Näin ilmeisesti tapahtui myös pari vuotta sitten San Franciscon eläintarhassa kun Tiikeri pakeni aitauksestaan. Tapaushan päättyi hyvin ikävästi.
Kuoliko tikru vai hippi?
Näin ilmeisesti tapahtui myös pari vuotta sitten San Franciscon eläintarhassa kun Tiikeri pakeni aitauksestaan. Tapaushan päättyi hyvin ikävästi.
Mistä lie väite lähtöisin että leijona olisi eläinten kuningas. Kyllä se kruunupää taitaa olla tuo raidallinen kaveri, jos ei kuningas niin sitten keisari.
Kuoliko tikru vai hippi?
Sekä että. Tiikeri ehti raadella teini-ikäisen pojan kuoliaaksi sekä haavoittaa paria muuta turistia ennen kuin se ammuttiin.
Uzbekistan ja Liechtenstein ovat ainoat sisämaavaltiot, joiden kaikki rajanaapurit ovat sisämaavaltioita.
Ko. Doubly landlocked -maista joku jotain mainitsikin ei niin kovin pitkä aika sitten. Jännä että näinkin erikoiseen tietoon on kaksi jatkoaikalaista törmännyt aika pienen ajan sisällä.
Turritopsis nutricula on tällä hetkellä ainoa tunnettu eläin, joka on biologisesti kuolematon. Turhaa, mutta helkkarin mielenkiintoista tietoa.
Itsehän törmäsin tuohon sisämaatietoon arviolta 3-4 vuotta sitten, kun se pubivisassa kysyttiin, joten liekö pubivisailujen jonkinmoinen trendikysymys tuo, kun esimerkiksi Tampere asukasluvultaan pohjoismaiden suurimpana sisävesikaupunkina on jo niin "so last season" -tietoa.Ko. Doubly landlocked -maista joku jotain mainitsikin ei niin kovin pitkä aika sitten. Jännä että näinkin erikoiseen tietoon on kaksi jatkoaikalaista törmännyt aika pienen ajan sisällä.
Tiedättekö mitä tapahtui kun Jari Sillanpää meni Joensuuhun?
Tämän asian olen puolestaan itse maininnut, tosin eri ketjuun.
No johan nyt tuntuu siltä, että kaikki turha tieto on jo mainittu..
Marsissa sijaitseva Olympus Mons -vuori on noin 27 kilometriä korkea ja 550 kilometriä leveä.
Tuokin tieto on tässä ketjussa jo mainittu, tosin virheellisenä, joten hyvä, että tuo tieto nyt viitisen vuotta myöhemmin tuli korjatuksi.Marsissa sijaitseva Olympus Mons -vuori on noin 27 kilometriä korkea ja 550 kilometriä leveä.
Turhana tietona mainittakoon, että Hans Kelsenin (1881-1973) luoma oletettu ajasta ja paikasta riippumaton transsendentaalis-looginen perusnormi normihierarkian huipulla ajautuu Kaarlo Tuorin (ja minun) mielestä pois positivistisen oikeuden määritelmästä. Siispä suomeksi sanottuna Kelsenin teoria on aivan hanurista ja looginen umpikuja. Kelsen sentään lähempänä yhdeksääkymppiä itsekin tajusi höpötelleensä joutavia, perui puheitaan ja lopetti tutkimustyönsä. Näinpä hän ei enää tuottanut enempää turhaa tietoa.
Ennen kuin ketju lyödään lukkoon, niin on mainittava, että eilen hahmottelin päässäni biisiä, jonka kertosäe menisi kutakuinkin näin: "Reino-tossussani asuu puudeli, se joka aamu sieltä mulle kurkkiiiiiiii..."Nukun yön yli ja harkitsen Reino-tossujen ostoa, nyt saisi alennuksella.
Tuokin tieto on tässä ketjussa jo mainittu, tosin virheellisenä, joten hyvä, että tuo tieto nyt viitisen vuotta myöhemmin tuli korjatuksi.
Eikö parempi olisi, että siltsu TULI joensuuhun?Tiedättekö mitä tapahtui kun Jari Sillanpää meni Joensuuhun?
Päivitetään vielä tätä asiaa sen verran, että nyt tuonne on merkitty Bell:lle 23 ottelua kyseiselle kaudelle, mutta ne jätti kuitenkin muuttamatta Bellin koko uran tilastot. Sinne ne jätti voimaan 72 ott. ja 4+2, vaikka ne vähensivät siltä sen 6 ottelua ja 1+0. Amatöörit asialla.
Minulla oli eilen ensimmäiset ajotunnit B-korttia varten. Vähän jännitti, mutta hyvin meni. Auto ei sammunut kertaakaan.