Metsästäjä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JVDT
Olen sanaton...Tänään vastakkain Lukko, jonka maalivahdit imevät joka kudin ja Tepsi, joka tekee kaikkensa, jotta ei tekisi maalia Lukon verkkoon. Tästä on tulossa kaikkien aikojen ottelu. Lukko - TPS 1-2
Olen sanaton...Tänään vastakkain Lukko, jonka maalivahdit imevät joka kudin ja Tepsi, joka tekee kaikkensa, jotta ei tekisi maalia Lukon verkkoon. Tästä on tulossa kaikkien aikojen ottelu. Lukko - TPS 1-2
Olen sanaton...
Vain yhden.No, imikö Gibi joka vedon?
Kyllä tässäkin pelissä vastustajalla oli parempi maalivahti.No, imikö Gibi joka vedon?
Jyp-Lukko -pelin tuloshan oli ihan selvä, mutta ifk ei halunnut Ouluun.5–4 ja. Se riittää seiskaksi, koska IFK voittaa KalPan 5-2.
Mulla ainakin. En kuitenkaan tappion pelossa tällä kertaa pelannut vaan ihan viime aikaisten esitysten. Eli laitoin tasurin sekä JYPin voiton ja/rl mukaan lukien. Täydellinen osuma, koska nythän molemmat osuivat.Kuinka monella on muuten tapana laittaa näitä vitutuksen minimointivetoja Lukkoa vastaan? Silloin tällöin itse pistän jotain pieniä summia vastustajan voitolle. Järkeilee sen sitten niin, että parit harmitusoluet saa voittorahoilla.
Veikataan kuitenkin 2-5 täällä, mutta veikkauksen tilillä oli eri meininki.