Mulla sama kutina. Toki olo ei ole levollinen, vaan mahtavan jännittynyt. Tässä iässä ei enää ihan mahdottoman moni asia arjessa jännitä, joten mukavaa vaihtelua. Tulta munille!kaikesta huolimatta jotenkin on tästä tulevasta kaudesta oudon levollinen ja hyvä kutina.
Tulta munille!
Sehän on juuri näin. Eipähän ole tylsää. Nyt etenkin tarvitaan kannustusta. Tulta munille!On kyllä hienoa, että panosta on jo syyskuussa. Kihelmöi, huikeeta mennä taas hallille! Tulta munille!
En toisaalta tiedä onko se kovinkaan hyvä tai mairitteleva juttu Kärppien kannalta, että on jo "suurten panosten" otteluita syyskuun ekoilla kierroksilla, sen suhteen, että pelataanko taas niin huonosti ja hampaattomasti, että päävalmentajan potkut ovat taas askeleen lähempänä vai saako vielä (toistaiseksi) jatkaa työssään...mieluiten ei sentään tällaisten panosten otteluita tarvitsisi ihan jo syyskuussa pelata. Ne kevään kovan panoksen pelit kuulostavat paljon paremmalta ja runkosarjassa dominointi, mitä Kärpiltäkin on parhaillaan nähty. Nyt pelataan "hiukan" eri panoksilla nyky-Kärppien osalta.On kyllä hienoa, että panosta on jo syyskuussa. Kihelmöi, huikeeta mennä taas hallille! Tulta munille!
Uliuli! :) Hallille kannustamaan ja tulta munille!En toisaalta tiedä onko se kovinkaan hyvä tai mairitteleva juttu Kärppien kannalta, että on jo "suurten panosten" otteluita syyskuun ekoilla kierroksilla, sen suhteen, että pelataanko taas niin huonosti ja hampaattomasti, että päävalmentajan potkut ovat taas askeleen lähempänä vai saako vielä (toistaiseksi) jatkaa työssään...mieluiten ei sentään tällaisten panosten otteluita tarvitsisi ihan jo syyskuussa pelata. Ne kevään kovan panoksen pelit kuulostavat paljon paremmalta ja runkosarjassa dominointi, mitä Kärpiltäkin on parhaillaan nähty. Nyt pelataan "hiukan" eri panoksilla nyky-Kärppien osalta.
Toiset tykkää kun joukkue taistelee mestaruudesta ja toiset siitä että alkukaudesta jännitetään seisooko vai ei. Itse tykkään jännittää kevään peleissä.Uliuli! :) Hallille kannustamaan ja tulta munille!
Ai jaa. Luuletko, etten tykkää kevään peleistä? Luuletko, etten ole ollut kannustamassa myös silloin? Minusta on mukava mennä hallille tänään. Minusta on mukava, että pelissä on panosta. Se on urheilua. Minä tykkään urheilusta, eikä urheilua ole ilman moninaisia tunteita, tappioita ja voittoja. Minä tykkään koko paketista. En tykkää pelkistä rusinoista. Pullassa ne maistuvat kyllä. Tulta munille!Toiset tykkää kun joukkue taistelee mestaruudesta ja toiset siitä että alkukaudesta jännitetään seisooko vai ei. Itse tykkään jännittää kevään peleissä.
Harvoin niitä kevään pelejä pääsee jännittään jos syksyllä pitää jännittää tämmöisistä asioista.Ai jaa. Luuletko, etten tykkää kevään peleistä? Luuletko, etten ole ollut kannustamassa myös silloin?
Itse olen Kärppien edesottamuksia seurannut kaudesta 80-81 lähtien välillä innokkaammin ja nykyään suhteellisen innottomana. Pakko tunnustaa, että näillä kilometreillä jännittää paljon enemmän, että seisooko vai ei.Toiset tykkää kun joukkue taistelee mestaruudesta ja toiset siitä että alkukaudesta jännitetään seisooko vai ei. Itse tykkään jännittää kevään peleissä.
Tähän jumittui ajatus ja aloin miettimään, että montako Kärppä-peliä olen jättänyt katsomatta vaikka viimeisen kymmenen vuoden aikana? Vähissä on ne kerrat. Sinnikkäästi joko hallille tai useimmiten ruudun välityksellä tai hätätilanteessa vaikka luurilla. Ihan sama, että pelataanko huonosti tai hyvin. Matsi on nähtävä.Jos sitä tännään kattois kauden ensimmäisen pelin. Jotenkin sitä on keksinyt aina jotain muuta tekemistä, kun Kärpät on pelannut.
Nyt Kärpät tulta munille ja näyttäkää, että jatkossakin jaksaa kattoa pelejä!
Jokavuotinen läpsytinkiukuttelu korkattu 23.9.2023. Hienoa työtä!Kunnon läpsytinhelvetti tänään...