Se on ihan totta, että siellä vanhassa fanikulmassa on usein ollut niin kuollut meininki, että henkilökohtaisesti ei ole parin kokeilun jälkeen huvittanut yhtään lähteä mukaan - mikään ei ole niin perseestä kuin seistä fanikatsomossa jossa ei edes huudeta ja lauleta, ja nekin jotka yrittävät eivät oikeasti näy eivätkä kuulu mihinkään. Tuo nurkka tuntuu vielä olevan jonkinlainen akustinen kuollut kulma: siellä saa oikeasti huutaa todella kovaa että jotain kuuluu edes jotenkuten jään toiselle puolelle, samalla kun vieraskatsomossa kymmenkuntakin tyyppiä voi kiljua jotain ja ääni kantautuu ilmeisesti kattorakenteita pitkin kuin jostain megafonista.
MUTTA: nyt kun katsomoa on saatu laajennettua ja meno on ollut kovaa, minä haluaisin itse asiassa antaa todella paljon propseja nimenomaan tuon vanhan nurkkauksen väelle. Tueksi tulleita Kingejä on täälläkin ketjussa usein kiitelty, mutta totuus on, että varsinkin niissä ekoissa playoff-peleissä se oli nimenomaan tuo nurkka jolla oli paljon kovemmat brenot, jotka järjestään aloittivat chantit, täyttivät hiljaisia hetkiä ja niin edelleen.
Olin itse asiassa pannut merkille jo aiemmin kaudella aina kun Kingit kävivät vierailemassa siellä vastapäisessä bilekornerissa, että Kingien läsnäolo innosti aina vanhan faninurkan pitämään paljon normaalia enemmän ääntä. Ne nurkat on vain ikävä kyllä niin kaukana toisistaan, että chantteja ei oikein saanut millään tukemaan toisiaan; edes joku en gång IFK / alltid IFK ei onnistunut kun ääni kulkee niin hitaasti ja tahti meni hetkessä ihan vituiksi. Mutta nyt kun katsomot on yhdessä niin kaikki saavat innostettua toisiaan, ja koko ajan opitaan paremmin miten noi erilliset katsomonosat saa synkronoitua paremmin.
Iso kiitos siis kaikille uskollisille faninurkan kantiksille, te ootte hienoja faneja ja ansaitsette vähintään yhtä paljon kiitosta kuin "uusina" tulleet Kingit siitä miten hyvät brenot on nyt olleet! Mua itseäni tuskin saa sinne nurkkaan koska ärsyttää olla niin huonolla ja näkymättömällä paikalla, mutta jos tosta päätyyn laajennetusta katsomosta tulee pysyvä järjestely (mielellään voisi laajentaa vielä ainakin B3:eenkin), niin tulen varmasti jäämään sinne pysyvästi.