Olethan tänään hakemassa toista kiinnitystä? Sinua tarvitaan!Kohta lähdetään hakemaan ensimmäinen kiinnitys. Tulta munille!
Olethan tänään hakemassa toista kiinnitystä? Sinua tarvitaan!
Onpa kyllä mellevän mukava olo näin pudotuspelipäivänä. Kyllähän tällaista urheilujuhlaa on koronan kurittama Suomi, Oulu ja meikäläinenkin kaivannut. Iso peli, isot panokset. Halli täyttyy taistelun kovetessa. Minä uskon. Pohjoinen. Tulta munille!
Höh! No, onpahan enemmän jännitettävää, kun tulos ei ole ennalta selvä.Valitettavasti täällä etelässä.
Mulla sama. Tulta munille!Luottoa löytyy joukkueeseen. Tulta munille!
Mä komppaan, en viimeksi kommentoinu tulosveikkausketjussa mitään enkä kommentoi tänäänkään.Valitettavasti täällä etelässä.
Luottoa löytyy joukkueeseen. Tulta munille!
Hienoo, itekki jännän äärellä että tekusta vai paikanpäällä.Tänään ekaa kertaa hallille yli kahteen vuoteen. Laittakaahan rähinä päälle.
HAKKAA PÄÄLLE POHJOSEN POKA!!!
Oon aika varma että Huml ja Donskoi ei tee maaleja tänään.Ei hätää, tänään voitetaan. Vaimo lähtee mukaan hallille 8 vuoden tauon jälkeen. Viimeksi keväällä 2014 oltiin paikanpäällä yhdessä, game1 finaalissa. Silloin maalit teki Huml ja Donskoi, 2-1 päättyi. Niin tänäänkin.
Niin minäkin, mutta tulos, se ratkaisee.Oon aika varma että Huml ja Donskoi ei tee maaleja tänään.
Tänään ryöstö number two. Olethan paikalla, olethan?Kohta lähdetään hakemaan ensimmäinen kiinnitys. Tulta munille!
Tämän voi kääntää myös siten, että JOS Ilves pystyy voittamaan henkiset mörkönsä, ja kaatamaan tänään Kärpät, saattaa se olla sille ratkaiseva askel jopa mestaruuteen asti. Nyt mitataan Ipan todellinen kantti Nokia-kattilan hurmoksessa.Ensimmäinen kerta tässä sarjassa, kun en nää Ilveksen voitolle minkäänlaista mahdollisuutta. No joo, värilaisein tietysti, kai Ilveksellä jonkunlainen, sanotaan 40% mahdollisuus on voittaa. Kuitenkin, se tapa, miten eilinen ottelu päättyi oli liian rankka Ilvekselle, sanon minä. 22 (?) sek ennen summeria ollaan jo voitossa kiinni, ja sitten joku Lasi-Leskinen ohjaa maalin edestä sisään. Jatkoerässä ylivoima Kärpille ja kukas muukaan kun Juhamatti Aaltonen on juonimassa ratkaisumaalia.
Tämäkin on mahdollista. Mielummin kuitenkin luotan Kärppien kykyyn lyödä Ilves tänään, ja sarjan ollessa 3-2, kun siirrytään Raksilaan Game 6 varten, en usko enää Ilveksen nousevan. Mulla on nyt helvetin hyvä fiilis tästä meidän keväästä. Kiitos Marjamäki!Tämän voi kääntää myös siten, että JOS Ilves pystyy voittamaan henkiset mörkönsä, ja kaatamaan tänään Kärpät, saattaa se olla sille ratkaiseva askel jopa mestaruuteen asti. Nyt mitataan Ipan todellinen kantti Nokia-kattilan hurmoksessa.
Tuota tilastoa vääristää se, että Ilves oli johtoasemassa lähes koko pelin. Heidän pyrkimyksenään oli puolustaa johtoaan, ei erityisesti kasvattaa sitä. En tiedä, oliko tuo valinta tarkoituksellinen taktinen muutos vai seurausta tilanteen tuomasta psykologisesta vaikutuksesta. Yhtäkaikki, jatkoerässä Ilves haki hanakammin maalia ja niin se pyrkii tekemään tänäänkin ainakin siihen asti, kunnes pääsee johtoon.Etteikö tämä jo riittäisi, mutta taas värilasein katsottuna Ilves ei saanut kiekkoa oikeastaan ollenkaan eilisessä ottelussa. Kaksi salamamaalia, thats' it. Tämänkin maaliodottaman mukaan Kärpät ansaitsi voittonsa selvästi.