Ei ole mutta käytä sitä intuitiota ennen kuin joku muu ehtii... Väristä väliä. Olet oikeastaan oikeassa.Onko se nyt se haisukurjenpolvi.
Ei ole mutta käytä sitä intuitiota ennen kuin joku muu ehtii... Väristä väliä. Olet oikeastaan oikeassa.Onko se nyt se haisukurjenpolvi.
Pihakurjenpolvi.Ei ole mutta käytä sitä intuitiota ennen kuin joku muu ehtii... Väristä väliä. Olet oikeastaan oikeassa.
En jaksa sinua enää kiusata koska selvästi tiesit mistä oli kyse. Tämä oli siis metsäkurjenpolvi joita meillä päin esiintyy välillä varsin vaaleina. Myös Google antoi tuon tuloksen kun hain tuolla kuvalla.Pihakurjenpolvi.
Aika kiva muunnos, ja melkoinen harhautus kun olen nähnyt noita vain punaisina.En jaksa sinua enää kiusata koska selvästi tiesit mistä oli kyse. Tämä oli siis metsäkurjenpolvi joita meillä päin esiintyy välillä vaaleita. Myös Google antoi tuon tuloksen.
Meillä päin noita vaaleita esiintyy ihan yleisesti. Minusta metsäkurjenpolvi on lila ja juuri punainen ja vaalea lila on poikkeusvärejä. Mutta kuten sanoin niin Google tuon kukan tunnisti ja samoin minä lehtien ja kukkien perusteella joten päätin sen olevan hyvä kisakukka.Aika kiva muunnos, ja melkoinen harhautus kun olen nähnyt noita vain punaisina.
Tuota lilaa itsekin lapsuudessa paljon näin, mutta tässä sen näkee, että ihminen menee sen tutuimman mukaan. Nuo puna-ailakit oli tuttu näky paljon ennen kuin tiesin kasvin nimen.Meillä päin noita vaaleita esiintyy ihan yleisesti. Minusta metsäkurjenpolvi on lila ja juuri punainen ja vaalea lila on poikkeusvärejä. Mutta kuten sanoin niin Google tuon kukan tunnisti ja samoin minä lehtien ja kukkien perusteella joten päätin sen olevan hyvä kisakukka.
Kyllä on...tavallinen kielo?:)
Kiitos isäni, joka keräsi aina kesäisin kieloja.Kyllä on...
Kielot taitaa olla sinulla hallussa!
Miksi kukaan keräilisi kieloja? Niitähän on ihan kaikkialla, ärsyttävät jopa.Kiitos isäni, joka keräsi aina kesäisin kieloja.
Minä joskus, äidilleni. Hän tykkää niistä. Niitä oli jopa hänen hääkimpussaan.Miksi kukaan keräilisi kieloja?
Eipä mitään.Ja anteeksi @heketsu88 etten siirtänyt sinua oikealle paikalle (toiseksi) taulukossa vaikka sinulle toisen pisteen laitoin. Asia on nyt korjattu...
Miksi joku kysyy tämmöistä?Miksi kukaan keräilisi kieloja? Niitähän on ihan kaikkialla, ärsyttävät jopa.
Ehkä se oli hänelle nuoruudesta jäänyt tapa?Miksi kukaan keräilisi kieloja? Niitähän on ihan kaikkialla, ärsyttävät jopa.
KylläValkovuokko
Entäs Veni, vidi, vici tai Carpe diem?Anemone nemorosa, muistaakseni. Ainoita asioita, jotka osaan latinaksi. Niin, paitsi lynx lynx ja pica pica.
No nämä toki, mulla on pitkä asterixlatina. Noita kasveja ja elukoita aattelin, niitä en tiedä juurikaan.Entäs Veni, vidi, vici tai Carpe diem?