Tuskinpa olet Haukka minua vanhempi tai sitten olet jo eläkeiässä, mutta itse kirjoitin jostain junnun kirjoituksesta, sinusta en tiedä mitään ja se siitä. En ole myöskään puhunut provoista sanallakaan, mutta huomaan joitakin harmittavan se, etteivät narrit pelaa SM-liigaa. Kuten sanoin, itseäni ei kiinnosta naapurin pelailut ja se ei juurikaan johdu Jokereista joukkueena vaan olen täysin Venäjä vastainen, koska en pysty hyväksymään heidän ideologiaansa, siksi en myöskään käy katsomassa koskaan yhtään KHL-peliä, en siis myöskään mene, vaikka monesti on kutsuttu, katsomaan Jokereiden pelejä, en myöskään lue niitä juttuja. Tämä ei liene mikään rikos ja nyt pelataan eri sarjoissa ja piste, silti ei kannata kenenkään vastailla jonkun narri-fanin tyhjänpäiväisiin kirjoituksiin, olivat he sitten teinejä ja 40-v nuoria miehen alkuja.
Rauhaa vain kaikille omissa sarjoissaan, täällä keskitytään HIFK:n pelaamiseen ja tunnelmiin otteluissa, eilen oli ihan kiva fiilis, vaikka peli oli syvältä, mikä huolestuttaa.