Tuomo Ruudun ensi kauden seura?

  • 1 869
  • 13

Missä seurassa Tuomo Ruutu pelaa ensi kaudella?

  • Chicago Blackhawks

    Ääniä: 42 31,3%
  • HIFK

    Ääniä: 74 55,2%
  • Joku muu. Mikä?

    Ääniä: 18 13,4%

  • Äänestäjiä
    134

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Laitoin tämän äänestyksen tänne, koska Tuomo Ruudun sopimusasiat ovat olleet koko kesän kuumin puheenaihe jääkiekko rintamalla. Toinen syy miksi tämän äänestyksen tänne laitoin oli Ole Fartin IFK osiossa esittämä pyyntö, että saataisiin tämä asia yleiseen keskusteluun ja näinollen ei ihmisten tarvitse tulla IFK osioon purkautumaan. Joukkuekohtaisissa osioissa monet kommentit saatetaan tulkita provoamiseksi, mutta täällä jokainen saa sanoa sanottavansa.

Itse olen odottanut Ruudun ratkaisua kuin kuuta nousevaa, ehkä jopa enemmän kuin pienenä joulua. Varmasti lähiviikkojen sisällä nähdään saavatko IFK fanit lahjaksi He-Man ukon vai risuja. Itse vastaan Chicago, koska yritän ottaa tämän asian niin etten joutuisi kauheasti pettymään tai The Penan sanoin "Se on lottovoitto jos Tuomo jää IFK:hon".

Mitä siis olette mieltä tästä tapauksesta arvon Jatkoaikalaiset??
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Oma mutuun perustuva arvioni on: 65% todennäköisyydellä HIFK, 30% todennäköisyys Chicago ja 5% jossain muualla. Mitään perusteluja en (tietenkään) osaa antaa. Arvioni perustuu täysin tunteeseen sekä huikeaan sisäpiiristä saatuun infoon ;-)...
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Huhuja on tullut tuolta Ameriikasta että Chicagon kanssa sopimus tuskin syntyy, mutta T.Ruudun pelaaja oikeudet saattavat vaihtaa omistajaa. Vastasin tämän perusteella vaihtoehto C. HIFK voi myöskin olla mahdollinen ja uskon että se on 50-50. HIFK tai jokin muu NHL seura.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen aika pitkälti Ck:n linjoilla. Olen asennoitunut Tuomon lähtöön etten joudu älyttömästi pettymään tämän lähtiessä. Chicagossa pelaaminen ensi kaudella vaikuttaa mahdottomalta, en myöskään usko että Chicago möisi oikeuksia, vastaan kuitenkin että NHL.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Sanotaan sitten vaikka vaihtoehto D eli Jokerit ;)

Leikki sikseen. Olen kohtalaisen varma, että Tuomo pelaa petopaidassa ensi kaudella. Sillä, jos Chicago olisi tosissaan halunnut sopparin Tuomon kanssa, sopimus oltaisiin tehty jo aikoja sitten.
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Chicago.

Jollei Ruutu saa ensi kaudeksi sopimusta NHL:ään, niin on syytä vaihtaa pelaaja-agenttia.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vastasin B eli HIFK, mutta järkevintä olisi saada aikaan se sopimus Chicagon kanssa jo tulevalle kaudeksi. Järkevää siksi koska sitä seuraavalla kaudella NHL'ssä tuskin pelataan peliäkään lakon tähden, pahimmassa tapauksessa lakko voi venyä vieläkin pidemmälle joten mielestäni on hyvä saada yksi kausi alle jo ennen lakkoa. Jalka niin sanoakseni oven rakoon ja mikäli lakkoa ei tulekaan tai se on lyhyt on parempi, Tuomon uran kannalta, että hän on jo siellä. Näin minä asian näkisin.

vlad#16.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Miltäköhän tuo äänestystulos näyttäisi jos HIFK (tai Blackhawks) fanit ei sais äänestää (=jääviä)?
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
B

Itse vastaan tämän, koska tähän astisten tapahtumien perusteella se vaikuttaa todennäköisimmältä. Olen samaa mieltä vladin kanssa siitä, että Tuomon itsensä kannalta olisi parasta jos pelaisi rapakon takana. En usko, että Chicago treidaa Ruudun oikeuksia, mutta eihän sitä koskaan tiedä..

Joka tapauksessa, ratkaisu selviää elokuun aikana (vai selviääkö?).. Kahden viikon erittäin tuskallinen ja hitaasti mateleva odotus edessä.

Rindellin sanoin: "se olis enemmän ku lottovoitto"
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika vahvasti alkaa tuntua siltä, että Tuomo pelaa ensi kaudellakin punanutussa. No joo, punainen se Chicagonkin nuttu on, mutta tässä kotoisessa kissapeto-punanutussa. Mitä pidemmälle aika kuluu, sitä paremmalta näyttää HIFK:n kannalta.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti Master Chief
Miltäköhän tuo äänestystulos näyttäisi jos HIFK (tai Blackhawks) fanit ei sais äänestää (=jääviä)?
Se näyttäisi silloin ihan väärältä, jos asiasta täysin ulkopuoliset ja sitä kautta asiantuntemattomat ja todennäköisesti vielä puolueelliset henkilöt tätä tulisivat sotkemaan ;-)

Tuomo Ruutu on pelaajana juuri sellainen joka herättää paljon tunteita, joten ainakin Jokeri-fanit olisivat myös jääviä.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Oma villi veikkaus

Wirtz hyppää Mike Smithin kengille ja käskee tehdä sen sopimuksen Tuomolle. Mike polttaa päreensä ja tulee HIFKin toimitusjohtajaksi, erottaa Aran virastaan, hommaa Apen uudeksi valmentajaksi ja siirtää The Penan nakkikiskalta joukkueen manageriksi.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jep elikkä eiköhän T.Ruutu nährä kotimaisessa liikassa ja nimenomaan Hifkissä. Mitä noit erinäisiä keskusteluja olen lukenut niin soppari Chicagon kanssa on aika epätodennäköinen. Kieltämättä olisihan se mukavaa nähdä yksi tähti SM-Liigassa lisää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös