Tulta munille – kannustusta Kärpille!

  • 172 588
  • 1 068

Aleesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat K-Espoo
Kymmenen tuntia ja taas mennään. Taas sitä ollaan innoissaan kuin pikkutyttö vaikka viime kausi mahalasku olikin, kaikesta huolimatta jotenkin on tästä tulevasta kaudesta oudon levollinen ja hyvä kutina.

Tulta munille!
 

LarZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun pisteautomaatit
Kohta mennään! En laita ennustuksia enkä kirjoita ennustusketjuun koska tämä on lähinnä toive. Toivon että Kärpät saa pelattua yleisön takaisin taakseen. Kaikkea onkin saanut sietää keväästä 2019 lähtien. Toivon pitkää ja menestyksekästä kautta ja terveyttä pelaajille. Nyt on hyvä sauma iskeä, kukaan ei odota Kärpiltä tällä hetkellä mitään.

Pöytä on katettu, saa suorittaa Kärpät!

Tulta munille!
 

19465

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Mika Pyörälä, Ville Mäntymaa
Tänään taas Raksilaan katsomaan, kun pelataan pisteistä! Ei tässä meinaa saada mitään aikaiseksi, odotus on liian iso.

Kaikki Raksilaan, tästä lähtee meidän uusi tarina ja viime kauden superfarssi on vain huono muisto!

Tulta munille Pohjoisen ylpeys, Oulun Kärpät!
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
kaikesta huolimatta jotenkin on tästä tulevasta kaudesta oudon levollinen ja hyvä kutina.

Tulta munille!
Mulla sama kutina. Toki olo ei ole levollinen, vaan mahtavan jännittynyt. Tässä iässä ei enää ihan mahdottoman moni asia arjessa jännitä, joten mukavaa vaihtelua. Tulta munille!
 

iSOjaakoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Bayern München
Pitkään siinä meni viime kauden taapertamisen ja kevään nöyryytyksen jälkeen mutta juuri sopivasti tässä taas kipinä ja into kauden alkuun heräs! Kajareista routasydän täysille huutamaan että saa tunnelmaa vielä itelle kattoon ja eiku hallille! Tästä tulee hyvä kausi!
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
On kyllä hienoa, että panosta on jo syyskuussa. Kihelmöi, huikeeta mennä taas hallille! Tulta munille!
Sehän on juuri näin. Eipähän ole tylsää. Nyt etenkin tarvitaan kannustusta. Tulta munille!
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
On kyllä hienoa, että panosta on jo syyskuussa. Kihelmöi, huikeeta mennä taas hallille! Tulta munille!
En toisaalta tiedä onko se kovinkaan hyvä tai mairitteleva juttu Kärppien kannalta, että on jo "suurten panosten" otteluita syyskuun ekoilla kierroksilla, sen suhteen, että pelataanko taas niin huonosti ja hampaattomasti, että päävalmentajan potkut ovat taas askeleen lähempänä vai saako vielä (toistaiseksi) jatkaa työssään...mieluiten ei sentään tällaisten panosten otteluita tarvitsisi ihan jo syyskuussa pelata. Ne kevään kovan panoksen pelit kuulostavat paljon paremmalta ja runkosarjassa dominointi, mitä Kärpiltäkin on parhaillaan nähty. Nyt pelataan "hiukan" eri panoksilla nyky-Kärppien osalta.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En toisaalta tiedä onko se kovinkaan hyvä tai mairitteleva juttu Kärppien kannalta, että on jo "suurten panosten" otteluita syyskuun ekoilla kierroksilla, sen suhteen, että pelataanko taas niin huonosti ja hampaattomasti, että päävalmentajan potkut ovat taas askeleen lähempänä vai saako vielä (toistaiseksi) jatkaa työssään...mieluiten ei sentään tällaisten panosten otteluita tarvitsisi ihan jo syyskuussa pelata. Ne kevään kovan panoksen pelit kuulostavat paljon paremmalta ja runkosarjassa dominointi, mitä Kärpiltäkin on parhaillaan nähty. Nyt pelataan "hiukan" eri panoksilla nyky-Kärppien osalta.
Uliuli! :) Hallille kannustamaan ja tulta munille!
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toiset tykkää kun joukkue taistelee mestaruudesta ja toiset siitä että alkukaudesta jännitetään seisooko vai ei. Itse tykkään jännittää kevään peleissä.
Ai jaa. Luuletko, etten tykkää kevään peleistä? Luuletko, etten ole ollut kannustamassa myös silloin? Minusta on mukava mennä hallille tänään. Minusta on mukava, että pelissä on panosta. Se on urheilua. Minä tykkään urheilusta, eikä urheilua ole ilman moninaisia tunteita, tappioita ja voittoja. Minä tykkään koko paketista. En tykkää pelkistä rusinoista. Pullassa ne maistuvat kyllä. Tulta munille!
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Ai jaa. Luuletko, etten tykkää kevään peleistä? Luuletko, etten ole ollut kannustamassa myös silloin?
Harvoin niitä kevään pelejä pääsee jännittään jos syksyllä pitää jännittää tämmöisistä asioista.
 

Mandrake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Bayern München
Toiset tykkää kun joukkue taistelee mestaruudesta ja toiset siitä että alkukaudesta jännitetään seisooko vai ei. Itse tykkään jännittää kevään peleissä.
Itse olen Kärppien edesottamuksia seurannut kaudesta 80-81 lähtien välillä innokkaammin ja nykyään suhteellisen innottomana. Pakko tunnustaa, että näillä kilometreillä jännittää paljon enemmän, että seisooko vai ei.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos sitä tännään kattois kauden ensimmäisen pelin. Jotenkin sitä on keksinyt aina jotain muuta tekemistä, kun Kärpät on pelannut.

Nyt Kärpät tulta munille ja näyttäkää, että jatkossakin jaksaa kattoa pelejä!
Tähän jumittui ajatus ja aloin miettimään, että montako Kärppä-peliä olen jättänyt katsomatta vaikka viimeisen kymmenen vuoden aikana? Vähissä on ne kerrat. Sinnikkäästi joko hallille tai useimmiten ruudun välityksellä tai hätätilanteessa vaikka luurilla. Ihan sama, että pelataanko huonosti tai hyvin. Matsi on nähtävä.

Alkais jo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös