Ei sano nämäkään mitään, eikä kovin moni muukaan nimi mitä täällä palstalla silloin tällöin mainitaan. En minä kyllä tiedä menetänkö mitään vaikken näitä tiedäkään. Ehkä, ehkä en.Erna Husko ja Jaakko Parkkali on kimpassa.
Ei sano nämäkään mitään, eikä kovin moni muukaan nimi mitä täällä palstalla silloin tällöin mainitaan. En minä kyllä tiedä menetänkö mitään vaikken näitä tiedäkään. Ehkä, ehkä en.Erna Husko ja Jaakko Parkkali on kimpassa.
Ei sano nämäkään mitään, eikä kovin moni muukaan nimi mitä täällä palstalla silloin tällöin mainitaan. En minä kyllä tiedä menetänkö mitään vaikken näitä tiedäkään. Ehkä, ehkä en.
Älkää googlettako Mia Khalifaa.Googleta edes Erna. Hyvä peppu.
No jaa. Ulkoisesti ihan jees daami, mutta ei tarvitse kuin vähän aikaa kuunnella hänen puhumistaan, niin huomaa, että aika kaukana ollaan ihannenaisesta.Googleta edes Erna. Hyvä peppu.
Sara Chafak ajoi viime elokuussa promillen humalassa autoa
Ihminen ei kuole nälkään muutamassa viikossa, oli mustikoita eli ei. Janoon voi kuolla jos ei pariin viikkoon saa nestettä.Vaikka normaalikokoinen ihminen saisi syötäväkseen tuoreita mustikoita rajattoman määrän, mutta ei mitään muuta ravintoa, hän kuolisi nälkään muutamassa viikossa. Vatsa ei vetäisi tarvittavaa 40 litraa vuorokaudessa.
Itseoppinut julkkisvalokuvaaja Janita Autio seurustelee ex-kiekkoilija Oskari Halme kanssa.
Autio kuuluu ex-pääministeri Marinin bilekavereihin. Kaiketi hän tekee myös muita töitä, mutta tuosta minä ainakin hänet muistan.Okki Halme on tuttu nimi mutta kuka tää toinen on?
Okki Halme on tuttu nimi mutta kuka tää toinen on?
Nina Autio oli ainakin joskus ihan mukavan näköinen naisihminen. Ja tehtiinhän hänestä laulukin.Itseoppinut julkkisvalokuvaaja Janita Autio seurustelee ex-kiekkoilija Oskari Halme kanssa.
Jääkiekko- ja jalkapallotuomareilla tuo tunti osuu yllättävän usein tuomaroitavaan otteluun tai ainakin näin voisi päätellä otteluseurantaketjuista.Ihminen räpäyttää valveillaoloaikanaan silmiä noin 16 000 kertaa päivässä. Tämä tarkoittaa, että ihminen on valveillaoloajan aikana noin tunnin silmät kiinni, tietämättään.
Varmaan menisi housut vaihtoon tuossa hommassa.Englannin kuningas Henrik II:n hovin narri Roland le Peteur , joka tunnettiin myös nimellä Roland the Farter, oli tunnettu juhlapäivien ohjelmanumerostaan, jossa hän osasi hypätä ilmaan, viheltää ja pieraista yhtaikaa.
Pitääkin kokeilla hypätä ja viheltää seuraavalla kerralla kun tulee pieru.
Englannin kuningas Henrik II:n hovin narri Roland le Peteur , joka tunnettiin myös nimellä Roland the Farter, oli tunnettu juhlapäivien ohjelmanumerostaan, jossa hän osasi hypätä ilmaan, viheltää ja pieraista yhtaikaa.
Pitääkin kokeilla hypätä ja viheltää seuraavalla kerralla kun tulee pieru.
Vanha kansanviisaus: "Riski se on pierastessakin", tulee kuitenkin pitää kirkkaana mielessä näissä koitoksissa.Varmaan menisi housut vaihtoon tuossa hommassa.