Tuomas Pihlman Ässiin

  • 33 695
  • 111

vero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin monta kertaa on tullut Pileä mollattua, että nyt on pakko avata miehelle oma ketju ja ottaa hattu nöyrästi pois ja pyytää anteeksi pahoja puheita. Loppujen lopuksi vanha mestari iski välieräsarjan ensimmäisen sekä viimeisen niitin ja näillä saa anteeksi kaikki runkosarjan kyläkiekkotason suhmuroinnit.

Nyt on viikko aikaa istuttaa Pileä myös ainakin kakkos-yv:hen, veto on kuitenkin sellainen hevosen potku, että siellä voisi napata jokusen kiekon myös Metsolan taakse.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
No helvetti, kyllä minäkin jos kuka olen miestä mollannut mutta Jyp-sarjassa teki pari erittäin tärkeää maalia! Toivottavasti nämä eivät jääneet vain wanhaa seuraa vastaan tehdyiksi suonenvedoiksi. Laukaus miehellä on aina ollut hyvä mutta se luistelu... paremmalla potkulla ei tarvitsisi pelata Ässien neloskentässä, kaikki muu riittäisi ylemmäs paitsi se vauhti. No sekin riittää, jos heittää Tapparaa vastaan maalin tai pari ;)
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Olin jo etsimässä ketjua, mutta eihän sitä ollut. Pilee itekki tullu kritisoitua, mutta kyllä on isojen pelin mies. Tämä mies voi vaikka ratkaista mestaruuden. Toivoisin enemmän yv-aikaa hänelle. Olisi loistava maskimies.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...vanha mestari iski välieräsarjan ensimmäisen sekä viimeisen niitin...

Tämä.

Lakki pois ja syvä hiljaisuus, Pile ansaitsee jo nyt meidän kaikkien kunnioituksen. Samalla muuten siirtyi uusi virtuaalisulka Toivolan hattuun.

Minä ja muutama muu nimimerkki täällä Ässä-puolella saa muuten vähän ylpeillä sillä, että luotettiin Pihlmaniin ja siihen, että iskee sitten ne tärkeät poff-maalit. Hyvä minä :)
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Minä ja muutama muu nimimerkki täällä Ässä-puolella saa muuten vähän ylpeillä sillä, että luotettiin Pihlmaniin ja siihen, että iskee sitten ne tärkeät poff-maalit. Hyvä minä :)

Ja MINÄ! Pikkuisen naurattanutkin tuo oma toistelu että kyllä se siitä, kyllä se siitä ja näin siinä sitten kävi. Maalien lisäksi Pile on taistellut esimerkillisesti pelistä toiseen.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Pile alko vasta vuodenvaihteen jälkeen pelaamaan. Kokoajan on paremmalta näyttänyt. Tämän enempää ei voi enää olla pudotuspelien erikoismies.... Kiitos ja kumarrus. Toivolalle tosiaan se virtuaalisulka hattuun.... Se jätkä on kovempi ku Noora Karma!
 

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En kaikkia Ässien peliä katsonut, mutta Ässien kannattaisi käyttää tai edes koeilla Pileä ylivoimalla tuossa keskellä. Muistikuvani mukaan silloin kun Pile oli maalikunkku niin teki kaikki maalinsa tuolta paikalta, mistä tänään laakaisi tuon ranteen.

Ja Onnee Porrii.
 

bläkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Saintly City & Länsirannikko
Ja MINÄ! Pikkuisen naurattanutkin tuo oma toistelu että kyllä se siitä, kyllä se siitä ja näin siinä sitten kävi. Maalien lisäksi Pile on taistellut esimerkillisesti pelistä toiseen.

Ja minä. Alotustahdit sarjalle... Sekä se viimeinen niitti. Pile on puhunut. Huikeaa, kuinka se konttas runkosarjassa, sitten pelaa näin.

Pilellä oli paikat useampaakin maaliin.. Mutta kuti jäi piippuun.

Tällä herralla on tällä hetkellä aivan mahtava fiilis päällä. Ässät tosiaan tarvii Pileä jo senkin takia, että hän on ollut voittamassa tätä sarjan kanadapyttyä...
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Minä en ole haukkunut, mutta en nyt kaipaa siitä mitalia. Eipä ole ollut tosiaan runkosarjassa syytä kehuskella mutta on pleijari esityksillään kyllä tehnyt vaikutuksen. Ei noiden muutamien maalien takia pelkästään vaan todella kovan taistelun ansiosta. Edelleen olen sitä mieltä että voisi napata ainakin ylivoimalla isompaa roolia. Kiitos Tuomas tämän päivän maalista!
 

Ainapata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin, jossain vaiheessa oli puhetta että kun tekee mestaruusmaalin kukaan ei muista huonoa runkosarjaa. Nyt teki jo mitalin varmistaneen maalin eli varmasti on tienannut palkkansa.
 

Vino

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pakko tulla huutelemaan vieraisiin pöytiin, suotakoon se mulle. Pileä on tullu seurattua pitempäänkin. Oli muuten Pilen lempipaikasta tehty maali tuossa vikassa pelissä. Noita on nähny aika paljon aikasemmin muuan J.Immosen passista.

Jos (ja kun, toivon niin) Ässät kannun vie, on Pile voittanut mestaruuden viidestä viimesestä kaudesta kolmena ja pari kautta on menny lörinäks loukkaantumisen takia. Ei hullumpi suoritus..
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pihlman hommattiin ratkaisupelaajaksi. Nyt on välierissä 2+1, sama homma Ryanilla.

Helvetin hienoa että Pile onnistuu kovassa paikassa. Tuli miestä kritisoitua ehkä aiheestakin runkosarjassa, mutta näillä kevään otteillaan saa kaiken sen anteeksi.
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jos (ja kun, toivon niin) Ässät kannun vie, on Pile voittanut mestaruuden viidestä viimesestä kaudesta kolmena ja pari kautta on menny lörinäks loukkaantumisen takia. Ei hullumpi suoritus..
Onko tässä meidän ikioma Ilkka Mikkola?
Veto on hyvä ja tarkka. Kunpa pääsisi vetopaikoille useammin...
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Lupasin kaverille että tarjoan hänelle kaljan jokaisesta maalista, jonka Pihlman tekee näissä peleissä. Nyt ollaan kaksi olutta pystyssä eikä harmita yhtään! Lisää vaan!

Runkosarja ei oikein sujunut mutta nyt ratkaisuhetkillä löytyy viimeistelykykyä
 

sob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Jazz, ..... Oulu Ermines
Lupasin kaverille että tarjoan hänelle kaljan jokaisesta maalista, jonka Pihlman tekee näissä peleissä. Nyt ollaan kaksi olutta pystyssä eikä harmita yhtään! Lisää vaan!

Runkosarja ei oikein sujunut mutta nyt ratkaisuhetkillä löytyy viimeistelykykyä

Toivotaan, että Pihlmanin otteet finaalissa aiheuttavat kaverillesi ilmaisen kaatokännin =)

Samaa mieltä edellisten kirjoittajien kanssa siitä, että herraa voisi kokeilla YV:ssä sutimassa irtokeikkoja reppuuun.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Onko kellään tietoa jatkaako Pihlman Ässissä ensi kaudella? Optio miehellä on, mutta meinaako käyttää?

Olen kuullut kahdenlaisia huhuja, joidenkin mukaan olisi halukas jatkamaan Porissa, joidenkin mukaan olisi menossa kotinurkille Jyväskylään ensi kaudeksi.

Toivottavasti jatkaa Porissa ensi kaudellakin. Ei näitä tärkeiden ottelujen ratkaisijoita nyt kuitenkaan puissa kasva.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Onko kellään tietoa jatkaako Pihlman Ässissä ensi kaudella? Optio miehellä on, mutta meinaako käyttää?

Tässä vaiheessa vuotta tätä asiaa ei varmasti puida vaan mikäli homma on vielä auki (mitä en kyllä usko) niin asiaan palataan vasta finaalien jälkeen. Näillä tiedoilla Pihlman pelaa ensi kaudellakin Ässissä.
 

Tuamas

Jäsen
Kevään pelaajaa odotettiin ja sellainen saatiin.

Nyt vielä hyötykäyttöön kakkosylivoimaan ja voittomaali pariin peliin, niin kyllä se siitä sitten.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Ja MINÄ! Pikkuisen naurattanutkin tuo oma toistelu että kyllä se siitä, kyllä se siitä ja näin siinä sitten kävi. Maalien lisäksi Pile on taistellut esimerkillisesti pelistä toiseen.

Eipa kai tuota taistelutahtoa ole kukaan kyseenalaistanutkaan. Mutta kun Assien/Kiven pelikirjan perustana on koko kauden ollut kiekottelu ja rintamahyokkaykset suht. nopealla tempolla... Ja Pilulla on ollut suunnattomia vaikeuksia pysya tassa tempossa mukana. Toisenlaisella peluutuksella Pilen pisteet olisivat runkosarjassakin olleet ihan toista luokkaa. Pilen omin paikka nykykunnossaan on siina pisteiden valisella alueella paivystamassa ja joku muu sitten kaivakoon kiekon kulmista ja passatkoon lattysyoton lapaan.
Ja etenkin tuossa neljannessa matsissa Pile myos naytti Valtra-jengille etta taka-askeleita ei maalin edustalla otetta ja puutavaraan vastataan samalla mitalla.
Toivottavasti sama meininki jatkuu myos Jakkaraa vastaan - saa Leinonen taas aihetta lahetella videoita kurinpitajille.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Pahoittelen lyhyttä viestiä, mutta jos mitään lohtua löytää viimeisestä välierätappiosta näin meidän näkökulmasta, niin näin meidän näkövinkkelistä oikealle miehelle tuli ottelun voittomaali.

Onnittelut vielä Ässille, ja nyt kun tunteet ovat vähän laantuneet, todettakoon vielä nyt vaikka tähän ketjuun se, että kyllä Ässät oli vain parempi joukkue kuin JYP (niin ei tule spämmättyä turhia onelinereita muihin Ässien ketjuihin). Voittakaa nyt Tappara, niin oltaisiin hävitty sentään mestareille.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Arvatkaas kuka laittaa ensi peliin kultakypärän päähänsä? Kyllä, Tuomas Pihlman. Mies on tehnyt 4 matsissa 1+4 ja meni tänään pisteellä Elon ohi. Taimi ja Umi tehnyt myös 4 pistettä joten välttämättä pitkään ei kultakypärä päässä pysy. Todella hieno alkukausi mieheltä ja toivottavasti jatkaa samaan tahtiin. Ennen marraskuun maaottelutaukoa viime kauden pisteet koossa?

Kyllä ainakin alun perusteella kannatti mies pitää. Ihan eri kaveri kuin viime kauden runkosarjassa pelannut saman niminen mies.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Pihlmania vaivaa, vaikka onkin positiivisesti aloittanut, edelleen maalinteon vaikeus. Kaverilla on ollut jo hyvät paikat tehdä 4-5 maalia, mutta yksi on vasta mennyt sisään. Joka tapauksessa meno näyttää paremmalta kuin viime vuonna joten eiköhän se maalisaldokin siitä vielä parane kauden edetessä....
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pihlmania vaivaa, vaikka onkin positiivisesti aloittanut, edelleen maalinteon vaikeus. Kaverilla on ollut jo hyvät paikat tehdä 4-5 maalia, mutta yksi on vasta mennyt sisään. Joka tapauksessa meno näyttää paremmalta kuin viime vuonna joten eiköhän se maalisaldokin siitä vielä parane kauden edetessä....

Älä nyt luovu linjastasi, paska mikä paska...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös