Turengin ystävälliset äidinkasvot
Niin, kerrottakoon aluksi kaikille terveisiä pelikiellosta. Oli kiva paikka, suosittelen kaikille.
Itse asiaan mennäkseni ilmoitan reippaalla ja kuuluvalla äänellä kuuluvani sudeettiturenkilaisten / nukkuvien solujen laajaan joukkoon.
Sudeettiturenkilaisena ja nukkuvana soluna olen harrastanut turenkihenkistä propagandaa mm. telttaretkellä, ravintolatiskillä ja kaupan kassajonossa. On tosin mainittava, että muitakin paikkoja, joissa olen myyräntyötäni tehnyt, on lukemattomia.
Itse turenkilaisuuteen mennäkseni, näkisin, että turenkilaisuus on ihmiskunnan ylväimpiä asioita, heti uskonpuhdistuksen ja Talvisodan jälkeen. Turenkilaisethan ovat sitäpaitsi oikeastaan viimeinen kunnon soturikansa maan päällä. Ja vieläpä kovin ylväs sellainen. Ei nimittäin ole yksi eikä kaksi paikkaa, jossa joku turenkilainen ei olisi pistänyt ns. ranttaliksi tahi muuten vain heilunut ns. soturipäällikön ominaisuudessa.
Turenkilaisuus, eli kuninkaidenlaaksolaisuus on tämän lisäksi eräänlainen tila, johon vain harvat ja valitut voivat päästä. Tunnen tosin muutamia ihmisiä, jotka eivät ole koskaan tiettävästi käyneet Turengissa, mutta joita voidaan siitä huolimatta pitää henkisesti turenkilaisina.
Jotta tämäkään viesti ei menisi pelkäksi kehuskeluksi, päädyn valottamaan Turengin pimeitä puolia!
Nimittäin, tuo rauhallisesti uinuva kylä kantaa synkkää salaisuutta, josta on vaiettu vuosikaudet.
Ko. kylästä nimittäin löytyy suurehko Tapparafanien keskittymä. En malta olla huomauttamatta, että tämä jos mikä on tosi noloa. Kunnon turenkilainen joutuu siis elämään moisen huumorintajuttoman humpuukipöksylauman parissa päivästä toiseen. Käyttäisin osasta ko. porukkaa jopa termiä nannapojat.
En malta olla huomauttamatta, että on kristallinkirkkaan selvää, että taannoinen pelikieltonikin johtui em. klikin salaliitosta ja vääristä ilmiannoista. Korostan, että tiedän tarkasti, että kyseessä on nimenomaan ko. tahon juonet!
Loppukaneetiksi päädynkin julistamaan, että tämä ei jää tähän senkin salaliittolaiset! Samaan hengenvetoon päädyn vielä mollaamaan tervakoskelaisia sanomalla heitä pahvi-ihmisiksi seuraavalla tavalla: "Pahvi-ihmiset!"
Täältä tähän