Tuomo Ruutu -tilanneseuranta/spekulointi

  • 46 892
  • 271

mox

Jäsen
Suosikkijoukkue
jokerit
mikrofoneista

Ja kun kävelette siellä areenan käytävillä huomaatte siellä
myös televisioita ( totta sinne on asennettu myös kamerat )
ja noista televisioista kuuluu ääni.
Se on pojat tekniikkaa se.
Kyllä siellä vanhassa hallissakin niitä "mikkejä"
näyttää olevan ;)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Katsomon lisäksi Jokereilla on mikkejä koko joukkueellinen...:D

Toivottavasti Pena vetää ässän Bossin pukunsa povitaskusta.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Siirsin ne mikrofonihöpinät erilliseen ketjuun. Puhutaan jatkossa tässä ketjussa Tuomo Ruutuun liittyvistä asioista.
 

Cimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Colorado Gold Kings
Onko täysin pakollista ottaa jotkut helvetin mikit puheeksi Tuomo Ruutua koskevassa ketjussa?
Tekeekö se HIFK:n fanikatsomosta jotenkin paremman?
Tekeekö se Jokerien faneista jotenkin huonompia?
Tietääkseni mikkien käyttäminen ei ollut kenenkään fanin idea.

Joo, mikkejä tosiaan on. Fanikatsomossa sekä kaikissa muissakin katsomoissa. So what?
Jos Hjallis/asiasta vastaava haluaa Areenalle tiiviimmän tunnelman niin onko se jotain teiltä pois?

Ymmärrän toki tästäkin asiasta keskustelun.
Carloksen elämäntehtävä tällä foorumilla on vittuilla Jokereille sekä jokerifaneille. Siinä sivussa vähän kannattaa omiaan.

Kun kerran olette niin kovin varmoja, ettei tästä apinalaumasta lähde ääntä niin eiköhän pistetä Ärrässä kannatuskilpailut pystyyn. Kyllä niissä teidänkin katsomoissanne mikit on. Turha niihin vedota. ;)
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
niin...

todennäköisesti T.Ruudulla on taas hauskaa jos/kun lukee tätä häntä koskevaa ketjua....
Spekuloida voidaan aina mikä olisi sopiva ja mikä ei....
Kaikki seurat niin Jokerit ,Hpk..ym ym olisivat hänelle varmasti sopivia....
Oli Tuomon ratkaisu mikä tahansa toivottavasti kaveri pelaa loistavan uran sillä juuri hän on pelaaja tyyppi minun mieleeni...Toivottavasti seura olisi jokerit mutta.....Tuomo on Tuomo pelaa hän sitten missä tahansa...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mikitön versio

...toin tämän mikit pois -editin tänne, koska täällä on flintstone vastannut nimenomaan tähän osioon viestistäni:

-----
flintstone: Koeta nyt herranjumala toipua siitä tiedosta, että mielestäni Jokerit/Summanen -akseli ei ole täysin onnistunut Tuomo Ruudun hilaamisessa maailman huippua kohti. Mitäs Mikko Koivu siihen kuuluu? Sen kaverin ura ei voisi minua vähempää kiinnostaa, Tuomon ura taas sitäkin enemmän. Kerrataan vielä Summasen ansioita, jos se helpottaisi myös kritiikkiä tai paremminkin joskus tapahtuvaa RS:n kyseenalaistamista:
5 yritystä pleijareissa valmentajana, 2 kultaa, 2 hopeaa. Ei paha. Nuorten maajoukkueessa loistavaa duunia, mm. Pesosesta ja Tomekista ei olisi kukaan kuullutkaan mitään ilman RS:n ns. isällistä otetta. Ei paha. HIFKissä nosti kolmekymppisen goonin Tomppa Laaksosen ykkösketjun pelaajaksi. Ei paha.
Se on katsos kahdensuuntainen tie se valmentaja/pelaaja ja joskus jos oppi ei kulje, vikaa voi olla yhteyksissä, ei opin laadussa. Ja vika yhteyksissä saattaa olla lähtöisin myös pelaajan päästä. T.Ruudun lievä taantuminen viime kaudella on minulle itselleni arvoitus, mutta faktaa on se, että se tapahtui Jokeri-pestin aikana. Syy voi olla minun puolestani vaikka Tuomon itsensä tai nuhakuumeen. Jos kaikki olisi ollut auvoisaa ja itsestäänselvää, ei TRuudun mahdollisesta kotimaisesta seurasta tarvitsisi edes keskustella. Sehän olisi Jokerit automaattisesti. Nyt näin ei ole.

