(Turha) Levyraati

• 11 543
  • 334
Suosikkijoukkue
paraikaa tekohengityksessä
Kolme slottia vapaana enää!

Suosikkijoukkue
Odottelemme yhä viimeistä biisiä tälle kierrokselle! Mää voin kyl tehdä taas arvostelupohjat kunhan saadaan viimeinen ehdokas kehiin.

Suosikkijoukkue
Children of Bodom - Are You Dead Yet?
-

The Streets - Kestääkö Siivet
-

Lapinlahden Linnut - Miksi Surisin
-

Sleep Token - Are You Really Okay?
-

Mana Mana - Mikä On Sun Taivas
-

Sting - What Could Have Been
-

Alice in Chains - Would?
-

Deathlike Silence - Who's Gonna Bury Me
-

Pandora feat. Stacy - Why-Magistral
-

Nick Cave & The Bad Seeds - Do You Love Me?
-

Sit ei muuta ku arvostelemaan!

Suosikkijoukkue
Children of Bodom - Are You Dead Yet? 9
-Taas heti kärkeen näin kova biisi. Mun mielestä dödö metalli ei juuri tästä parane äänimaailmallisesti. Tykkäsin!

The Streets - Kestääkö Siivet 5
-...ja tälläkin kertaa toinen biisi oli sit pienoinen tunnelmanlatistaja. Olin aluksi jo antamassa tälle nelosen mutta kaikki biisit kuunneltuani ehkä tää on nipin napin vitosen biisi mulle tässä raadissa.

Lapinlahden Linnut - Miksi Surisin 6
-Tässä oli kyl ihan kiva humoristinen twisti ja hyvä meno vaikka en yleensä tällaisen musiikin fani varsinaisesti ole.

Sleep Token - Are You Really Okay?
-Oma biisi

Mana Mana - Mikä On Sun Taivas 3
-En tykännyt laulajan äänestä yhtään ja biisikin oli aika yksitoikkoinen.

Sting - What Could Have Been 8
-Ilmeisesti tää on yksi League of Legendsiä varten tehdyistä biiseistä? Vähän hitaasti käynnistyvää sorttia oli, mutta parani kyl loppua kohden! Viuluosuudet oli mulle ehdottomat kohokohdat.

Alice In Chains - Would? 7
-Tämänkertaisista metallibiiseistä tämä ei ollut ihan suosikkini, mutta kyllä tääkin vähintään ok arvosanan ansaitsee.

Deathlike Silence - Who's Gonna Bury Me 9
-Koskaan kuullutkaan tämmöisestä bändistä mutta tämähän toimi ku junan vessa!

Pandora feat. Stacy - Why-Magistral 5
-Siis mähän tykkään tanssimusiikista mutta tämä oli tanssibiisiksi aika "mid" niinku nykyteinit sanois. Venäjänkieliset räppiosuudet ei parantaneet ainakaan asiaa.

Nick Cave & The Bad Seeds - Do You Love Me? 4
-Kuuden minuutin rakkausbiisi, joka junnaa mun mielestä enemmän tai vähemmän paikallaan alusta loppuun. Jos tää ei olis ollut viimeinen arvosteltava biisi niin oisin luultavasti jättänyt kesken kun ei tässä oikein tapahdu mitään...

kehveli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Children of Bodom - Are You Dead Yet? 7
-Tämä seilaili koko ajan seiskan ja kasin välissä, olisi ehkä ansainnut kasinkin. Kappaleesta löytyi mukavasti vaihtelevuutta ja äkäisyyttä, mutta ehkä kumminkin tuo myöhemmin tuleva Alice In Chains on vielä enemmän mun juttu, niin pakko antaa sen näkyä pisteissä. Ei valittamista.

The Streets - Kestääkö Siivet
-Oma kappale

Lapinlahden Linnut - Miksi Surisin 5
-Musiikillisesti ei ehkä mikään mestariteos, vaan elää enempi sanoitusten varassa, joille aluksi ihan hymähdinkin, mutta ehkä sama ralli pääsi jatkumaan hieman liian kauan? No, kertosäkeessä kumminkin tarttuvuutta.

Sleep Token - Are You Really Okay? 5
-Argh! Kun laulaja aloitti tuli mieleen Creed (mikä ei mun tapauksessa ole kehu). Tämän jälkeen olikin sitten pahuksen vaikea asennoitua kappaleeseen. Jäi vähän tasapaksuksi maalailuksi.

Mana Mana - Mikä On Sun Taivas 6
-Mana Mana ja Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus kulkevat mun päässä aika käsi kädessä. Molemmissa paljon hyviäkin elementtejä, mutta lauluun en ole vain päässyt sisään. Kyllähän Mana Mana oli todella merkittävä bändi ja munkin kirjoissa keskivertoa parempi

Sting - What Could Have Been 6
-Tämähän ei nyt kuulosta yhtään sille Stingille, jonka olen oppinut tuntemaan. Nykyään tuo on ehkä jopa positiivinenkin asia? Aika huolella tuotettu teos, joka ei pääse ärsyttämään. Kasvoi edetessään. Tämä ja Mana Mana ois voinu olla seiskojakin, mutta pidän ehkä COB:sta kumminkin sen pisteen verran enemmän.

Alice in Chains - Would? 8
-Aika "iso"-biisi, eli paljon on kuuntelukertoja takana. Bändinä jäänyt kuitenkin omalla kohdalla hieman pienemmälle seuraamiselle.

Deathlike Silence - Who's Gonna Bury Me 6
-Itselle uusi bändi. Vähän tuli fiilis, että onhan tämän kyllä jo kuullut ennenkin, mutta sattuuhan tuota. Ihan ok, mutta jäi ehkä hieman maltilliseksi. Ehdottomasti keskivertoa parempi.

Pandora feat. Stacy - Why-Magistral 5
-Nykyään näitä ysäribändejä on jo ihan oppinut sietämäänkin. Tästä nyt omalla kohdalla jäi puuttumaan ne ysärille tyypilliset tarttuvat kertosäkeet, mikä ehkä ihan hyväkin?

Nick Cave & The Bad Seeds - Do You Love Me? 10
-Nick Cave nyt vaan toimii omalla kohdalla. Löytyyköhän levyraatiin teemaa, johon joku Nick Caven laulu ei sopisi? En usko. Musiikkivideokin sopii (kuten yleensä) hienosti kappaleen tunnelmaan.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Children of Bodom - Are You Dead Yet? 8
- CoB kuuluu omaan "örinämusiikin" suosikkeihin. Kivan melodista tiluttelua.

The Streets - Kestääkö Siivet 6
- Leppoisaa. Kesäajelulle erittäin sopiva biisi. Loskatalveen ei iske.

Lapinlahden Linnut - Miksi Surisin 7
- Aina iskee tietyllä tapaa. Ei suosikkeja tämä orkesteri, mutta hyvä meininki ja huumori pelastavat paljon.

Sleep Token - Are You Really Okay? 3
- Huh, nukkumatti meinaa tulla kylään. Kaunista, mutta unista.

Mana Mana - Mikä On Sun Taivas 2
- Olen kuullut bändistä, mutta nyt kuulen ensimmäistä (!) kertaa. En ole menettänyt ihmeemmin mitään.

Sting - What Could Have Been 7
- Viulut toimivat kuin se kuuluisa vessa! Hienoa scoremusiikiksi laskettavaa. Näin sen ajattelen, niin se nostaa arvosanaa.

Alice In Chains - Would? 4
- Hienosti olen tahallani tämänkin bändin onnistunut välttämään. Luoti osui, ja haavoituin. Liian rock makuuni.

Deathlike Silence - Who's Gonna Bury Me 9
- Kuulee, että Suomesta tullaan. Ei ole huono homma. Yksi kierroksen parhaimmistoa. Hieno melodia.

Pandora feat. Stacy - Why-Magistral -
-oma

Nick Cave & The Bad Seeds - Do You Love Me? 4
- Arvostettava persoona. Musiikki ollut aina turhan outoa minulle.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy