Squit kirjoitti:
Tarkoitin lähinnä Kerhon pakkeja.
Joo vika oli mun.
Ymmärretty.
Täällä ollaan potkimassa konna_kuittaa:n toimesta Uusikartanoa pois joukkueesta, minä puolestaan antaisin hänelle C:n Jokelan olkapäästä. Laitinen ja Hassinen ei oikein vakuuta minua johtajuudellaan. Muita vaihtoehtoja ei pahemmin taida ollakaan. Tosin, enpä ole pahemmin Kerhon pukukopissa vieraillut.
Aika kokematon joukkue tulee olemaan ensi kaudella, jos näihin huhupuheisiin on uskominen. Mutta eipä tuo minua mitenkään haittaa, päinvastoin. Uusi valmentaja, uudet pelaajat. Mieluummin aloittaa nuoremmalla ja pääosin kotimaisella materiaalilla, että Alatalo pääsee kehittämään pelaajia haluamallaan tavalla. Nyt jos jannut Salonen, Porthen, R. Andersson, Tikkanen, Palomäki, Heikkinen (en mitenkään usko, että tänne rantautuu) jne. tulevat joukkueeseen, on kokoonpano aikas nuori ja kokematon. Ei mikään vahvin mestariehdokas, joten samaan hintaan haluaisin nähdä Karevaaran nostettavan pelaavaan kokoonpanoon. Ei se yksi tsekki kesää tekisi Karevaaran tilalla.
Salonen - Andersson - Vihko
Pihlström - AUK - Hassinen
Andersson - Loikas - Karevaara
Sailio - Porthen - Väisänen
13. h: Hokkanen
Mäenpää - Korhonen
Laitinen - "Heikkinen"
Palomäki - Tikkanen
XXX - XXX
Ruohola
XXX
Toivonen / Tolvanen
Tuskin aiheuttaisi hirveitä riemunkiljahduksia kaikissa faneissa, mutta minä ainakin haluaisin nähdä tämänkaltaisen joukkueen. Eikä mitään kesken kauden hankittuja ulkkareita pleijareita varten, vaan ihan rehtiä uuden "franchisen" kasvattamista. Kuullostaako hullulta? Rightin pakkeja olisi vain yksi, mutta eipä se mikään erityisen paha juttu olisi. Ja kuten sanoin, en millään jaksa uskoa, että Heikkinen tänne tulisi, joten eiköhän tuossa hänen tilallaan ole joku rightin mies. Ykkösmaalivahdista en osaa sanoa mitään. Jotain kovaa kotimaista on puheltu, mutta onko tällaisia edes vapaana? Teemu Lassilalla ei ole sopimusta ensi kaudesta, mutta siihen se sitten jääkin. Enkä ole pahemmin edes tietoinen Lassilan nykyisestä tasosta. Onko Elitserienissä muita vapaana olevia suomalaisvahteja?