Tuomas Tarkki Kärppien maalille

  • 55 597
  • 168

Gainer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun palloseura ja suomen maajoukkue
Tarkki on iso maalivahti joka torjuu lähinnä peittämällä. Tämä tyylisuunta on saamassa siipeensä tänä vuonna ja nopeat maalivahdit tulevat takaisin muotiin, joka on hienoa ettei joka jätkän tarvi olla 200cm 100kg hemmoja kun siihen tuntu jossain vaiheessa lätkä menevän.

Suomalaiseen minä enemmän uskon kuin tarkkiin

PS. Hurmekkin varmasti ongelmissa suojien pienennyksen kanssa.
 

Jäske#13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LeKi, Minnesota Wild
Uskon ja toivon, että tämä viime kesänä meidän kanssa harjoitellut veskari tekisi todellisen läpimurron liigaan heti ensimmäisellä kaudellaan ja ottaisi paikan teidän ykkösveskarina. Hieno pelaaja!
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Menen kattomaan matsia Vaasaan, joten koitan saada jonkinlaista raportinpoikasta Tarkista aikaiseksi pelin jälkeen.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Sportia vastaan Tarkki päästi taakseen 4 maalia, joista vain yksi voidaan laittaa hänen piikkiin, ja tässäkin maalissa oli Tarkilla erittäin huona tuuria.

Loput kolme menivät täysin puolustuksen piikkiin, pari riparimaalia ja yksi aivan maalin edestä suoraan syötöstä.

Joukossa useita huipputorjuntoja, ja erityisesti pisti silmään huikea hanskakäsi. Myös maskin takaa otti Tarkki otti hyvin koppeja, ja muutenki liikkui hyvin.

Käyttää kokoaan hyvin, ja käyttäytyy erittäin rauhallisesti maalillaan.

Eli näin, ensimmäisen matsin jälkeen. Positiiviset fiilikset. Mielestäni haastaa vahvasti Suomalaisen, ehkä jopa Chiodon.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
#55 kirjoitti:
Sportia vastaan Tarkki päästi taakseen 4 maalia, joista vain yksi voidaan laittaa hänen piikkiin, ja tässäkin maalissa oli Tarkilla erittäin huona tuuria.

Loput kolme menivät täysin puolustuksen piikkiin, pari riparimaalia ja yksi aivan maalin edestä suoraan syötöstä.

Joukossa useita huipputorjuntoja, ja erityisesti pisti silmään huikea hanskakäsi. Myös maskin takaa otti Tarkki otti hyvin koppeja, ja muutenki liikkui hyvin.

Käyttää kokoaan hyvin, ja käyttäytyy erittäin rauhallisesti maalillaan.

Eli näin, ensimmäisen matsin jälkeen. Positiiviset fiilikset. Mielestäni haastaa vahvasti Suomalaisen, ehkä jopa Chiodon.

Kiitokset raportista!
isokokoinen, liikkuu hyvin ja hanskakäsi toimii ja mailapeli tiedetään entuudestaan hyväksi. Kuulostaa hyvältä paketilta ja kunhan saa pelejä alle tulee varmasti olemaan todella kova luu. Toivottavasti saa torjuntavastuun Ruotsalaisia vastaan kun hän tarvitsee yhden kovan ottelun ennen kun sm-liiga starttaa.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ujcik#11 kirjoitti:
Toivottavasti saa torjuntavastuun Ruotsalaisia vastaan kun hän tarvitsee yhden kovan ottelun ennen kun sm-liiga starttaa.

Mutta niin tarvitsee Suomalainenkin... Itse uskon, että Jaska siellä maalissa on.
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
mailman- kirjoitti:
Mutta niin tarvitsee Suomalainenkin... Itse uskon, että Jaska siellä maalissa on.

Suomalaisellahan niitä pelejä on alla kohtuullisesti. Olisi väärin pitää Tarkki luukkuvahtina, kun tolppien väliin kuitenkin hommattu. Jäisi muuten nämä kauan kaivatut näytöt antamatta.
 

Tuzzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Koskenkorva kirjoitti:
Suomalaisellahan niitä pelejä on alla kohtuullisesti. Olisi väärin pitää Tarkki luukkuvahtina, kun tolppien väliin kuitenkin hommattu. Jäisi muuten nämä kauan kaivatut näytöt antamatta.

Tarkki tuskin huomenna pelaa, kun kyseessä on finaali. Vaikkakin harkkapeli, niin kyse on parista kymmenestä tuhannesta eurosta ja historian ensimmäisen Nordic turnauksen voitosta. Ja kun tuo Jaska on saanut pelejä alle niin eiköhän mennä sillä myls finaaleihin.

