Noh, ehkä olisi ykkössentterikamaa, mutta esimerkiksi Jokereissa senttereinä pelaavat myös Tim Stapleton, Kim Hirshovitch ja Ville Leino. HIFK:ssa taas Rem Murray ja Stephen Guolla sekä Kärpissä Michal Bros. Kun verrataan HPK:n sentteriosastoon, jossa tällä hetkellä ykkönen on Aki Uusikartano, niin kyllähän Immonen varmimmin selvimmän ykkössenan paikan HPK:sta saisi.
Tokihan Immonen olisi vielä varmemmin KalPan ykkössentteri, mutta ehkäpä mies haluaa joukkueseen, joka taistelee ensi kaudella mestaruudesta. HPK ei sellainen ole.
Hyvä puolihan tulevan kauden huonossa menestyksessä on (voitte kaivaa nämä viestit sitten esiin, kun kannua ensi huhtikuussa tuolla torilla taas esitellään). Yleisö alkaa parantamaan otteita. Minä muistan kyllä ne huonotkin ajat, ettei minun maailmani nyt yhteen heikompaan kauteen kaadu. Muistan kun syksyllä 1994 ja keväällä 1995 pelattiin sarjapaikasta. Silloin oli oikeasti vitsit vähissä. Ja muistan ne Ripa Jalon kolme maalia siinä Tappara-ottelussa, kun pelattiin niitä elämän ja kuoleman pelejä. Onneksi nyt sarja on suljettu, heh heh!
Ennakkonäkymät tulevaan kauteen ovat viimeksi olleet näin huonot syksyllä 2000. Näin totaalista joukkueen hajoamista ei ole tapahtunut vuosiin, ilman että ollaan onnistuttu paikkauspolitiikassa hyvin. Viime kauden alussa meillä oli kuitenkin leinot, schneiderit ja kumppanit kehissä. Sitten tulivat nämä yllätyskortit kaupan päälle.
Toivon olevani väärässä Alatalon suhteen ja tulevan kauden suhteen, mutta itse veikkaan Kerhoa korkeintaan kuutossijalle runkosarjassa. Todennäköisemmin sijoille 8-10.