Mainos

Tulta munille – kannustusta Kärpille!

• 189 918
  • 1 159

Soutukorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Odottava tunnelma on lauennut. Luulen joukkueenkin tietävän tilanteen. Näillä mennään tämä kausi. Vedetäänkö läskiksi ja osoitetaan mieltä löysäilemällä vai kaivetaanko työhousut ja ammattiylpeys esille? Parannus se on pienikin parannus. Tuskin kovin korkealle riittää, mutta uskon otteiden paranevan uuden pakin ja ennenkaikkea Teemu Turusen paluun myötä. Siinä on taistelija kuka näyttää eteen.

OsmoK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Manchester United
Huomenna hallille, ja optimistisempana mitä pitkään aikaan!
Täytyy kysyä, mistä moinen optimismi kumpuaa? Okei, Turunen tekee paluun ja samalla 1YV-kentällinen tulee voittamaan Kärpille varmasti useampia pisteitä.

Mutta sitten päästään itse peliin, joka on ollut täysin luokatonta koko kauden. Se ei anna mahdollisuuksia kuin yksittäisten pelien voittamiseen. Eikä _minkäänlaista _ parannusta ole nähty koko kauden aikana. Optimistisempana ei todellakaan. Oma odotukset ovat täysin nollissa. Mutta kyllä peli silti tulee tv:stä katsottua.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mikäli tahti alkaisi vakiintumaan edes siihen voitto-häviö linjaan niin pakko olla tyytyväinen vs. tämän kauden esityksiin. Onhan Kärpät ollu paska koko ekan kausipuolikkaa jopa niin heikko, että oikeasti shokeeraa siinä missä Saipa on ollut shokeraavan hyvä. Odotan, että näiden joukkueiden kurssi alkaisi hiljalleen normalisoitua ja keskikasti lähennyttäisiin.

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Perkele ei tässä auta enää masentua, vaan luottaa että nyt ollaan nähty kauden synkin ajanjakso.
Harjotuspeleissä nähtiin mihin tämä Kärppälauma pystyy ja luotan että siihen pystytään edelleen.

Turunen palaa kokoonpanoon tekemään tuhoja ja hankkimaan ylivoimaa johon saatiin pitkästä aikaa parikin puolustajaa kuka sitä pystyy pyörittämään, sekä samalla muun puolustuksen kuormaa pystytään keventämään.

Mäntymaa ja kumppanit jatkaa loppukauden ja nyt on perkele aika näyttää, että miten se kuuluisa ohjauspeli (avauspeli) laitetaan kuntoon.

Top6 hyökkääjistö tulee olemaan meillä hyvässä tikissä ja bottom6:sta pitää saada raikkautta ja fyysisyyttä irti joka ikisessä vaihdossa.
Torstaina sellanen pyörremyrsky Raksilassa päälle mitä ei montaa kertaa vuodessa nähdä ja joka ikinen mies ja nainen sinne kannustamaan!

Tulta munille!!!

Huomenna hallille. Toivoa on vielä. Tyhmää ehkä, että sitä uskoo "nyt se tapahtuu se muutos", koskaan ei tiedä. Nyt vaan uskoa. Kannattajakatsomo luultavasti laittaa huomenna ihan parastaan. Sitäkin innolla seuraamaan. Etteenpäin nyt Kärpät!

Huomenna hallille, ja optimistisempana mitä pitkään aikaan!
Mahtava, että äijillä on sydäntä! Tykkään! Tulta munille!

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Enpä ollut tullut aiemmin ajatelleeksi, että tämä ketju on perustettu maaliskuussa 2018, eli keväänä, jolloin Kärpät voitti runkosarjan ja mestaruuden. Jopa tuollaisena vuonna Kärppien osion yleisilme on ollut sen verran negatiivinen, että olen kokenut tarpeen erilliselle kannustusketjulle. Tämä huomio antoi minulle hieman perspektiiviä vallitsevaan Kärppien osion keskusteluun.

Olen iloinen, että meillä on tällainen ketju, jossa voi myös näinä vaikeina aikoina antautua rohkeasti kannustamaan suosikkijoukkuettaan, Oulun Kärppiä. Tulta munille!

Overdoze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Turunen ja Björk tuo nyt sitä muutosta henkiselle puolelle aikaan mitä valmennustiimi ei ole osannut ja uskaltanut koostumuksiin ja pelitapaan itse tehdä. Varmasti joukkue haluaa uuden alun ja kyllä tämä siltä vähän tuntuu tänne katsomoonkin.

Mutta jos tämäkin viikko menee perseelleen niin sitten on Mylin ja hallituksen toimittava. Täytyy joku valo tunnelin päässä nyt alkaa sentään näkyä.

Leevander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät,Leijonat
Syvissä vesissä uidaan.On itsellä valinta edessä, käännänkö selän vai tuenko raivoisammin. Me täällä Jatkoaika yhteisössä olemme olleet vihaisia ja antaneet palautetta, samoin fanit kulmassa.Olemme suolanneet koko organisaation ja kritiikki aiheellista. Nyt kuitenkin päätös tehty että näillä mennään.Mitä voin tehdä...täytynee ajatella myös niitä ihmisiä siellä väreissä.Pelaajat, huoltajat,taustat,valmentajat... nyt jos koskaan he tarvitsevat meitä.Lopetan turhanpäiväisen viisastelu vittuilun ja mestaruuspytyistä haaveilemisen.Unohdan omat pettymykseni ja heitän sen ainoan hiekanjyvän jonka voin...kannustan. Otteluseurannassa kuitenkin jäävän itselleni oikeuden kärkeviin tunnekuohumielipiteisiin.

Viimeksi muokattu:

19465

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Aimo Ruiskoff
Huomenna taas Raksilaan. Istun omalla paikallani katsomassa joukkuetta, ihan sama kuka on penkin takana tai kentällä. Minulle riittää että siellä pelaa Oulun Kärpät.

Onnistuneen ja huomiota herättäneen protestin jälkeen uskon myös kannattajakulmauksen pitävän kovaa mekkalaa!

Huomenna kääntyy kurssi, tulta munille!

Zeta78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Täytyy kysyä, mistä moinen optimismi kumpuaa? Okei, Turunen tekee paluun ja samalla 1YV-kentällinen tulee voittamaan Kärpille varmasti useampia pisteitä.

Mutta sitten päästään itse peliin, joka on ollut täysin luokatonta koko kauden. Se ei anna mahdollisuuksia kuin yksittäisten pelien voittamiseen. Eikä _minkäänlaista _ parannusta ole nähty koko kauden aikana. Optimistisempana ei todellakaan. Oma odotukset ovat täysin nollissa. Mutta kyllä peli silti tulee tv:stä katsottua.
Kyllä se Turusen paluu ja uudet pakkihankinnat antaa ainakin minulle uskoa että jospa täältä kuitenkin tultaisiin vielä.
Luulen myös että koko joukkue voi saada tästä niin paljon buustia että suunta saattaa kääntyä aika selkeästikin jos vain yhtään sattuisi tähdet kohdilleen muutaman seuraavan pelin aikana.

Ei se vielä toki poista sitä varsinaista isoa ongelmaa että pelisysteemi ei toimi. Mutta eihän se toiminut alkuvuodestakaan ja voittoja tuli silti. Ja jospa siihen sitten pikkuhiljaa löydettäisiin parannusta kun puolustus vahvistuu ja kaikki terveinä taas.
Ei sen Havun annettaisi tuossa hommassa enää jatkaa ellei koko valmennustiimi, joukkue ja Myllykoski kaikki uskoisi suunnitelmaan miten tuo korjataan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy