Tunnelma HIFK:n kotiotteluissa ja siihen liittyvät asiat

  • 1 082 105
  • 4 627

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Huikea se duo tänään Brewer Streetillä ennen matsia ja erätauoilla. Kaksi heeboa, akustinen ja sähkökitara, molemmat lauloivat.
Ehdoton kliimaksi oli "Ace Of Spades", jossa akustisen kieli joutui katkeamaan melkoisen rytyytyksen alla. Ei muuta kuin vaihtokeppi
tilalle, ja jatkoa kesken jääneestä kohdasta. Loppuun toteamus "Never give up!". Klassista shittiä, kiitos!
 

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Voisitteko työntää ne pahuksen viidakkorummut hanuriinne tai myydä kärpille tai jollekin muulle heinäkenkäjengille. Meillä ei oo koskaan ollu tarvetta rummuille eikä olis tänäänkään ollut. Häpesin. Noloa.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Voisitteko työntää ne pahuksen viidakkorummut hanuriinne tai myydä kärpille tai jollekin muulle heinäkenkäjengille. Meillä ei oo koskaan ollu tarvetta rummuille eikä olis tänäänkään ollut. Häpesin. Noloa.

Harmi jos sinua nolottaa ja hävettää, ovathan nuo ikäviä tunteita.

Sambaryhmät ja rummutuksen alle hukkuvat chantit ovat itseänikin sylettäneet aina, mutta onhan tuo Kingien tahtirummutus jotain aivan muuta. Jos halutaan, että suurempi posse pysyy tahdissa ja saa äänet kunnolla hyötykäyttöön, on jonkinlainen apuväline melkeinpä välttämätön. Omasta mielestäni Kingien rumpali osaa lukea tilanteita erittäin hyvin eikä koskaan tuo rumpua liikaa esiin. Itseltäni ainakin rumpalillekin täydet propsit ja tervetuloa Nordikselle.
 

Lhutuur

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jari Levonen haista vittu!!
Voisitteko työntää ne pahuksen viidakkorummut hanuriinne tai myydä kärpille tai jollekin muulle heinäkenkäjengille. Meillä ei oo koskaan ollu tarvetta rummuille eikä olis tänäänkään ollut. Häpesin. Noloa.
Täällä taas ei ole tarvetta tuollaisille kommenteille kun ottaa huomioon miten huikea meininki oli tänään. Ison porukan kanssa rumpu on ihan ehdoton tahdin kontrolloimiseksi. Tietysti jos tykkää noin kerran erässä kuuluvasta IFK-huudosta ja täysin kuolleesta tunnelmasta niin mikäs siinä.
 

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
No ei siinä mitään. Vanha voi olla väärässä. Otetaan sitten vielä ne pahvista taiteltavat läpsyttimet ja kaiuttimistahan voisi Ilmalan tyyliin ikäänkuin "possen tahdittamiseksi" tulla valmiiksi huudettuna "i-F-k..."Hallissa oli omasta mielestä (C1) hyvä tunnelma ja ihan turha selittää että siihen tarvitaan jotain sambakeinoja.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suomi on kyllä todellinen mielensä pahoittajien luvattu maa. Hallissa on juuri ollut yksi parhaista tunnelmista vuosiin, niin eiköhän sitä silti löydy ainakin yksi, joka on pahoittanut rytmirummusta mielensä. Rummusta, jota ei oikeasti edes huomaa, ellei siihen väenväkisin kiinnitä huomiota, sen verran matala ja hiljainen sen ääni on.
 

Vecca

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NJD
Itsekin olen ollut aina sitä mieltä, että rummut eivät kuulu lätkäkatsomoon, mutta nyt olen täysin eri mieltä! Toi rummutus on todella hyvällä maulla toteutettu ja se tosiaan auttaa pitämään rytmin kasassa ainakin F3:n asti. Aikaisemmin jengi taputti ja huusi eri aikaan (lähinnä ylä ja alakerta), se on todella noloa :)
 

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
No hyvä. Laitan pitkät kalsarit jalkaan ensi matsiin ja varmuuden vuoksi päähänikin ja yritän elää ajassa...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
No hyvä. Laitan pitkät kalsarit jalkaan ensi matsiin ja varmuuden vuoksi päähänikin ja yritän elää ajassa...

Kyllä sinne voi mennä sortseissakin. Mutta osaava rumpuryhmä tuo juuri sitä osaamista. Olen itsekin ollut rumpuja vastaan, koska ne tuntuivat turhilta. Nyt vain ymmärtää miksi sellainen siellä on.
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Voisitteko työntää ne pahuksen viidakkorummut hanuriinne tai myydä kärpille tai jollekin muulle heinäkenkäjengille. Meillä ei oo koskaan ollu tarvetta rummuille eikä olis tänäänkään ollut. Häpesin. Noloa.
Soitin itse joskus jonkinlaisessa rock-yhtyeessä, ja siitä johdosta olin sitämieltä että rummut katsomossa on sama kuin Jypin auki oleva virveli, räms, räms, on sama kuin rumpu katsomossa, nyt kuitenkin Stadin kingien tomppari, on saanut minut muuttamaan mieleni. Bulilla eteenpäin.
 
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
No hyvä. Laitan pitkät kalsarit jalkaan ensi matsiin ja varmuuden vuoksi päähänikin ja yritän elää ajassa...

Miten olisi jos edes yrittäisit käsittää rumpujen tuomat hyödyt? Tajunnet kyllä kaikkien muiden tapaan että ne ovat massiiviset. Vanhojen starbojenkin täytyy joskus oppia ja omaksua uusia asioita. Tai sitten vaihtoehtoisesti voit vastustaa vain periaatteesta ja heittäytyä heinäkengäksi kuvaamallasi tavalla, valinta on sinun ;)
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Itse asiassa itse kirosin kun näin Jyp remmin rummun ja sanoin, että eikö noita voisi jo kieltää-

Tämän päivän jälkeen olen täysin eri mieltä silloin kun sitä käytetään oikein. Rytmitti todella hyvin ainakin fanipäätyä, se oli todella hyvä lisä.
Rambolle tiedoksi, että Peltorit on keksitty. Olet kyllä täysin kujalla jos havaitse eilisen rummutuksen hyötyjä. Onneksi IFK on alkanut kehittymään monella saralla ja nämä mielensäpahoittajat ovat koko ajan vähevä joukkio.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itsekin olen ollut aina sitä mieltä, että rummut eivät kuulu lätkäkatsomoon, mutta nyt olen täysin eri mieltä! Toi rummutus on todella hyvällä maulla toteutettu ja se tosiaan auttaa pitämään rytmin kasassa ainakin F3:n asti.

Täysin samaa mieltä! Kova rumpujen vastustaja olen ollut minäkin, mutta kun tuo on hyvällä maulla ja osaamisella toteutettu ja rummun soundi on riittävän matala, toimii homma loistavasti! Toki sitten kun ei ole playofftunnelmaa voi tulla ongelmia, enkä halua koskaan kuulla Nordiksella sitä muuten hiljaisessa hallissa kaikuvaa tumtitumia. Ollaan mieluummin hiljaa.

Mutta tänään, kuten puolivälierissäkin, upeaa duunia asianosaisilta! Hieno meininki ja tuo painetaan bulilla -chantti toimii loistavasti!
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Tähän on pakko heittää vahva sama, ettei tuo rumpu häiritsee millään tavalla ja tuo kiukku siitä on kyllä täysin yliampuvaa. Ehdottomasti jatkoon ja näin vanhalle, kun itse olen, niin yleisön kannustus luo sen oikean tunnelman, muuten jäisi matsit paljon vähemmälle. Nyt ei kannata kiukutella turhasta, vaan antaa lisää kaasua ja meteliä siten myös lisää. Minulle se on aivan sama, mistä se lähtee, kunhan ei käydä piereskelemään näin isolla ryhmällä.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Aiemmin olen myös ollut sitä mieltä, että ei rumpuja Nordikselle. Mutta ei ole ollut mitään ongelmaa myöntää että se toimii aivan loistavasti.
Toki on tullut oltua monessa fudismatsissa kuulemassa noita samoja chantteja, joten sitäkin kautta kuulostavat niin luontevilta.

Kuten aiemmissakin viesteissä todettu, että kun rumpua käytetään vaan tahdin ylläpitämiseen, eikä Gene Krupa-osastoon, niin hieno homma!
 

Colin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Painetaan bulilla / painetaan bulilla
Bailataan / bailataan
Me ollaan Stadin kingit / Stadin kingit
IFK / IFK

Tuttu IFK fotbollin puolelta, erittäin toimiva tuollaiseen pitkäkestoiseen chanttailyyn. Kiitos taas FC ja Kingit!

Kolmas menee: Tääl on Stadin kingit / Stadin kingit
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
No ihan samaa mieltä että nyt on hyvä. Minäkin vastustin aluksi niitä rumpuja koska ne oli aina niitä yksitoikkoisesti hakattuja ärsyttäviä bum bum bum ääniä. Ja onhan tuo uusi fanikatsomo ihan hemmetin hyvä parannus! Ja propsit sille rummuttajalle muutenkin. On sekin varmaan jonkinlainen urheilusuoritus takoa sitä koko pelin ajan.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Pakko laulaa samaa laulua kuin melkein kaikki muutkin: En pitänyt ajatuksesta että rumpu paukuttaisi IFK pelissä mutta tulos puhuu puolestaan: Ihan mahtava meno ja itsekin rakastunut tuohon painetaan bulilla-värssyyn.

Ei voi kun rukoilla, että nyt huputetut penkit otetaan kesällä pois ja tosta tulee vakituisesti seisomakatsomo. Olen valmis maksamaan kausarista vähän enemmän jos tunnelma ensi kaudella edes etäisesti muistuttaisi eilistä.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Olin Espooseessa ainakin neljännen finaalin, ja muistaakseni Haber sjungasi biisin K-Espoo paita päällään. Tämä minun kaalista, ne korjaa jotka paremmin muistaa.
Totta turiset. Näin pääsi käymään. Monet kerrat tätä asiaa on myös kaverin kanssa pyöritelty ja paikan päällä myös nähty. Eihän siitä mennytkään kuin muutama hetki niin Samu oli lauteilla juhlimassa meidän mestaruutta.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
En tiedä miksi Haber oli silloin Bluesin paidassa mutta siitä huolimatta vaikuttaa kyllä ihan pesunkestävältä IFK-mieheltä. On ainakin joukkueen edesottamuksista erittäin hyvin perillä. Ei missään nimessä vaikuta miltään julkkisfanilta, joka ilmenee paikalle vain kun paistaa.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä miksi Haber oli silloin Bluesin paidassa mutta siitä huolimatta vaikuttaa kyllä ihan pesunkestävältä IFK-mieheltä. On ainakin joukkueen edesottamuksista erittäin hyvin perillä. Ei missään nimessä vaikuta miltään julkkisfanilta, joka ilmenee paikalle vain kun paistaa.

Haber on ihan hardcore fani. Sanonut joskus nelosen haastattelussa, että silloin kun pystyy, niin käy aina katsomassa IFK:n pelit. Jos ei pääse paikanpäälle, niin seuraa netin kautta tiiviisti tilastoja ja tuloksia.
 

Bromse

Jäsen
Toki jälleen rumpu-caseen palatakseni, kun se tuntuu nousevan yllättävän useasti uudestaan ja uudestaan pintaan, voisin taas toistaa itseäni joskin täällä on jo hyvin pointteja tuotu ylös.

Rummun tehtävä on pitää tahti kohdillaan, ja rummun äänen täytyy olla matala, kuten Kingeillä. Nämä peltikattilat mitä maalaiset on Nordikselle tuoneet, ei liity kannattajakulttuurissa esiintyviin rumpuihin millään tavalla. Siellä rumpuja on muutenkin "hyödynnetty" vain järkyttävän kuuloista ääntä tuottavana objektina.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
En tiedä miksi Haber oli silloin Bluesin paidassa mutta siitä huolimatta vaikuttaa kyllä ihan pesunkestävältä IFK-mieheltä. On ainakin joukkueen edesottamuksista erittäin hyvin perillä. Ei missään nimessä vaikuta miltään julkkisfanilta, joka ilmenee paikalle vain kun paistaa.
On varmasti pesunkestäviä meidän miehiä. En epäile hetkeäkään. Samu on ollut aikoinaan Turussa megamatkoillakin messissä. Silloin ei ollut vielä bändi breikannut kunnolla läpi, paitsi Suomessa. Kaveri halus olla korea ehkä myös Espoon suuntaan, mistä näistä tietää.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Painetaan bulilla on kyllä huikea, jopa huikein huuto mitä hetkeen on nordiksella ollut. Mitä pidemmälle huuto jatkuu sen paremmin muu yleisö syttyy tunnelmaan. Maanantaina voisi faniryhmä yrittää levittää Bulilla huutoa laajemmalle ja ottaa muuta yleisöä myös mukaan. Veikkaan että aika monen tekisi mieli huudella tuota huutoa mikäli vierustoveri vain saisi Sebagon takissa edes ääntä suustaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös