Tulosveikkaus päivän otteluille

  • 353 199
  • 5 274

Lugos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kuinka monella on muuten tapana laittaa näitä vitutuksen minimointivetoja Lukkoa vastaan? Silloin tällöin itse pistän jotain pieniä summia vastustajan voitolle. Järkeilee sen sitten niin, että parit harmitusoluet saa voittorahoilla.

Veikataan kuitenkin 2-5 täällä, mutta veikkauksen tilillä oli eri meininki.
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kuinka monella on muuten tapana laittaa näitä vitutuksen minimointivetoja Lukkoa vastaan? Silloin tällöin itse pistän jotain pieniä summia vastustajan voitolle. Järkeilee sen sitten niin, että parit harmitusoluet saa voittorahoilla.

Veikataan kuitenkin 2-5 täällä, mutta veikkauksen tilillä oli eri meininki.
Mulla ainakin. En kuitenkaan tappion pelossa tällä kertaa pelannut vaan ihan viime aikaisten esitysten. Eli laitoin tasurin sekä JYPin voiton ja/rl mukaan lukien. Täydellinen osuma, koska nythän molemmat osuivat.

Live-vedossa vielä hiukan varmistelin vetojani 2-0 -tilanteessa eli pelasin tuolloin Lukon voittoa, jonka toteutuessa olisin jäänyt hiukan plussalle. Hyvä kuitenkin näin, koska ei tuo Lukon voitto olisi sarjasijoitusta parantanut.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pudotuspelien selvästi paskimmat kassarit vastakkain, joten eiköhän tänään nähdä sellainen 4-3 Lukolle.
Onko minulta mennyt pudotuspelien alku ohi vai millä näytöillä olet valinnut jo paskimmat kassarit tämän kauden pudotuspeleistä? Nyt ne miesten pelit alkaa ja veskareillekin uusi elämä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös