Tunteeko kukaan fiksua bodaria?

  • 7 452
  • 56

kristian

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK - Muita ei oo
Jotenkin tuntuu ihmeelliseltä, että ihmisten pitää kategorisoida kaikki johonkin tiettyyn lokeroon, riippuen hänen harrastuksestaan tai työstään.

Luulen, että kaikki yhden asian ihmiset luovat näitä stereotyyppejä. Jos ei osaa huomata muuta elämää oman harrastuksensa tai työnsä ulkopuolella niin kai tällainen ihminen on hiukan yksinkertainen.

Itse olen tavannut kolme nimeltä mainitsematonta SM-liigassa pelaavaa jääkiekkoilijaa, ja täytyy sanoa, että kaikki kolme olivat todella yksinkertaisia, itseään täynnä olevia pikkupoikia.

En kuitenkaan ala väittämään, että jääkiekkoilijat ovat "tyhmiä".
Päinvastaisia esimerkkejähän on vaikka kuinka paljon.

Ja sitä paitsi: Kuinka monella 20-25 vuotiaalla nuorella on aikaa kehittää itseään henkisellä tasolla, jos urheilu vie koko elämän?

Mutta jos puhutaan päänsä ajelevista Keravalaisista "amisjunteista" bodareina, puhutaan omenista ja appelsiineista.
 

kristian

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK - Muita ei oo
Re: jaari

Viestin lähetti purinton
minä kun en voi käsittää,miten joku voi olla tyytyväinen ollessaan 60-kiloinen ihminen joka nostaa penkiltä tangon+lukot.sellaisen ihmisen elämä on kuin ladalla ajaisi,ja taas t.halmeen kokoisen/vahvuisen elämä taas kuin ferrarilla ajaisi,siinä toi mun vertauksen pointti.

Katsos kun ihmiset ovat kiinnostuneita eri asioista. Onneksi!

"Tony Halmeen kokoisen/vahvuisen elämä on kuin Ferrarilla ajaisi".

Voi herranjestas sentään tätä keskustelun korkealentoisuutta!

Ja sitäpaitsi Internetin keskustelupalstoilla KAIKKI nostavat penkistä yli 200 kiloa. Samoin kuin treffilinjoilla kaikki naiset ovat kauniita, ja kaikki miehet vähintään 185-senttisiä, tuuheatukkaisia ja upeakroppaisia. :)
 

kristian

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK - Muita ei oo
Re: Re: lennox

Viestin lähetti Jaari


Pakko tähän väliin todeta että onpas melkoisen ristiriitainen kommentti? Oletusarvo ainakin meikäläisellä on se että vaihtoehdoistasi nr. 2 on huomattavasti todennäköisempi ajamaan sitä ferraria. (Toisaalta ymmärrettävä vertauskuva sillä hienot autothan ovat tunnetusti munanjatke pikkusieluisille, aivan kuten kehonrakennus)

Ei kehonrakennuksen tarvitse olla kenellekään minkäänlainen "munanjatke". Jotkut ihmiset ovat kiinnostuneita kehittämään itseään henkisesti, jotkut fyysisesti.

Ihanteellisintahan olisi, jos tavoitteena olisi molemmat. On tietysti ihmisiä, jotka harrastavat kehonrakennusta pönkittääkseen heikkoa itsetuntoaan. Ja jos se auttaa, niin mitä pahaa siinä on?

On ylipäätään surkeaa katsella ihmisten kateutta. Jos joku nauttii hienosta autostaan tai kehostaan, en koe sitä millään tavalla negatiiviseksi. Asiahan on täysin toinen, jos joku kuvittelee hienon auton tai kehon tekevän itsestään muita paremman, ja käyttäytyy kuin joku pullisteleva idiootti.

Tulee tästä mieleeni hieno kommentti, muistaakseni Seppo Rädyn sanomana:

"Jos joku leveilee mulle rahoillaan, niin vastaan: 'ei ole mitään väliä sillä mitä nostaa pankista, vaan sillä mitä nostaa penkistä.

Idiooteille, jotka kehuskelevat penkkituloksillaan vastaan täsmälleen päinvastoin."
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Re: Re: jaari

Viestin lähetti kristian
Ja sitäpaitsi Internetin keskustelupalstoilla KAIKKI nostavat penkistä yli 200 kiloa.

En minä vaan. Jalkaprässillä lähtee yli tuon, mutta penkiltä nostan sarjaa tällä hetkellä 70 kilolla + tangot. Sarja on 2x10 toistoa ilman lepoa, mutta nostoasennon vaihdolla. Nostin ennen aika paljon suurempia määriä, mutta se ei oikein pelannut yhteen salibandymaalivahdin hommien kanssa, joten nyt pidän vain itseäni hyvässä kunnossa.
 

chandler

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,NY RANGERS
aattelin laittaa tähän ketjuun tällaisen kyselyn että missä salilla porukka käy?itse käyn töölö gymillä ja olisi mukava tietää että käykö kyseisellä salilla myös muita jatkoaikalaisia
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös