45.
Vuonna 2018 Iltalehti uutisoi legendaarisen Juha Miedon kengänkoosta, joka on sekin hurjan iso. – Kengännumeroni on 51,8. Ei meinaa mahtua kenkä kytkimen ja jarrun väliin, Mieto tuumi.
Herää vaan kysymys, miksi sen pitäisi mahtua niiden väliin?
Noista on muuten lähetetty joka vuosi Pohjois-Korealle maksumuistutus. Mutta ei ollut kyllä mikään fiksu liike Volvolta myydä ylipäätänsä ajoneuvojaan Pohjois-Korealle.Pohjois-Korea osti 70-luvulla 1000 Volvoa, eikä koskaan maksanut niitä. Maailman suurin autovarkaus.
Entä kuinka nopsaan se muna tulee kovaksi?Strutsin munan keittäminen kovaksi kestää 90 minuuttia.
Osasin hieman ennakoida, että joku lähtee tähän ja voittajien kaupungista se veli löytyi. Jos Ilkka Koivisto olisi elossa, niin häneltä voisi löytyä vastaus. Hänellä oli rutkasti tietoa eläimistä, varmaan linnuistakin.Entä kuinka nopsaan se muna tulee kovaksi?
Reddie "Ressu" Redford on oikealta nimeltään Esa Mäkelä. Suomen Turusta.Laulaja Juhamatti on oikealta nimeltään Jussi Mäkelä.
Kiitos vaan, nyt soi päässä ”Volga”!Laulaja Juhamatti on oikealta nimeltään Jussi Mäkelä.
Juu, jos Mäkelän Jussilla on ihan ok taiteilijanimi, niin Mäkelän Esalla vasta raflaava on.Reddie "Ressu" Redford on oikealta nimeltään Esa Mäkelä. Suomen Turusta.
Muy bueno, amigo.Tänään saavutin 55 päivän rajapyykin peräkkäisissä opiskelupäivissä duolingossa Espanjan kielessä. Pikkuhiljaa eteenpäin. Kohtuu pitkiä sessioita olen monena päivänä kyllä tehnyt.
Ensimmäiset polttavat CD-asemat oli muistaakseni kasarin lopulla lähes 10000 markkaa. Muistan kun luin katalogia jostain firmasta mikä myös myi kassakoneita.Commodore 64:n hinta oli jossain vaiheessa 1980-lukua 1995 markkaa ja kasettiasema maksoi 230 markkaa.
Ysärin kai siis?Ensimmäiset polttavat CD-asemat oli muistaakseni kasarin lopulla lähes 10000 markkaa. Muistan kun luin katalogia jostain firmasta mikä myös myi kassakoneita.