Noista auton omista tunkeista, itse en ikinä ala veivaamaan sellaisella autoa ylös, jos ei ole aivan pakko. Lopunalun vehkeitä. Lisäksi, nykyisessä autossa ei edes ole tunkkia. Johtuen siitä että on paikkaussarja. Autojen omia tunkkeja, ei ole tarkoitettu jatkuvaan käyttöön, vaan yksittäisiin satunnaisiin nostoihin. Jos sinulta hajoaa rengas kerran, et kuitenkaan nosta autoa kuin yhdestä kohdasta, yhden kerran. Mutta jos vaihdat renkaat, nostat sen neljä kertaa ainakin. Ainakin kaheksan kertaa vuodessa... Tulee rimpulalle tunkille melkomonta nostoa. Hallitunkit ovat erikseen, loistavia kapistuksia. Ja jos vielä on mahdollista tukivarresta autoa nostaa, niin ne tulevat ruostevauriot vähenee huomattavasti.
Ja itse aiheeseen, ei ole vielä vaihtunut kumpaakaan autoon renkaat. Vaimon autoon ne voisi pikkuhiljaa, vaikka ensviikolla vaihtaa kun loma on. Mutta tuohon omaan kulkineeseen joskus ehkä toukokuun alussa, kun varmistuu että ei tarvitse enään lappiin lähteä/muualle missä sen huonon talvikelin mahdollisuus on vielä huomattava.