Samaa mieltä siitä, että Tarkille kunnon näyttöpaikka. Vaikka liigan avauspeliin Raksilaan, ei haittaisi mua. 50/50 pelit Suomalaisen kanssa, kunnes Chiodo paranee, ja sitten tehdään johtopäätökset.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuzzi kirjoitti:
Samaa mieltä siitä, että Tarkille kunnon näyttöpaikka. Vaikka liigan avauspeliin Raksilaan, ei haittaisi mua. 50/50 pelit Suomalaisen kanssa, kunnes Chiodo paranee, ja sitten tehdään johtopäätökset.
Onkos liigan avauspeli sitten varma tappio teille, kun Tarkki sopii maalille?
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Musta_Kyy kirjoitti:
Onkos liigan avauspeli sitten varma tappio teille, kun Tarkki sopii maalille?

Miksi olisi? Ei me veskariin kaaduta ainakaan.
 

Tuzzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Musta_Kyy kirjoitti:
Onkos liigan avauspeli sitten varma tappio teille, kun Tarkki sopii maalille?

Ei ymmärrä kysymystä...Vaikka Tarkki iso mies onkin, kyllä se maalille aina sopii. Tietenkin helpompi paikka kaverille henkisesti olisi joku vieras peli KalPaa vastaan, mutta mielestäni näkisi kaverin kykyjä, kun heti olisi vaativan kotiyleisön edessä vastassa hallitseva suomenmestari. Runkosarjan alku Kärppien osalta:
14.9 Kärpät-HPK
15.9 Jokerit-Kärpät
19.9 Kärpät-SaiPa
21.9 Tappara-Kärpät
23.9 Kärpät-KalPa

Ehkä tuo SaiPa ottelu olisi hyvä vaihtoehto kokeilla, mutta onneksi ei ole mun tehtävä päättää yhtää mitään.
 

Foik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Suomalainen pelaa huomenna.

Tarkki saattaa olla meille oikea kultakimpale, näin on minulle joukkueen sisältä viestitetty harjoitusten perusteella. Aika näyttää.
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Foik kirjoitti:
Suomalainen pelaa huomenna.

Tarkki saattaa olla meille oikea kultakimpale, näin on minulle joukkueen sisältä viestitetty harjoitusten perusteella. Aika näyttää.

Itse olen antanut itselleni ymmärtää, että Tarkki olisi maalissa perjantaina.
 

Peacemaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuomas Tarkki on ainakin allekirjoittaneen vakuuttanut taidoillaan. Matkaa on vielä Niken tasolle, mutta edellytykset on aivan huippumokeksi. Kuka muistaa, kun Bäcks tuli Kärppiin? Minusta samanlaisia elementtejä ilmassa. Tarkki on kotimainen, maailmaa nähnyt, isokokoinen, nopea, perhostyylin omaava maalivahti, jolla parhaat pelit takuulla vielä edessä. Junno voisi huolehtia, että Tuomas jää Ouluun Ari Hillin oppiin.

T.Tarkissa on ainesta!
 

Redbull

Jäsen
Peacemaker kirjoitti:
Tuomas Tarkki on ainakin allekirjoittaneen vakuuttanut taidoillaan. Matkaa on vielä Niken tasolle, mutta edellytykset on aivan huippumokeksi. Kuka muistaa, kun Bäcks tuli Kärppiin? Minusta samanlaisia elementtejä ilmassa. Tarkki on kotimainen, maailmaa nähnyt, isokokoinen, nopea, perhostyylin omaava maalivahti, jolla parhaat pelit takuulla vielä edessä. Junno voisi huolehtia, että Tuomas jää Ouluun Ari Hillin oppiin.

T.Tarkissa on ainesta!

Allekirjoitan täysin.

3 nollapeliä, varmaa työskentelyä, moderni, ihanteellinen torjuja.

Katsotaan Chiodo, jonka jälkeen;

1) Chiodo => HIFK:iin tai jonnekin, Tarkki ykköseksi ja ulkomaalaispaikka ehdottomasti omanpään liiderille, joka tällä hetkellä pakistostamme puuttuu.

2) Chiodo osoittaa olevansa todellinen huippuvahti, Suomalainen parturin kautta Mestikseen. Chiodo&Tarkki. Liigan _ylivoimaisesti_ paras mv-kaksikko. Tasamäärin pelejä(suunnilleen), ja pleijareissa toisen hermon pettäessä löytyy hyväkuntoinen kaveri luukulta. Boumedienne puolustukseen.

Aika näyttää.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Tämä on OT, mutta haluan puuttua tuohon Redbullin puolustusliideri-mielipiteeseen.

En ole täysin varma tarvitaanko sellaista. Viimeisissä matseissa on mennyt 0-2 maalia, ja pakit ovat onnistuneet hienosti myös hyökkäyspäässä.

Tietenkin voi olla että tarkoitit Majeskyn lähdön jälkeistä tilannetta, jolloin myös minun mielestäni voidaan harkita vahvistusta, riipuen Korpikarin noususuhdanteen jatkumisesta.

Itse pitäisin Chiodo-Tarkki parin. Kumpikin haluaa pelata, mikä minun mielestä on loistava juttu, avoin kilpailutilanne maalilla.
 

Peacemaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Redbull kirjoitti:
Chiodo osoittaa olevansa todellinen huippuvahti, Suomalainen parturin kautta Mestikseen. Chiodo&Tarkki. Liigan _ylivoimaisesti_ paras mv-kaksikko. Tasamäärin pelejä(suunnilleen), ja pleijareissa toisen hermon pettäessä löytyy hyväkuntoinen kaveri luukulta. Boumedienne puolustukseen.

Nyky-Tarkki ja "keväänharjoituspelikuntoinen" Chiodo olisi kyllä kova kaksikko ja kilpailutilanne peliajasta päällä. NAM! Suomalainen sai riittävästi näyttöpaikkoja eikä muutamista hyvistä suorituksista huolimatta pystynyt vakuuttamaan. Kärpillä ei todellakaan ole maalivahtiongelmaa, liekkö ollutkaan:)

Puolustus on hoitanut tonttinsa todella mallikkaasti, vaikka sitä kovien menetysten johdosta kovasti epäiltiinkin. Silti, eräs herra, joka leikattiin loppukesästä (olikohan polvi) on pelikuntoinen vuodenvaihteen jälkeen (?) ja omaa Suomen passin. Kaupunkikin on tuttu, mummo asuu Kemissä. Vielä vain märkä uni, mutta kaikkihan on mahdollista. Sopimusta tällä kovalla pakilla ei ole mihinkään seuraan. Sopisi milloin vain Kärppiin!
 

Lare

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kärppien kannattaisi pitää sekä Chiodo että Tarkki jo siitäkin syystä, että Tarkille ja Chiodolle saattaa olla kysyntää keväällä muuallekin. Mikäli molemmat pelaavat Kärpissä kauden loppuun asti, on Kärpillä hyvät lähtökohdat seuraavan kauden maalivahtitilanteen rakentamisessa, sillä eiköhän Junno saa pidettyä toisen heistä remmissä toisenkin kauden.
 

hermano

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät. Kiekko-Laser.
Lare kirjoitti:
Kärppien kannattaisi pitää sekä Chiodo että Tarkki.

Ilimammuuta näin. Ainoastaan jos olisi mahdollista pitää Kuningas Iivana takalinjoilla, olisin valmis luopumaan Chiodosta. Chiodo on toki suht katsomaton kortti mutta, en usko että käteen jää 'goehring' tässä tapauksessa.

Eli gootti kiertoon. Kuka tarvii? Ässät? Hokkikin jyrää jo niillä mitä on.
 

peikko#13

Jäsen
Kolme viimeisintä peliä on tullut nähtyä livenä ja ei voi muuta sanoa kuin, että Tarkki vakuuttaa. Kovasti. Eilisessä pelissä ja JYP-pelin viimeisessä erässä kun muu joukkue on pelannut heikommin(nätisti sanottuna) niin Tarkki on noussut kannattelemaan joukkuetta, niinkuin huippumaalivahdin pitääkin. Nyt saisi Junno rueta minun puolesta sorvaamaan Tarkille vähän pitempääkin kuin pelkän loppukauden kattavaa sopimusta.

Maalivahti tilanteesta muodostuu mielenkiintoinen Chiodon kuntoutuessa. Onko järkeä pitää ulkomaalaista kakkosmaalivahtia? Se on se rooli, joka on vääjäämättä koitumassa Chiodon kohtaloksi mikäli Tarkki jatkaa nykyisiään otteitaan. Chiodon jatkoa kannattaa kyllä vakavasti miettiä, Kärpissä kun on suurempiakin aukkoja paikattavana kuin kakkosmaalivahti..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös