Tunnettujen ihmisten viimeiset sanat

  • 23 496
  • 122

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Michael Jackson:
"Tohtori Murray, oletteko varma ettei tämän unilääkkeen käyttöön liity suuria riskejä?"

Anders Behring Breivik:
"Nyt on 20 vuoden tuomio kärsitty ja vapaus koittaa viimein. Taidampa sen kunniaksi mennä oluelle oslolaiseen lähiöpubiin."
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Jeesus: Pietari, täältä näkyy teidän talo.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Vladimir Putin

"OK, Dmitri Anatoljevitš - saa päästää irti... ja olihan ne tiikerit varmasti kesyjä?"
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Juudas Iskariot:

"Welcome to Jackass, this is The Human Neck Swing"

Kim-Jong Il

"Todistaakseni kaikkivoipaisuuteni, aion nyt pysäyttää sydämeni hetkeksi."

Amy Winehouse

"Ei tippa tapa, ja ämpäriin ei huku."

Spede Pasanen

"Voi rrrähmä kun oli paska swingi, onneksi vitutukseen ei voi ku"

Dan Snyder

"Hei Dany, sä ajat ku mummo, paina sitä kaasua."
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
En tiedä mitä Kalervo Kummola sanoo viimeisiksi sanoikseen, mutta olen pomminvarma siitä miten. Jyrähtämällä.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Jussi Halla-aho: "Jaa suoraan lähetykseen haastatteluun? Joo sopii, tänäänkö?"

Simon Cowell: "Älä nyt suutu, mutta tuo sun laulamisesi saa Nickelbakin kuulostamaan todella hyvältä"

Paavo Lipponen: "Pö"

Arnold Schwarzenegger: "I'll be back!"
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Teemu Selänne:
"Vihdoinkin" (Ratkaistuaan Suomen kolmannen MM-kullan YV-maalilla jatkoajalla vuonna 2048. Joukkueen valmentaja: Veera Selänne, ensimmäinen naisvalmentaja MM-historiassa)

Olli Jokinen:
"Vihdoinkin" (Saavutettuuan +/- tilaston maaginen -1000 raja NHL:ssä vuonna 2049)
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Jussi Halla-aho: "Jaa suoraan lähetykseen haastatteluun? Joo sopii, tänäänkö?"

Ei nyt oikein kolahda tuo, paitsi siltä osin, ettei hän innokaasti koskaan median kanssa yhteistyötä tee. Halla-aho on ollut lukuisia kertoja suorassa lähetyksessä haastatteluissa. Sekä kansanedusajana että sitä ennen. Hänhän nimenomaan karsastaa median osalta jälkieditoituja juttuja, eikä niinkään suoria lähetyksiä. Ja ihan ymmärettävistä syistä.


John "Doc" Hollidayn sanat kuolinvuoteellaan olivat kuulemma "Damn, this is funny", mutta se on OT, koska tässä ketjussa pitänee keksiä hassunhauskat sanat itse.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juti kaasugrillin kanssa keittiössä:
"Ny rillataan!"

Johon Tami huutaa olkkarista:
"If you can't stand the heat, stay out of the kitchen."

Eikun jatkaakin vielä:
"Nyt hei vähän kipinää siihen peliin tai se on burn out."
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
John "Doc" Hollidayn sanat kuolinvuoteellaan olivat kuulemma "Damn, this is funny", mutta se on OT, koska tässä ketjussa pitänee keksiä hassunhauskat sanat itse.
Vanha homo Oscar Wilde ei legendan mukaan tykännyt lainkaan sairashuoneensa sisustuksesta, vaan tokaisi että joko tuo tapetti lähtee tai minä lähden. Tapetti jäi.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
John F. Kennedy: "Panssaroitu auto? My ass! Jackie, ei sellaisesta umpiosta voi jengille heiluttaa".

Ayrton Senna: "Ripuli perkele on kohta haalarissa, en pysty mitenkään pidättelemään varikolle saakka".

Jari Isometsä: "Kyllä me voidaan Pirkka mun puolesta laittaa vielä yksi pussillinen, vähän on vielä turhan softi olo".

Teuvo Hakkarainen: "Näin eduskunnan Iranin-matkan kunniaksi käyn nyt vähän laulamassa paikallisille, kun porukkaa tuntuu pukkaavan kovasti mestoille".

Tony Halme: "Mulle riitti. Tähän on tultu. Vaikka oli tatuointi".
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tupac Shakur:
"Vitut mä tänään mitään luotiliivejä tarvitse!"
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jani Toivola kokeilee uraa jääkiekkovalmentajana:
"Nyt hei joka jätkä ottaa oman miehen. Vedelkää niitä niin että laidat ryskyy. Ja yrittäkää saada kaksi yhtä vastaan hyökkäyksiä. Se veskari kyllä imee, kovaa peliä jätkät. Ja muistakaa, länget on sen heikko kohta. Vetäkää vaan suoraan siitä b-pisteen kaarelta. Kyllä se sinne uppoaa. Mies miestä vastaan -tilanteet viedään aina loppuun asti. Painakaa, painakaa jätkät!"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös