Kovaa keskustelua huhurintamalla, minä ikuisena skeptikkona otan epäilevän Tuomaan viitan harteilleni enkä näin ollen jaksa uskoa mihinkään muuhun esitettyyn siirtoon kuin Bergenheimin mahdolliseen jäämiseen ja siihen kuulemma Hjalliksen vahvistamaan ulkomaalaiseen, jonka toivon olevan Pavel Rosa.
Siihen voisi hankinnat ihan hyvin jäädä, ainakaan mikään Kauppila, Spanhel, Vihko, Tuomainen, Gardiner, Burström tai Chlubna ei oikein innosta. Ihan hyviä pelimiehiä varmaankin, mutta ei meidän junnujen veroisia kuitenkaan. Kuten aiemmin todettu, tässä painaa vaakakupissa pelitaitojen lisäksi muutkin arvot, jonka takia en ym. kavereista innostu. Jos sitten SM-liigan ulkopuolelta on saatavissa pelimiehiä, tilanne onkin aivan eri.
Warrea oltiin tuolla aiemmin laittamassa pihalle, jota minä en ainakaan toivo, mikäli toipumisennusteet pitävät edelleen kutinsa. Jos toipuminen ei etene odotettuun tahtiin, siinä tapauksessa ymmärrän korvaavan pelaajan tarpeen. Luulen kyllä että Jortikka aikoo kaverista vielä saada tehot esiin vuodenvaihteen jälkeen.
Keskustelu on kuitenkin sen verran vilkasta muidenkin joukkueiden osalta (HIFK, Blues) että ehkäpä tänä vuonna jotain suurempaa tapahtuukin, normaalistihan siirtoikkunan sulkeutuessa tammikuussa, siirrot ovat yleensä jääneet aika laihoiksi, huhuihin verrattuna.