Laitoin tämän äänestyksen tänne, koska Tuomo Ruudun sopimusasiat ovat olleet koko kesän kuumin puheenaihe jääkiekko rintamalla. Toinen syy miksi tämän äänestyksen tänne laitoin oli Ole Fartin IFK osiossa esittämä pyyntö, että saataisiin tämä asia yleiseen keskusteluun ja näinollen ei ihmisten tarvitse tulla IFK osioon purkautumaan. Joukkuekohtaisissa osioissa monet kommentit saatetaan tulkita provoamiseksi, mutta täällä jokainen saa sanoa sanottavansa.
Itse olen odottanut Ruudun ratkaisua kuin kuuta nousevaa, ehkä jopa enemmän kuin pienenä joulua. Varmasti lähiviikkojen sisällä nähdään saavatko IFK fanit lahjaksi He-Man ukon vai risuja. Itse vastaan Chicago, koska yritän ottaa tämän asian niin etten joutuisi kauheasti pettymään tai The Penan sanoin "Se on lottovoitto jos Tuomo jää IFK:hon".
Mitä siis olette mieltä tästä tapauksesta arvon Jatkoaikalaiset??
Itse olen odottanut Ruudun ratkaisua kuin kuuta nousevaa, ehkä jopa enemmän kuin pienenä joulua. Varmasti lähiviikkojen sisällä nähdään saavatko IFK fanit lahjaksi He-Man ukon vai risuja. Itse vastaan Chicago, koska yritän ottaa tämän asian niin etten joutuisi kauheasti pettymään tai The Penan sanoin "Se on lottovoitto jos Tuomo jää IFK:hon".
Mitä siis olette mieltä tästä tapauksesta arvon Jatkoaikalaiset??