Tulisiko Suomen hyökätä Uuteen-Seelantiin?

  • 28 471
  • 215

Tulisiko Suomen hyökätä Uuteen-Seelantiin?


  • Äänestäjiä
    315
  • Poll closed .
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Pitää hyökätä.

Taktiikkaa pitää harkita tarkkaan. Itse olen viivelähtöjen kannalla. Kerrotaan julkisesti hyökkäävämme nyt, mutta soudetaan paikan päälle vasta 2028.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Oletkos varma tästä asiasta? Ettet vaan sekoita Uutta-Seelantia Uuten-Guineaan?

Kyllä se tosiaan Australian perustuslaissa seisoo. Löytyy vaikka täältä kohdasta kuusi, jossa luetellaan Australian Commonwealth:n jäsenet. Syy siihen on käsittääkseni se, että Uusi-Seelanti oli aluksi mukana luomassa uutta perustuslakia, ja vaikka se ilmoittikin pian että ei aluksi liity, niin samalla varasi mahdollisuuden liittyä myöhemmin. Aussienkin liittovaltion perustuslaki piti hyväksyä jokaisessa osavaltiossa erikseen, eikä itseasiassa ollut läpihuutojuttu ennen kuin keksivät tehdä kompromissin kokonaan uuden pääkaupungin rakentamisesta. En ole varma miksei perustuslakia ole muutettu tuolta osin, mutta luultavasti sen muuttaminen vaatisi taas kansanäänestykset ja toisaalta ompahan ovi raollaan, jos Kiwit muuttavat mielensä.
 

Ralph

Jäsen
Aluksi ajattelin, että tämä olisi jotain pientä leikkimielistä hippaa, mutta nyt huomasin että tuo läskihän hyppii oikeasti silmille. Ehdottomasti hyökkäys Uuteen-Seelantiin ja valloitetaan koko paska.

"Ja vaikka minä juoppo olisin, ei sitä tarvitse minulle itselleni kertoa!"
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikä pelkästään tämä pääläski, siellähän kokonainen kansakunta naureskelee meille. Tehdään pilkkavideoita siitä, kun suomalainen mies on herkillä. Saatana. Eivät selkeästikään ota meitä tosissaan, luulevat, että kyllä noille pohjolan perukoilla asuville pelleille saa vittuilla ihan julkisesti. Vaikka minä pelle olisinkin, ei sitä minulle itselle (moi Evil) tarvitse kertoa!

Kyllä ne kuriin saadaan. Jos ei hyvällä, niin sitten pahalla. Ja mieluummin ei edes yritetä hyvällä. Minä en hyökkäysstrategiaa osaa laatia, olen enemmänkin suorittavaa porrasta. Mutta olen käytettävissä. Täysi hööki päälle ja noille julkeille rienaajille jauhot suuhun ja hampaat kurkkuun!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Luulin, että on hyökätty jo. Tässähän alkaa kiukuttamaan saakelisti. Uusi-Seelanti, pöh. Aikoinaan siellä ajettiin rallia ja rallipeleissä ne tiet oli aina helvetin liukkaita ja vettä satoi. Vituttaa koko maa, joten paskaksi vaan.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Aluksi ajattelin, että tämä olisi jotain pientä leikkimielistä hippaa, mutta nyt huomasin että tuo läskihän hyppii oikeasti silmille. Ehdottomasti hyökkäys Uuteen-Seelantiin ja valloitetaan koko paska.
Nimenomaan. Varsinkin kun siinä saatanan läskin "anteeksipyynnössäkin" vaan pilkattiin meidän suoraselkäisten ja rehellisten suomalaisten huumorintajua. JUMALAUTA! Rautaa rajalle!

Ja Jatkoaika ehdottomasti yhtenä rintamana mukaan. Joku näitä tuolla jo hahmottelikin, että mitä kukakin fanijoukko ottaa vastuualueekseen. Itse sanoisin näin, että porilaiset ottaa lähitaistelun varalta koko joukolle puukot mukaan ja lahtelaiset puolestaan ottaa ne välineet millä siellä Suomen Tsikakossa yleisimmin ihmiset pahoinpidellään, pesäpallomaila, ruuvimeisseli? Eniveis. Jokerifanit tuo sämpylät ja Raumalta tai Turusta tulee makkarat. Uuden-Seelannin maaston tietäen traktoritkin saattavat olla hyödyllisiä, kaikki varmaan tietää ketkä ne tuo. Hämeenlinnasta riittää kun otetaan se Iso-Sika sieltä sikakatsomosta, se saattaa tosin riittää yksinkin sodan voittamiseen. Sportin fanit saa tulla heittämään niitä runkkuja kolikoilla, kyllä semmonenkin sattuu kun oikein osuvasti kajahtaa nuppiin.

Eiköhän näilläkin alkuun päästä. Meillä kotona leivottiin jo karjalanpiirakoita reissuun. JOKO MENNÄÄN?!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
On se kyllä törkeetä vielä pilkata, että suomalaisilla ei muka ole huumorintajua. No, helvetti, varmasti on! Lukisi se äijä tämän ketjun, niin näkisi että on.

Suutun kun väitetään, että en muka ole huumorintajuinen!
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei, turpaan tulisi kuitenkin.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Onhan meillä traktoreiden lisäksi myös ehta robottiarmeija tuotavaksi sotatoimialueelle. Diktaattori itse tosin syöstiin sivuun vallankaappauksella tuossa syksymmällä, mutta ehkä sen voi kutsua vielä takaisin kertausharjoituksiin armeijaansa johtamaan.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Jos Jatkoaika on tosiaankin päättänyt lähteä sotaan niin me turkulaiset voidaan tulla kyllä mukaan, mutta jos tuloksia ei ala tulla ja ollaan jäämässä tappiolle niin saatte tapella keskenänne sen jälkeen. Kupittaalla kasvaa nimittäin ruoho jo kovaa vauhtia ja meillä on jalkapallokausi tossa kulman takana, joten meillä sattuu olemaan vähän muutakin tekemistä.
 

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Miksi tämmöinen ketju on edes perustettu. Hävettää. Suomalaiset on maailman pikkumaisin ja loukkaantumisherkin kansa ja jostain mitättömistä kommenteista pitää itkee! Väkivallallahan se kaikki ratkee! Ei muutakun kaikki osaamattomat joukot kokoon ja New_zealandiaan tapattamaan ttensä vittu.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Jos Jatkoaika on tosiaankin päättänyt lähteä sotaan niin me turkulaiset voidaan tulla kyllä mukaan, mutta jos tuloksia ei ala tulla ja ollaan jäämässä tappiolle niin saatte tapella keskenänne sen jälkeen. Kupittaalla kasvaa nimittäin ruoho jo kovaa vauhtia ja meillä on jalkapallokausi tossa kulman takana, joten meillä sattuu olemaan vähän muutakin tekemistä.

Turkulaiset kannattajat on tämän sodan Italia. Kerhon kannattajat voi tuoda ainekset korsujen rakentamiseen. Sen verran paljon on sorvattua mestaruussaunapuuta jokaisella jo varastossa, että kyllä niistä tekee vaikka mitä.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Tein pientä esitiedustelua siitä mahdollisesta vastarinnasta jota meillä on vastassa kun suoritettaan maihinnousu(tai miten paikalle ikinä mennäänkään.)

Youtube auttoi tämän tiedon saamisessa. Aika heppoisesti kuuluvat olevan varuteltuja, mutta sissimeininki siellä tuntuu olevan timanttia. Pitäiskö sittenkin perääntyä?
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Ärsyttää.

Nyt kun tässä miettii niin suomea vedetään kyllä niin rankasti perseeseen eikä mitään vastarintaa pistetä. Esim Ruotsi vittuilee kaikesta. Lätkässä nyt päästiin näpäyttämään mutta kyllä sinnekkin täytyisi lähteä röyhimään.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Ajattelin tuota rygby-joukkue -asiaa...

Mietin vain, että mahtavatko suostua pelaamaan Suomen värien alla. Sitten tuli mieleen, että hehän varmasti ottavat suomalaiset vapauttajina vastaan - maoreja kun suurelta osin ovat.

Vapautetaan ne inhojen brittien sorrosta ja saadaan huippuluokan rugbymaajoukkue - lempinimeltään "Kaikki Mustat".
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Miksi tämmöinen ketju on edes perustettu. Hävettää. Suomalaiset on maailman pikkumaisin ja loukkaantumisherkin kansa ja jostain mitättömistä kommenteista pitää itkee!

Mut katoku tässä ketjussa voi hassutella, joka on kivaa täällä Jatkoajassa...suhteellisen konservatiivisessa foorumissa. Voi luvalla heittää hassutuksia. Pitää ymmärtää hei. Eikä täällä jengi kuitenkaan tosissaan itke...toivottavasti.

Hyviä kuitenkin heitot tyyliin..."Miksi ne lampaan nussijat meitä haukkuu"?
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Hyökkäyksessä ei tietenkään ole kysymys jonkun läskin ministerin haukkumisen kostamisesta. Tarkoitushan on vapauttaa Maorit vuosisataisesta Britannian aloittamasta orjuudesta. Menemme ja vapautamme Maorit ja toki samalla vedämme Brownleen kölin alta muutaman kerran, mikäli muita hänet halluavia tahoja ei ilmaannu.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Sen Brownleenhän voisi ankkuroida turvallisen välimatkan päähän rannasta atolliksi, jossa VTT voisi sitten suorittaa ydinkokeita, kunhan saavat kylmäfuusiotutkimukset ensin valmiiksi.

Pitäähän jokaisella itseään kunnioittavalla siirtomaaisäntämaalla oma ydinase olla, etteivät toista kertaa ala ulkomaan pikkupojat silmille hyppimään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös