Ullberg, Richard: Ei sitä pukkarin ovee tartte lukkoon laittaa
Tai sitten: "Hei jätkät! Menkää te jo jäälle niin mä käyn vielä ihan nopeesti tuolla pukukopissa."
Ullberg, Richard: Ei sitä pukkarin ovee tartte lukkoon laittaa
Clint Eastwood: "You're talking to me?"
Eikös toi sopisi paremminkin Robert De Niron viimeisiksi sanoiksi?Clint Eastwood: "You're talking to me?"
Juice Leskinen:Jenni Vartiainen:
"En haluu kuolla tänä yönä."
Juice Leskinen:
"Ei elämästä selviä hengissä".
Hiukan offtopic, mutta pitää nostaa Patelle hattua, että tajusi viimein lopettaa hengenvaarallisen dokaamisen. Juicella homma lähti aikoinaan lapasesta ja ehkä elonpäiviä hänellekin olisi tullut lisää jos ei viina olisi vienyt terveyttä.Pate Mustajärvi:
"Mä elän vieläkin."
Jatketaan offtopicia sen verran, että ymmärrän kantasi hyvin, mutta toisaalta voidaan ajatella niinkin, että pitääkö sitä elää vain elämisen takia? Osa ihmisistä on kasvanut sellaisiksi, että eivät välttämättä ns. normaalia elämää osaa edes elää tai kestä arkisuutta. Kasvanut ehkä päihteittenkin kanssa sillä tapaa yhteen, että elää niiden kautta. Surullistahan se on toisaalta, mutta Leskisenkin kohdallakin voidaan ajatella, että ehkä monet riipaisevat lyriikat ja tulkinnat olisi ilman tuota viunaa saattanut jäädä tulematta.Hiukan offtopic, mutta pitää nostaa Patelle hattua, että tajusi viimein lopettaa hengenvaarallisen dokaamisen. Juicella homma lähti aikoinaan lapasesta ja ehkä elonpäiviä hänellekin olisi tullut lisää jos ei viina olisi vienyt terveyttä.
Se Finlanders-jamppa:Pate Mustajärvi:
"Mä elän vieläkin."
tai
"Sen mä tiedän, että onhan päivä vielä huomennakin."
Tähän voisi sanoa, että jos Loirin nyt käskettäisiin laulaa J-P Kuselan "Nauravan kulkurin" oikein antaumuksella, niin veikkaan että 67-vuotias taiteilija tukehtuisi hengiltä kappaleen puoliväliin mennessä.Vesa-Matti Loiri:
"Helvatan helvata, humppaahan sen piti olla."
Jenni Vartiainen:Jenni Vartiainen:
"En haluu kuolla tänä yönä."