Joskus Summasen palvontanne muistuttaa Kim Il Sungin ihailua P-Koreassa. Asia, jota Sumo itse vierastaa yli kaiken. kaverihan on nöyrä ja omien sanojensa mukaan vielä "matkalla valmentajaksi" .
Summanen on hieno, värikäs ja ammattitaitoinen hahmo suomalaisessa kiekkomaailmassa. Ei kuitenkaan jumala.
-------

Noin. Ja sitten flintstonelle: Olen täysin väärä henkilö keskustelemaan Mikko Koivusta ja Ilja Kovalchukista. Olen koko ajan puhunut vain Tuomo Ruudusta.

Eihän se Mike ihan noin ole. Tuolla taktiikalla ei voiteta hevonpersettä. Vanhat sotapäällikötkin sanovat, että paras tapa tuhota vastustaja on tutkia se läpikotaisin, kunnioittaa vahvoja alueita ja iskeä heikkouksiin. Arvaapa kuka suomalainen jääkiekkovalmentaja on pitänyt useita luentoja vastustajan arvostamisesta/kunnioittamisesta ja sen jälkeen tuhoamisesta? Erkka Westerlund, Jokerit. Silmitön päällekäyminen vain huvittaa vastustajaa näinkin tasaisessa liigassa. Kuten missä tahansa matsissa. Myös Muhammad Alin elämänkerta sisältää loistavia taktiikkoja vastustajan täydelliseksi tuhoamiseksi hänen kunnioittamisensa kautta.
 

qwertzzz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Aston Villa
Re: niin...

Viestin lähetti liigajyrä
todennäköisesti T.Ruudulla on taas hauskaa jos/kun lukee tätä häntä koskevaa ketjua....

Ettei vain itse jopa kirjoittelisi tänne näitä juttuja.
Faktaa miehellä ainakin olisi...
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti Tommy
..offtopikkina pitää vielä mainita kun katkerana olen joskus lähtenyt 30 sek ennen Jokerit-Blues -ottelua ja kävellyt käytäviä niin ainakin käytvällä kuuluu kaiuttimista Jokereiden fanikatsomosta mölyä. Eli kyllä siellä jossain mikrofoonit on.
Oletko muuten Tommy huomannu, että Areenan käytävillä on telkkareita jossa peliä näytetään ja kyllä niissä äänikin on :) ja niistä voi muuten katsella pelin loppuunkin jos ei katsomossa kehtaa istua. :D

Edit: Ai niin itse aiheeseen liittyen tämän päiväisten huhujen jälkeen olen jonkin verran luottavaisempi Tuomon jatkoon Jokereissa. Todennäköisesti hinta alkaa lähetä sitä oikeata arvoa... uskon ratkaisun tulevan ennen Ärrä-Cuppia.
 
Viimeksi muokattu:

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Taantuu

Viestin lähetti flintstone
Pisteiden valossa kehitys pysähtyi mutta pelillisesti Tuomo oli mielestäni selkeästi parempi kuin edellisellä kaudella, kiekollinen rohkeus oli lisääntynyt ja muillakin osa-alueilla tapahtui kehitystä.

Eli edelleen peräänkuuluttaisin jotain tietoja millä perusteella Tuomon kehitys pysähtyi viime kaudella?

Ja miksiköhön sitä Tuomon kehitystä saa verrata Ilya Kovalchukiin mutta ei Mikko Koivuun?

Taantuma on väärä sana Tuomon kohdalla.

Ennemminkin voisi puhua siitä, että Tuomo ei noussut valtakunnan TOP kolmoseen sentteririntamalla, kuten ehä jotkut, kuten allekirjoittanut, olisi saattanut odottaa.

Tuomo ei siis taantunut, vaan kehittyi. Hänestä ei vain vielä tullut sellaista staraa ja liideriä kuin olisi ehkä saattanut odottaa. Hän kehittyi, mutta ei noussut liigaeliittiin, vaikka edellytyksiä olisi ollut.

Ehkä parempi näin, ehkä ei. Taantumasta puhuvat (ne joilla oikeasti saattaa olla jotain perspektiiviä asiaan, provoilijat ja katkerikot ovat tietty erikseen) peilaavat ehkä enemmän Tuomon kehitystä omiin odotuksiinsa, kuin mahdolliseen kehitykseen, kun puhuvat taantumasta.

Edit: eka versio karkasi ilman tekstiä.
 
Viimeksi muokattu:

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Re: Mikitön versio

Viestin lähetti JHag
...Eihän se Mike ihan noin ole. Tuolla taktiikalla ei voiteta hevonpersettä. Vanhat sotapäällikötkin sanovat, että paras tapa tuhota vastustaja on tutkia se läpikotaisin, kunnioittaa vahvoja alueita ja iskeä heikkouksiin. Arvaapa kuka suomalainen jääkiekkovalmentaja on pitänyt useita luentoja vastustajan arvostamisesta/kunnioittamisesta ja sen jälkeen tuhoamisesta? Erkka Westerlund, Jokerit. Silmitön päällekäyminen vain huvittaa vastustajaa näinkin tasaisessa liigassa. Kuten missä tahansa matsissa. Myös Muhammad Alin elämänkerta sisältää loistavia taktiikkoja vastustajan täydelliseksi tuhoamiseksi hänen kunnioittamisensa kautta.

Niin.. En nyt kuitenkaan jaksa kovin hirveästi uskoa, että fanien vastustajan kunnioittaminen vaikuttaisi kauheasti tuohon ottelun kulkuun. Siitähän tässä alunperin oli kysymys.
 

Stadin1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti hull16

Oletko muuten Tommy huomannu, että Areenan käytävillä on telkkareita jossa peliä näytetään ja kyllä niissä äänikin on :) ja niistä voi muuten katsella pelin loppuunkin jos ei katsomossa kehtaa istua. :D

Edit: Ai niin itse aiheeseen liittyen tämän päiväisten huhujen jälkeen olen jonkin verran luottavaisempi Tuomon jatkoon Jokereissa. Todennäköisesti hinta alkaa lähetä sitä oikeata arvoa... uskon ratkaisun tulevan ennen Ärrä-Cuppia.

Jälleen vuoden päästä saamme lukea täältä jullien kirjotuksia, kuinka Jokerit maksoi Tuomosta 160 k€. :p :p
 
Viimeksi muokattu:

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Re: Mikitön versio

Viestin lähetti JHag
[B yhteyksissä saattaa olla lähtöisin myös pelaajan päästä. T.Ruudun lievä taantuminen viime kaudella on minulle itselleni arvoitus, mutta faktaa on se, että se tapahtui Jokeri-pestin aikana. [/B]

Millä sä perustelet ton väitteesi? Väitätkö samalla, että Tuomo Ruutu ei ole kehittynyt Jokeri-pestin aikana? Tarkoitatko taantumisella sitä, että kehitys on hidastunut, pysähtynyt paikoilleen vai ehkä jopa tullut takapakkia?

Ensimmäisestä kaudesta ei Tuomosta paljon muuta jäänyt mieleen, kun muutama maali ekassa pelissä, ketäs vastaan se nyt olikaan? No ei nyt ihan... lupaavan näköistä peliä, mutta vasta viime kaudella hän oli saanut "aikuismaisia" piirteitä otteisiinsa ja se myös näkyi kentällä sekä pisteiden valossa.
 

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Mikitön versio

Viestin lähetti narri

Ensimmäisestä kaudesta ei Tuomosta paljon muuta jäänyt mieleen, kun muutama maali ekassa pelissä, ketäs vastaan se nyt olikaan? No ei nyt ihan... lupaavan näköistä peliä, mutta vasta viime kaudella hän oli saanut "aikuismaisia" piirteitä otteisiinsa ja se myös näkyi kentällä sekä pisteiden valossa.

Näkyi pisteiden valossa :confused: eikös niitä tullut sama määrä vai peräti yksi vähemmän viime- kuin edellisellä kaudella..
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mike: Tulkitsin väärin. Fanien toiminta ei todellakaan liity asiaan.

Taantuma: Määrittelin nimenomaan omiin odotuksiini nähden. Odotin Tuomosta top3 -sentteriä. Jollekin toiselle kaverille Tuomon tasoinen pelaaminen olisi ollut tietenkin kehittymistä. Tuomon tapauksessa...miten sen nyt sanoisi...kaikki potentiaali ei tullut esiin. Ja joku ongelma asiassa oli myös Jokeripestiin liittyen, sillä miksi ihmeessä Tuomo edes miettisi muita vaihtoehtoja Suomessa, jos kaikki meni hänenkin mielestään ns. tuubiin viime kaudella? Provoilua minun TR -pohdiskeluihini ei liity lainkaan, mutta joillekin provoilua on sekin, että esittää eriävän mielipiteen, jonka yrittää perustellakin:D Sillehän ei mitään voi.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
TR - the continuing saga -

Tuomo ei taantunut viime kaudella. Siinä olen samaa mieltä jokerikannattajien kanssa.

TRuudusta odotetaan seuraavaa suomalaista supersentteriä Saku Koivun jälkeen. Tavoitteiden tulee silloin olla aika erilaiset kuin ns. tavallisilla lupauksilla. Jos Tuomo pelaa Suomessa, niin seuraavanlainen kausi ei tekisi pahaa:

- pelaa jonkun joukkueen ykkös-kakkosketjun sentterinä
- saa peliaikaa sm-liigassa n. 18-20 min / ottelu
- pelaa paljon yli- ja alivoimaa
- tekee tehopisteitä n. 35-40 runkosarjassa
- on johtavassa roolissa seuransa playoff-peleissä
- pelaa keväällä mm-kisoissa

Nyt pitäisi ottaa Tuomon uralla seuraava suuri askel ja alkaa liideriksi sm-liigassa.

Tai sitten plan A ja otetaan ne 4 miljoonaa taalaa kuleksimasta pois NHL:stä (niin minä tekisin).

edit. Jhagin kanssa olen samaa mieltä siitä, ettei Tuomon viime kausi vastannut minunkaan odotuksiani, siis juuri omia odotuksiani.
 
Viimeksi muokattu:

Carlos

Jäsen
Re: TR - the continuing saga -

Viestin lähetti Johannes
Jhagin kanssa olen samaa mieltä siitä, ettei Tuomon viime kausi vastannut minunkaan odotuksiani, siis juuri omia odotuksiani.

Ja toisaalta kun asiaa ajattelee, jos jostain sanotaan jo 14 vuotiaana että siinä on huippulupaus, se ei välttämättä tarkoita että miehestä tulee huippupelaaja. Näitä lost case -tapauksia kaikki tunnemme kyllä useita. Koivusta ja Ruudustakin on kohistu niin paljon, että suorastaan olen yllättynyt jos edes toinen loppujenlopuksi päätyy siihen tähtiasemaan mitä povataan. Veikkaisin että päätyvät tasolle A.Aalto, NHL:ssä 3-4 nelosketjun vääntäjiä, SM-liigassa kenties ykkösketjun tavaraa.

Sitten taas pelaajat joista kohistaan paljon vähemmän, saattavat joskus johonkin päästäkin. Henk. koht. odotan paljon mm. Toni Koivistolta, Kim Hirschovitsilta ja Joonas Vihkolta. Ei nämäkään pojat nyt pimennossa kasva, mutta vähemmän heiltä odotetaan ihmeitä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Re: TR - the continuing saga -

Viestin lähetti Carlos



Sitten taas pelaajat joista kohistaan paljon vähemmän, saattavat joskus johonkin päästäkin. Henk. koht. odotan paljon mm. Toni Koivistolta, Kim Hirschovitsilta ja Joonas Vihkolta. Ei nämäkään pojat nyt pimennossa kasva, mutta vähemmän heiltä odotetaan ihmeitä.

Klassinen esimerkki tästä kategoriasta: Ville Nieminen
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: TR - the continuing saga -

Viestin lähetti Johannes

Nyt pitäisi ottaa Tuomon uralla seuraava suuri askel ja alkaa liideriksi sm-liigassa.

Tai sitten plan A ja otetaan ne 4 miljoonaa taalaa kuleksimasta pois NHL:stä (niin minä tekisin).


Tutkimattomia ovat TR:n ja agenttien aivoitukset. Johanneksen (ja monen muun) kanssa puolestani samaa mieltä, että menoks vaan. Jokunen tämän vuoden lähtijöistä otti huomioon myös ensi syksyksi uumoillun NHL-lakon, jolloin lähtö voi olla paljon monimutkaisempaa ellei mahdotonta seuraavalle kaudelle. Asia on varmasti ukkojen tiedossa.

Maksimiliksat tulokaskaudelle/kausille lienee vakiot ja signingbonuksesta luulen olevan yhteisymmärryksen. Onko mahdollista, että sopimuksen allekirjoittamattomuus mättää jostakin kokonaisuuden kannalta epäolennaisista bonuksista? Ei voi kässää tai sitten en tiedä kaikkea. Tietääköhän kukaan muu, paitsi asianosaiset?

Joka tapauksessa yleensä asiat mutkistuu, kun ne pitkittyy...
Päätösten aika?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: TR - the continuing saga -

Viestin lähetti Senior
Maksimiliksat tulokaskaudelle/kausille lienee vakiot ja signingbonuksesta luulen olevan yhteisymmärryksen. Onko mahdollista, että sopimuksen allekirjoittamattomuus mättää jostakin kokonaisuuden kannalta epäolennaisista bonuksista? Ei voi kässää tai sitten en tiedä kaikkea. Tietääköhän kukaan muu, paitsi asianosaiset?

Joka tapauksessa yleensä asiat mutkistuu, kun ne pitkittyy...
Päätösten aika?

Omat tietolähteeni - joita siis on useampi - kertovat edelleen ihan samaa kuin ennenkin eli kyse on siitä, että Chicago katsoo tarjonneensa kokonaisuutena todella hyvän sopparin. Niin hyvän kuin tässä tilanteessa voi 19-vuotiaalle eurooppalaiselle tarjota. Soppari hylättiin. Jälkikäteen hylkäyksen syyksi on esitetty mm. allekirjoitusbonuksen ns. laittomuutta ja NHLPA:n kielteistä kantaa juuri allekirjoitusbonukseen. Eräs amerikkalainen tämän asian tunteva taho taas totesi, että NHLPA ei ole ottanut eikä ota koko asiaan mitään kantaa ja kyseessä on ihan puhdas vedätys TR:n agenttien puolelta. Hän epäili, että asian tausta on TR:n agenttien muut pelaajat ja muut edut tulevaisuudessa, ei TRuutu itse.

Itse huomasin jo eilen, että ainakaan mun tiedot eivät riitä tämän asian ymmärtämiseen, saati sitten kannan ottamiseen suuntaan tai toiseen. Selvältä kuitenkin vaikuttaa se, että joku (Chicagoa edustavat lakimiehet tai TRuudun agentit) kusettaa ja vedättää. Tahoa en vaan tiedä enkä pysty osoittamaan.

Mutta tästä tässä kai on tällä hetkellä kysymys.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
cobol: Olet oikeilla jäljillä. Tietoa on niin paljon kuin kertojia ja taustalla on isoja asioita sopimustekniikkaan liittyen. Myös Suomen päässä ollaan aika hämmentyneitä. Liekö Tuomon casesta tulossa jonkunlainen ennakkotapaus?
 

helko-vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ajax ja Vänämöisen Pallo
Nyt "Tommy" tietää ettei TR ole Blyysin mies. Yks vähemmän....
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: TR - the continuing saga -

Viestin lähetti cobol
Jälkikäteen hylkäyksen syyksi on esitetty mm. allekirjoitusbonuksen ns. laittomuutta ja NHLPA:n kielteistä kantaa juuri allekirjoitusbonukseen. Eräs amerikkalainen tämän asian tunteva taho taas totesi, että NHLPA ei ole ottanut eikä ota koko asiaan mitään kantaa ja kyseessä on ihan puhdas vedätys TR:n agenttien puolelta. Hän epäili, että asian tausta on TR:n agenttien muut pelaajat ja muut edut tulevaisuudessa, ei TRuutu itse.

Asiainfoa cobol, tänks.

Nyt menee jo 'syvätiedoksi'. Millä tavalla NHLPA:lla on kielteinen kanta allekirjoitusbonukseen? Olen luullut, että edellisen NHL-lakon aikana myös niistä ja tulokkaiden palkkaeduista tehtiin yhteiset päätökset ja linjaukset.

Mitä vedätyksiin tulee, niissä ei varmasti tällä 19 vuotiaalla ole henkilökohtaisesti osaa eikä arpaa. Korkeintaan huuli pyöreänä seuraa vierestä itseään koskevaa 'isojen poikien' säätämistä ja ihmettelee omaa tulevaisuuttaan.

Jos sopua ei nyt löydy, se ei varmaan helpota Tuomon asiaa jatkossakaan. Ihme veivareita.
 

Peku

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Chicago Blackhawks, sympatiat Bluesereille
Viestin lähetti Cimo

Carloksen elämäntehtävä tällä foorumilla on vittuilla Jokereille sekä jokerifaneille. Siinä sivussa vähän kannattaa omiaan.

Hei toihan onkin hyvä idea! Mäkin alan tekeen samoin:D
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti Peku


Hei toihan onkin hyvä idea! Mäkin alan tekeen samoin:D
Niin mitä muutakaan tekemistä teillä voisi olla... :D
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Ihan vaan selvennykseksi

Viestin lähetti JHag
Mike: Tulkitsin väärin. Fanien toiminta ei todellakaan liity asiaan.

Taantuma: Määrittelin nimenomaan omiin odotuksiini nähden. Odotin Tuomosta top3 -sentteriä. Jollekin toiselle kaverille Tuomon tasoinen pelaaminen olisi ollut tietenkin kehittymistä. Tuomon tapauksessa...miten sen nyt sanoisi...kaikki potentiaali ei tullut esiin. Ja joku ongelma asiassa oli myös Jokeripestiin liittyen, sillä miksi ihmeessä Tuomo edes miettisi muita vaihtoehtoja Suomessa, jos kaikki meni hänenkin mielestään ns. tuubiin viime kaudella? Provoilua minun TR -pohdiskeluihini ei liity lainkaan, mutta joillekin provoilua on sekin, että esittää eriävän mielipiteen, jonka yrittää perustellakin:D Sillehän ei mitään voi.

Ettei jäisi väärinkäsityksiä, niin allekirjoittanut laski/ee JHagelströmin tässä Tuomo-casessa niihin joilla on perspektiiviä ja jotka saattavat kokea odottamaansa vähemmän räjähdysmäisen nousun viime kaudella taantumaksi. Kyseessä on ns. optinen harha. Joskus nousu on niin tasaista että kone ei näytä nousevan millään.

Itse lukeudun ehkä tähän samaan kategoriaan Jii-Haan kanssa, ilman sitä kuuluisaa perspektiiviä ja näkemystä tosin tietty.

Mike-poika vetelee rehellisyysbarometrillä korville koko muuta possea. Hän osaa ja uskaltaa pukea sanoiksi sen mitä enimmät muut ajattelevat ja miten suurin osa faneista toimii matsin aikana. Kysehän on lähinnä itsensä tuntemisesta ja omien piirteidensä tunnustamisesta ja julkisesta myöntämisestä. Niiden onnistunutta yhdistelmää kutsutaan kai hyväksi itsetunnoksi.

Mikkejä Moskeijassa? Pitänee paikkansa. Siellähän niitä on roikkunut mielestäni aina. Fanikatsomohan kyseisestä tötteröstä on löytynyt vasta pari vuotta.

Mitähän skandaalia saamme seuraavaksi olla todistamassa pikku yksityisetsivien väsymättömien ja leppymättömien haukansilmien uutterien tutkimusten alustamina? Jäämme mielenkiinnolla odottamaan. Ehkä Soneran UMTS-rahat on käytetty Lehtosen patjojen tilkkeeksi, eihän sille vähempikään kelpaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös