Enkä minä. Niin kauan kuin on pelejä, niin kauan on toivoa.Mutta minä en luovuta ennen kuin viimeinen sammuttaa valot.
Näin on. Ajatelkaa, jos kaiken tämän jälkeen Kärpät nostelisivat vielä kannua tänä keväänä..Enkä minä. Niin kauan kuin on pelejä, niin kauan on toivoa.
Olisi jo sellainen ihme, että liittyisin kirkkoon välittömästi.Näin on. Ajatelkaa, jos kaiken tämän jälkeen Kärpät nostelisivat vielä kannua tänä keväänä..
Minä voin vastavetoisesti erota kirkosta, jotta balanssi säilyy.Olisi jo sellainen ihme, että liittyisin kirkkoon välittömästi.
Joukkueessa on kyllä tarvittavat palaset siihen. Nyt pitäisi vaan saada palaset kohdilleen. Harmi vain, että palapelin kasaaja vaikuttaa olevan sekaisin.Näin on. Ajatelkaa, jos kaiken tämän jälkeen Kärpät nostelisivat vielä kannua tänä keväänä..
Vähän pahaltahan tämä kyllä tosiaan näyttää.Joukkueessa on kyllä tarvittavat palaset siihen. Nyt pitäisi vaan saada palaset kohdilleen. Harmi vain, että palapelin kasaaja vaikuttaa olevan sekaisin.
Vähän luulen, ettei tuo joukkue tästä pakkotilanteesta huolimatta saa kaivettua sitä pleijarimoodia runkosarjassa. (Sääli)Pleijareissa sitten, jos sielläkään.Vähän pahaltahan tämä kyllä tosiaan näyttää.
Mutta saapahan jo runkosarjassa pudotuspelitunnelmaa, nyt ei vain kerta kaikkiaan ole muuta mahdollisuutta kuin pistää Ilves nurin!
Mitähän tuon minisarjan IFKta vastaan olisi pitänyt olla, jos ei ennakkotunnelmaa pudotuspeleistä?Mutta saapahan jo runkosarjassa pudotuspelitunnelmaa, nyt ei vain kerta kaikkiaan ole muuta mahdollisuutta kuin pistää Ilves nurin!
Päin helvettiähän se meni.Mitähän tuon minisarjan IFKta vastaan olisi pitänyt olla, jos ei ennakkotunnelmaa pudotuspeleistä?
Tai Stadille varmaan olikin.
Tai kuten säälikierroksella: 0-2 ja lomille.Päin helvettiähän se meni.
Mutta sen voi ottaa vähän kuin 0-2 paras seitsemästä sarjassa, veitsi on kurkulla mutta vielä ei luovuteta.
Vittu nää oot kova kannustamaan! Tämä on tulta munille -ketju, mikäli et sattunut huomaamaan. Kaikki muut ketjut on varattu tuolle esittämällesi ruikutukselle. Tänne se ei sovi, prkl! Tulta munille!Tai kuten säälikierroksella: 0-2 ja lomille.
Siltä nämä pari viikonloppua ovat näyttäneet, vaikka Kuopiosta 20min suorituksella 2p tulikin.
Kiitos palautteestasi. Jätän sen kuitenkin huomioimatta, ja vastaan tänne kirjoitettuihin viesteihin jatkossakin.Vittu nää oot kova kannustamaan! Tämä on tulta munille -ketju, mikäli et sattunut huomaamaan. Kaikki muut ketjut on varattu tuolle esittämällesi ruikutukselle. Tänne se ei sovi, prkl! Tulta munille!
Juuri näin. Sinä haluat kannustaa alamäet noin, luottaa ja uskoa. Minun fanittaminen alamäessä on erilaista, negan viljelyä ja toivoa muutokseen, joka voisi johtaa siihen ylämäkeen. Tässä vaiheessa en usko enää taikasauvan heilautukseen.Ei ole sprinttiä tämä kannattajatouhu, vaan maratonia. Joskus se kaikki kärsitty paska vielä muuttuu paremmaksi ja sitten se vasta hyvältä tuntuukin, kun on ollut mukana myös siellä alamäessä.
Keskiviikkona saatana mennään taas ja laitetaan kusiviiksille luu kurkkuun. Tai sitten ei, mutta ainakin tässä vaiheessa toivoa vielä on.
Paikalla olen tottakai ja nahkahanskat kädessä. Tukena ollaan viimeiseen asti. Luovuttajat luovuttavat, taistelijat taistelevat. Tulta munille!Huomenna on luvallinen Ilvesjahti meille kaikille. Lähtekää messiin?
Näinpä, jos Kärpät olisi tämän kevään stevenbradbury, niin mestaruus tulisi. Tällä palstalla varmasti muistetaan hyvin tuo kaukalopikaluistelijan tapaus, mutta tässä tiivistelmä Wikipediasta:Onhan tässä kaikenlainen mahdollista. Jos pudotuspelivastustajaan iskee vaikka paskatauti, niin voidaan yks kaks olla vaikka mitalipeleissä.
Näinpä, jos Kärpät olisi tämän kevään stevenbradbury, niin mestaruus tulisi. Tällä palstalla varmasti muistetaan hyvin tuo kaukalopikaluistelijan tapaus, mutta tässä tiivistelmä Wikipediasta:
Bradbury muistetaan ehkäpä parhaiten olympiavoitostaan tuhannen metrin matkalla Salt Lake Cityn kisoissa 2002. Hän selviytyi alkukarsinnasta jatkoon Marc Gagnonin hylkäyksen ansiosta. Välierässään Bradbury oli viimeisenä kunnes kolme edellä olevaa luistelijaa kolaroivat ja kaatuivat, jolloin Bradbury kakkossijallaan varmisti paikan loppukilpailussa. Itse finaalissa Bradbury oli vielä viimeisessä kaarteessa joukon viimeisenä, mutta kaikki hänen edellään olleet neljä muuta luistelijaa kaatuivat ja Bradbury voitti.
Tässä kooste kaikista kolmesta luistelusta:
Aina ei tarvitse mestariksi tullakseen niin sanotusti olla moodissa tulta munille, vaan hönkäys vähän sinnepäin saattaa riittää.
Mahtavaa! Niin minäkin! Viimeiseen asti, ylpeänä ja innokkaana, omia ei jätetä.Huomenna olen paikalla. Päädyssä.
Nyt jos koskaan voidaan ottaa mallia SaiPan kannattajista. Omia ei jätetä koskaan.
Negaa saa antaa ja pitääkin antaa mutta posiakin kiitos.
Kaikkee paskaa ja kuraa mutta kohti aurinkoa mennään. Lähtekää messiin.
Huomenna on luvallinen Ilvesjahti meille kaikille. Lähtekää messiin?